השימושון

דברים שקורים ביום ראשון 17/8/08

הדרקון

הפתרון ביום ה-12, ב- 17/8, מגיע באנרגיית הדרקון: התהליך של החיבור לרצונות הלב שלנו והניסיון לבטא את היצירתיות הפועמת בתוכנו מובילים למקום של קבלה ואהבה לעצמנו בדיוק כפי שאנחנו היום. אנו למדים שהחסימות הרגשיות והיצירתיות נובעות מביקורתיות והרס עצמי. תהליך הגל אפשר לנקות את השפיטה שמונעת את הביטוי האותנטי שלנו ולהחליף את ההרס ברכות ובהזנה עצמית. בפתרון הגל אנו מתחברים לאל האם, לעוצמה הנשית שמקבלת ומפרגנת ומתנהלת באהבה לעצמה ולסובבים אותה. ביום זה הלך שמים נמצא בהדרכה ומלמד להיות החלטיים, נחושים ולכבד את הצרכים והרצונות שלנו. כשאנו שמים גבולות ברורים, קל לנו יותר לקבל ולהזין את עצמנו וכך בביטחון, בשמחה ועם לב פתוח לבטא את מי שאנו ואת היצירתיות הנשית השופעת, הקיימת בכולנו והמאפשרת לברוא עולמות.
אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337 | אימייל | אתר

הצצה קדימה:

להקת גאיה במופע החדש – באינדיקה בבנימינה ביום רביעי הקרוב! (20/8)
לאחר סיבוב הופעות בדרום אמריקה ורוסיה מגיעה להקת "גאיה" עם המופע החדש "חופשי" לפאב אינדיקה – בנימינה. ביצועים חיים מתוך האלבום הרביעי "חופשי" (עכשיו בחנויות!) לצד המיטב של "גאיה".
גילי: שירה, גיטרות חלילים ודרבוקה; עדי: שירה; ספי: עוד, כינור, בוזוקי וקולות; רונן: תופים; נמרוד: בס; דורון: קלידים וסימפולים. יום רביעי 20/8 כניסת קהל 20:30. כרטיס כניסה ב-60 ₪ להזמנת כרטיסים: 054-7736631.

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close