השימושון

דברים שקורים ביום רביעי 20/6/07

פסטיבל בשקל בפרדס חנה!
17:00 באנדרטת הנח"ל. מנחה: מודי בר און. על הבמה – דין דין אביב, הדג נחש, רגב הוד, מוקי, גרוייסע מציאע, the girls , מוזס, המחסן של סבתא, תענית אסתר.
ותודה ליובל רוט, שמושך בחוטים. הפרטים המלאים כאן.
בעקבות אירועי פסטיבל בשקל ייסגרו הכבישים הבאים:
1. דרך הים מצומת רבי עקיבא עד לדרך הים פינת רחוב המסילה, כולל כיכר יפה נוף.
2. כביש הגישה לרכבת דרך אנדרטת הנחל ייסגר ובמקומו תפתח דרך חלופית לרכבת ברחוב האורנים (כביש רוייכמן לשעבר). הכבישים יסגרו ביום רביעי, ה-20.6, בין השעות 16:00-24:00. באי הפסטיבל יוכלו לחנות צמוד למגרש הכדורגל.

ליין חדש לפצולי!
הפצ'ולי פותח בקול תרועה את ליין הקיץ החדש שלו שיפעל מדי יום רביעי ב-22:00 ויתרכז במוסיקת ג'אז עולמית. מזמין אתכם ליהנות מלילות קיץ מרעננים עם יין שנשפך כמיים (הליין יפעל בחסות יקבי תשבי). והשבוע – מחווה למיילס דייויס מגדולי היוצרים בג'אז – Kung of blue עד The men with the horn
על הסט: רפי ערב – חצוצרה בתפקיד מיילס, אמיר פרלמן – גיטרה, מיכה מיכאלי – בס, גיל לדין – תופים. כניסה חופשית החל מהשעה 22.00. פרטים נוספים בטל' 04-6373992 ובאתר.

————————————–

ומחר, 21/6, היום ארוך בשנה, ומלא דברים מעניינים קורים בסביבה…תציצו!

הראה עוד

10 thoughts on “דברים שקורים ביום רביעי 20/6/07”

  1. הפעם הראשונה שלי בפסטיבל. מצאתי שקט ושמחה בתוך ים הצבעים והרעש. נשארתי רק עד המחסן של סבתא (לא אהבתי, אם כי הרשימה אותי הזמרת, שהיה לה קול נמוך וגברי) וחגגתי עם הדג נחש. תודה למי שקבעו את ההופעה בשעה מוקדמת, שאפשרה לי להיות עם הילדים.
    ובכלל, אני מלאת הכרת תודה. ליוזמי ומרימי הפסטיבל. אירוע כל-כך יצירתי, מקורי, כזה שמעמיד-אלטרנטיבה ראויה לחגיגות בעולם התעשייתי.
    איך זה שפרדס חנה זכתה להתברך בפסטיבל? הבנתי שלרוב הפסיטבל מגיע למקומות מתפתחים, עיירות פיתוח. בעצם, גם לנו עוד יש לאן להגיע. ולא דווקא מבחינת מדרכות.
    בכל מקרה, שימחתם לב אנוש, אנשים יפים. ותודה לך יואב על התמונות.

  2. כן, גם אני והבנות נהננו מאד. באמת פסטיבל מיוחד.

    לתמונות של להקת מוזס (כולל הסולן…) מקונצרט שנערך לאחרונה ללהקות של בי"ס קשת במבצר שוני (ובאדיבותו של הבעלים אלי אנטופולסקי) ראי כאן: http://www.30900.com/heb/gallery/39

    יואב

  3. תודה יואב, אחלה תמונות.
    היה מוצלח ומ-פ-ו-צ-ץ! (ההערכה היא שבאו בין 6000-7000 אנשים). מקסים שהדוכנים היו פזורים לאורך השבילים, והמוזיקה.. הממ… בוא נגיד שעד שזכינו לשמוע את דין דין אביב המעולה היה צריך לעבור דרך כמה דיסטורשנים חזקים… ואפילו מעצ'בנים. להקת thr girls שברה אותי סופית, אבל שרון קנטור מה יש לומר – שאפה עולמית. 'מוזס' מבי"ס קשת היו מתוקים כמו שרק חבורה של רוקרים בני 14 יכולה להיות. הסולן שלהם טיפוס משהו, אני אוהבת את איך שהוא זז, מאוד עוצמתי ובטוח בעצמו. ו'תענית אסתר' החמודים היו כמו לאכול אגס בוסר, אבל באוזניים. אחרי דין דין פרשתי בשיא, ודילגתי לי לצלילי מוקי בכביש החשוך בואכה רחוב האורנים, עד האוטו. אחלה פסטיבל ואחלה קהל. ומודי בר און כפרה רציני.

כתיבת תגובה

Close