אוכלבילוייםזוגיות ומשפחהיוזמות חופשיות

דואט קולינרי אצל איילת וגילי

פעמיים כי טוב, בזכרון יעקב.
איילת ציוני, הבעלים והשף של "איילת וגילי" תארח שפים לדואט קולינרי, מידי יום שלישי בחודש אוגוסט.

עינב אזגורי (טאפאיה), יוסף חנא (בקצה הנחל), אודי אסרף ואלון גונן (שף שגריר ישראל בסין) יתארחו מידי יום שלישי בחודש אוגוסט, החל מה – 7 באוגוסט, אצל איילת ציוני, הבעלים והשף של "איילת וגילי". ביחד ירכיבו דואט קולינרי חד פעמי, שילווה ביינות יקבי כרמל ובהופעות אנפלאגד של גילי ליבר, סולן להקת "גאיה" ובן זוגה של איילת.

כל שף יתרום את מיטב הבישול הביתי שלו. את המנות שהוא מכין לאשתו, לילדים ולמשפחה הרחבה. מטרת המפגשים: יצירת דואט קולינרי, שבא מאהבה, וכולו טעמים של בית. כל מפגש יתחיל מהשעה 12 בצהריים ויימשך עד אחרון הלקוחות. המנות, והיין של יקבי כרמל, יזרמו לשולחן.

ולהלן לוח הזמנים של הארוחות:
7/8  איילת ואלון גונן, שף שגריר ישראל בסין. לאיוונט >
14/8 איילת ואודי אסרף, חבר והשראה. לאיוונט >

איילת ואודי אסרף
21/8 איילת ועינב אזגורי, מסעדת "טאפיה" – אוכל ספרדי.
29/8 איילת ויוסף חנא, ממסעדת "בקצה הנחל" – אותנטי גלילי (שימו לב! ארוחה זו תתקיים ביום רביעי!)

עלות הארוחות:
בין השעות 12:00-17:00, 75 ₪. הארוחה תכלול מנה עיקרית, בחירה בין ראשונה לקינוח וכוס יין מיקבי כרמל או שתיה קלה. החל מהשעה 17:00, עלות הארוחה 98 ₪ והיא תכלול מנה ראשונה, עיקרית, קינוח וכוס יין או שתיה קלה.
מספר המקומות מוגבל, יש להזמין מראש בטלפון: 052-2562329 077-4030455

איילת ולירי - אין כמו האוכל של אמא!"איילת וגילי" היא מסעדה קטנה וחמה, המזכירה יותר סלון של דודים שבחרו אינטראקציה אנושית על פני תחרותיות ויוקרה. החלל המרכזי מרגיש כמו סלון שמח, קירותיו אדומים וחומים, וברקע נשמעת מוסיקת עולם. המטבח פתוח וגלוי, והצוות הקטן מכיר את האורחים הקבועים ודואג להכניס לתוך המשפחה את מי שהגיעו לראשונה. גילי עורך במקום לעיתים חזרות ו- jam sessions, ולא נדיר לזכות בהופעה חיה של גילי ליבר – חומרים חדשים לצד הלהיטים המוכרים של "גאיה", שצליליהם מהווים השראה למטבח ולחוויה השלימה.

איילת וגילי,  הנדיב 23 זיכרון יעקוב
שעות פתיחה: א-ה החל משעה 10:00 עד אחרון הסועדים,  שישי 9:00 – שעה לפני כניסת שבת. המסעדה כשרה.
טלפון: 052-2562329 077-4030455 | אתר | פייסבוק

 

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close