השימושון

דורית בר – מאמנת לחיים

דורית בר, מאמנת לחיים, מעלה פה נושא מרתק שכבר מזמן רציתי לכתוב עליו: התלות הכלכלית בהורים. עניין שכיח (ומצער) במחוזותינו. הנה מה שהתפתח מעזרה פשוטה לחברה בצרה:

דרכי כמאמנת החלה דרך שיתוף פעולה עם חברה טובה, אשר ביקשה את עזרתי ביצירת שינוי מהותי בחייה. באותו זמן היא נתמכה כלכלית ע"י ההורים שלה, לא עבדה וגם לא הצליחה לראות את דרכה החוצה ממצב התלות הכלכלית, הרגשית והנפשית בהוריה. כשהתחלנו לעבוד ביחד הגילוי המפתיע והיפה ביותר עבורי היה לראות את רצונה האמיתי להשתנות ולהתבגר. היא פשוט לא ידעה איך, וזהו מצב שכיח שאותו אני פוגשת פעמים רבות במהלך עבודתי. מה שהניע אותי לפעול לטובתה היה שזיהיתי את הפוטנציאל הגלום בה, יכולתי לראות אותה בשיא פריחתה ומבחינתי העבודה הייתה אחת ויחידה – לצמצם את הפער בין מה שאני רואה לבין התפיסה העצמית שלה.

דורית בר

אז החל תהליך מופלא. בסדרה של מפגשים שכללו עידוד ותמיכה רגשית לצד עבודה מעשית של הצבת יעדים קטנים ופשוטים, החל לקרות מה שאני מכנה היפוך מומנטום.
פתאום, רוחות חדשות החלו לנשב בחייה – אנרגיה יצירתית החלה לפעפע והיה נדמה שהחיים עצמם נענים לרצונה לגדול. הצעות עבודה החלו לזרום, אפשרויות חדשות נפתחו והדרך נסללה כאילו מעצמה – לעבר הגשמה ופריחה. למעשה, שני פרחים נולדו בשותפות הזו – האחד היה אישה מעורבת בחיים, עצמאית ויוצרת. הפרח השני היה אני – הגילוי של מהותי ככוח מניע וחיובי, והיכולת שלי להדביק אנשים באש היצירתית ולסייע להם לממש את חלומותיהם.

ממש כשם שאני מזהה את הפוטנציאל הגבוה של אדם יחיד, ביכולתי לראות גם את שיא המימוש של עסק או של חברה. כיועצת ארגונית וניהולית התפתחה בי תפיסה על פיה כל סוג של עסק הוא למעשה ישות חיה בעלת לב פועם. ככל אדם, גם למערכות עסקיות וארגוניות ישנם צרכים, רצונות, שאיפות ודחף עמוק להגשמה עצמית. תפקידי הוא ללמוד לעומק את המערכת ולהזרים לתוכה חיים חדשים, לייעל את תפקודה באופן שישיב את השמחה לכל האנשים המרכיבים אותה. שיתוף הפעולה עימי מוליד חיוניות, סיפוק ורווחיות והופך את העסק למקור של שפע וחדווה.

כאדם הנמצא במסע הרוחני אני שואבת שמחה וסיפוק רב גם מסיוע למנחים, מורים ומטפלים בתחום האלטרנטיבי. דרך שילוב של אימון, ייעוץ ושיווק, אנו בונים את הגשר שבין תחושת הייעוד הנפלאה שמניעה אותם לבין הגשמתה הלכה למעשה. באופן זה, כישוריהם ומתנותיהם הופכים לזמינים ורצונם להעניק מתממש.

לתיאום פגישת הכרות אנא התקשרו 052.3622506 או כתבו לי.

בכבוד ואהבה,
דורית בר

BA בפסיכולוגיה
BA בעבודה סוציאלית
תלמידתו של המורה הרוחני שי טובלי

(צילום: ליאור מן)

הראה עוד

2 thoughts on “דורית בר – מאמנת לחיים”

כתיבת תגובה

Close