מוזיקהסדנאות, קורסים, חוגים

דרך המיתרים – קורס ללימוד גיטרה

תמיד רצית שיהיה לך את היכולת להרים גיטרה ליד ולנגן כל שיר שבא לך?

חשבת שזה קשה מדי ולא בשבילך?

מה הם אקורדים? סולמות? צלילים? קצב? איך אפשר לדעת לנגן?

אין לך סבלנות לחכות לתוצאות??…

ירון מיטלמן

במהלך שמונה השנים האחרונות פיתחתי שיטה ייחודית ופשוטה ללימוד גיטרה ומוסיקה. באמצעות קורס קצר ומאיר עיניים בן שישה מפגשים (מפגש פעם בשבוע), תרכשו לעצמכם את הידע, הניסיון והכלים הדרושים לכם על מנת לנגן שירים. ואפילו להלחין שירים.
הקורס הוא חוויה חברתית שמעודדת צמיחה אישית, התפתחות וחיבור לצד המוסיקלי שבנו. תוך כדי תרגול משותף נלמד ליישם את הידע הבסיסי והראשוני המהווה תשתית חזקה וברורה לנגינה על גיטרה ויצירה מוסיקלית.

אין צורך בנסיון קודם.

שמי ירון מיטלמן (33), בעל נסיון הוראה של עשר שנים. בילדותי ספגתי המון מוסיקה קלאסית וג'אז בזכות אחי הגדול (ערן מיטלמן), שמנגינתו בפסנתר הושפעתי מאוד וממנו קיבלתי המון תמיכה בדרכי המוסיקלית. את השכלתי המוסיקלית רכשתי מטובי המורים הפרטיים, בבית ספר רימון, באקדמיה למוסיקה בירושלים ודרך האנשים הנפלאים שנקרו בדרכי המקצועית.
כבר בשירותי הצבאי שירתתי בתזמורת חיל האוויר, זכיתי להיות חלק מלהקות נהדרות כמו "בוטן מתוק בקרקס", “איטליז"  ו“הגרובטרון". זכיתי לנגן עם גבי שושן, לאה שבת, שלומי שבת, שימי תבורי, רמי קליינשטיין ולאחרונה פועל עם להקת "הדג נחש". היה לי את העונג לנגן בתוכנית "כוכב נולד" 1 ו-2 לצד מוסיקאים נפלאים וזמרים מוכשרים בתחילת דרכם (נינט, שירי מיימון…).
כמו כן הייתי חבר בלהקת מיומנה והיה לי את הזכות ליצור איתם את המופע הנוכחי שלהם שנקרא "מומנטום" וליצור בו הרבה מהמוסיקה ולהופיע איתו ברחבי העולם (ספרד, הולנד…).

ללמד מוסיקה זה משהו מאוד קרוב לליבי.  אני שמח ומוקיר תודה על ההזדמנות שניתנה לי להעביר אותה הלאה. זה תמיד מרגש ומשמח אותי לראות אנשים שהעולם הקסום הזה נגלה בפניהם ומחבק אותם. המוסיקה היא מתנה נפלאה שכולנו קיבלנו ומלווה את כולנו:)

הקורס יתקיים בימי שלישי בפרדס חנה.
אתם מוזמנים בשמחה לקבל עוד פרטים בטלפון 052-2704768 ובמייל >

באהבה גדולה ירון

 

תגיות
הראה עוד

17 thoughts on “דרך המיתרים – קורס ללימוד גיטרה”

  1. אהלן,
    נראה שהמייל שרשום בהודעה שגוי..

    אשמח לשמוע כמה זה עולה, ומתי?
    כמה זמן כל מפגש וכמה אנשים בקבוצה?

    אני מנגן קלידים , לא ברמה גבוהה אבל יודע תאוריה ברמה סבירה.. זה מתאים גם לי או שיהיו דברים מיותרים מבחינתי?

    תודה!

כתיבת תגובה

Close