2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל האחרון לפני השיפט: לילה (27/11 – 9/12)

[מאת: טליה טוקר]

שלום וברכה לכולנו:

לילה
גל הלילה הוא הגל האחרון לפני הגל שבו מתרחש ה"שיפט" של ה21 לדצמבר. בסופו של הגל הבא, גל הלוחם עומד להיפתח עבור כולנו חלון הזדמנויות אנרגטי לקפיצה אישית קוואנטית. אכן אנחנו בימים מאד מאד מרגשים עכשיו. כל אחד מאתנו יכול לעשות על עצמו "עבודה" פנימה שתאפשר לו לרכב עם גל השינוי. אנחנו נמצאים בתקופה גדושה ומורכבת מבחינת התהליכים האנושיים המתרחשים. האבולוציה מתקדמת לכיוון של אחדות קוסמית ועל כל אחד ואחת מאתנו ללמוד קודם כל כיצד להגיע לאחדות פנימית בתוך עצמו.

נדמה לנו שיש אירועים חיצוניים לנו, שיש מטריקס מלא ומגוון, שיש זמנים אך למעשה הכל מתקיים בתוך המוח שלנו. למלחמה שחווינו דווקא בגל הכלב שחלף היה הפוטנציאל להביא לחמלה ולפתוח לכולנו את הלב. שוב ושוב אני מופתעת לגלות שיש עדיין אנשים שחושבים שאפשר "לנצח" במלחמה. הבסיס השגוי שגורם לשליליות הזאת הוא החשיבה היחסית שבה הצלחה של אחד היא על חשבון האחר. חשיבה זו הופכת אותנו לתחרותיים וגורמת למלחמות פנימיות, למלחמות עם האנשים המקיפים אותנו ועד למלחמות עם העמים השכנים. אם אנחנו באמת רוצים שלום עולמי ושיתוף עלינו ללמוד להגיע לשלום פנימי בין המינוס והפלוס בתוכנו ולתחושה של השתתפות ברגע עצמו.

אנחנו לומדים כיצד לעצור את המאבק הפנימי שמתחולל בנו ולהפוך ליותר אנושיים ולבביים בהתנהלות היום יומית שלנו. כדי להפסיק את החשיבה הקווית הלינארית של עבר-הווה-עתיד אנחנו לומדים לנטרל את התפיסה היחסית שלנו בנוגע לחיים בכלל, לבני האדם, למטרות השונות וכל תנועה שהיא מאתנו החוצה. בגל הלילה הנוכחי על כל אחד מאתנו לעשות עבודה פנימית אינטנסיבית על עצמו. אנחנו משחררים את הדפוסים החשיבתיים השליליים הקיימים בנו ומשתנים. ככל שאנחנו מנקים מבפנים את כל השליליות, הרעש, השיפוטים והספקות גם החשיבה היחסית שלנו הולכת ופוחתת עד למצב של הוויה ספיראלית שפתוחה לאינסוף האפשרויות הזמינות עבורנו בכל רגע.

נטרול החשכה הפנימית והשקטת המאבק שבתוכנו בוודאות מאד עוזרים ומאפשרים למצב של שלום ושל אחדות עולמית. מדגישה שוב שהשינוי בצורת החיים וההתנהלות יוכל לקרות רק למי שיוצר שינוי שכזה בתוכו. ה21 ל12 מאפשר את המעבר הזה מהתנודה החוצה על גבי ציר הזמן לתנועה מהפנים, ליצירת מציאות חיצונית מודעת ולנוכחות מלאה ברגע. אז בואו ניתן עכשיו כולנו "פוש" פנימי ואנרגטי- נתמלא במחשבות של אהבה לעצמנו וליקום כולו, נמקד את עצמנו יותר ויותר ב-"כאן"- המרחב היחידי שמתקיים וב-"עכשיו"- הרגע היחידי שהינו וניצור במוחנו תבנית מחשבתית של שמחה, בריאות, אהבה ואושר לכל האנושות כולה. אמן!

לילה
ב- 27/11, מתחיל גל הלילה: הלילה מחבר בין ה"ל"- הלמידה ל"יה"- להוויה ומעיד על השיעורים וה"תיקונים" שעלינו ללמוד ולהבין בגוף הזה ובחיים הללו. לאורך הגל אנחנו נכנסים למצב של חקירה אישית עמוקה שמלמדת אותנו המון על עצמנו ועל דרכי החשיבה שלנו. בעזרת הלילה המגנטי לאורך הגל הקרוב אנחנו נתבונן ביסודיות בשדים המעיקים שבמוחנו עד שנצליח להגיע לשינוי פנימי מהותי באופני החשיבה שלנו. החקירה האינטנסיבית הפנימית יכולה להוביל בסופה למימוש רחב יותר של הפוטנציאל הגלום בנו ולסוג של קפיצת דרך קוואנטית אישית.

אנרגיית הלילה עוזרת לנו להתבונן אל תוך עומק הדפוסים שמפעילים אותנו באופן אוטומטי עד שאנחנו מצליחים להגיע למקור המידע שמעכב את ההתפתחות שלנו. בגל הנוכחי אנחנו עומדים לראות צדדים בעצמנו ובחיינו שעד היום טרם העזנו להתבונן בהם באופן ישיר משום שלא היינו מוכנים לכך. הפחדים הפנימיים הללו מנהלים את חיינו באופן אוטומטי ולא מודע וגורמים למיחזור אינסופי של סיטואציות שליליות מרוקנות. לא רק זאת אלא שהכאוס והשליליות המתרחשים בתוכנו יוצרים את המלחמות, הסבל והחולי העולמיים.

הלילה ממגנט אל חיינו תקווה ואמונה בכך שאפשר גם אחרת וממלא אותנו בכוחות ובמוטיבציה להטעין את עצמנו במידע חדש וחיובי. אנחנו לומדים לשנות את צורת החשיבה שלנו בנוגע לסוגיות השונות שמלוות אותנו בחיים מחשיבה רגשית ממוחזרת לחשיבה הגיונית ופרקטית. לאט ובהדרגה החשיבה ההגיונית מחברת אותנו לאינטואיציה חדה ולידיעה פנימית מלאה בביטחון עצמי. אנרגיית הלילה קרויה גם "בית" ולאורך הגל מלמדת כיצד להרגיש בנח עם עצמנו ועם ההיבטים השונים המרכיבים את חיינו. אנחנו לומדים להרגיש בבית בגופנו שלמרות ההתעללות התמידית שלנו בו נושא אותנו נאמנה לאורך השנים, בביתנו הפיזי שבו אנחנו יכולים לנוח וליצור, במדינת ישראל שכנראה שיש סיבה טובה לכך שאנחנו עדיין כאן ובפלנטה בכלל, שכל אחד מאתנו הוא חלק ייחודי, מיוחד ויפיפה שלה.

תחושת הנינוחות הביתית בתוכנו מגדילה את הביטחון העצמי שלנו ויוצרת שקט פנימי שמשפיע מאד על מצבו של השלום העולמי. כשאנחנו מגיעים למקום הרגוע והמחובר הזה, אנו מסוגלים לזרום עם האינטואיציה שלנו ולמגנט לעצמנו שפע של אפשרויות חדשות בכל התחומים בחיינו. כולנו מוזמנים לאורך הגל לנשום את הסמל של הלילה לכל תאי הגוף, לדמיין היכל לילה מקודש שמקיף אותנו ולקבל את המתנות הממתינות לנו שם.

כדי להבהיר לעצמנו את האנרגיות הקיימות מזווית ראייה קצת אחרת נתבונן גם בחכמה הסינית: לפי הסינים האנרגיה שמלווה אותנו עכשיו קרויה- "מכשולים" (הקסגרמה 39 ) ועפ"יה זהו זמן של מכשולים בחיים והדרך להתמודד איתם היא בחיקוי דרך הזרימה של המים. נתיב המים מלמד אותנו לזרום בקלילות כשניתן ולעצור, לנוח ולאסוף כוחות כשנדרש (ראה זרע 2). הסינים מוסיפים כי המכשולים מקורם בפנימיותנו (לילה 1) ושככל שנתמיד בחשיבה בונה וחיובית נוכל להתפתח ולהתחזק.

זרע
ב- 28/11, אתגר הגל מופיע ביום שער באנרגיית הזרע: ההתבוננות פנימה והנטרול של השליליות המחשבתית חייבים לבוא לידי ביטוי בשינוי ממשי בצורת ההתנהלות שלנו במציאות היום יומית עצמה. הזרע מלמד אותנו ש-'השינוי הוא הדבר היחידי שקבוע ביקום' ובמהלך הגל הקרוב מבקש מאיתנו לשנות ולהשתנות. בגל הנוכחי קיים פוטנציאל אדיר לשינוי משמעותי בחיינו אם רק נסכים לשחרר, להפתח וליצור אותו. זהו הזמן לשחרר הרגל או סיטואציה ישנים שהם מיחזור המידע השלילי ובמקומם לארוג יצירה חדשה אל תוך המציאות שלנו.

כשמתבוננים מקרוב במחזוריות הטבע ניתן לראות את השינוי האינסופי שמתרחש כל הזמן: בכל רגע כדור הארץ משנה את הזווית שלו ביחס לתנועה של השמש, העצים והפרחים צומחים או משילים את הישן ובכלל קיימת תנועה תמידית בים, במדבר וביערות בהתאם למחזוריות השמים. רק אנחנו בני האדם אוחזים בחוזקה באורח חיים ספציפי שחוזר על עצמו. פעמים רבות אנחנו שומרים על מצבים מקובעים שכבר מזמן לא זורמים בנעימים בחיינו בגלל הפחד שלנו מהלא ידוע. אנחנו מעדיפים לשמור על אותה עבודה, מגורים, מערכת זוגית וכו' שכבר לא נכונים לנו, רק כדי להמנע מחוויות לא מוכרות. החיים הם תנועה בלתי פוסקת והכל משתנה במהלכה של תנועה אינסופית זו. אנשים שלא משנים דברים בחייהם ומעדיפים לשמור על הבטוח והמוכר, למעשה נמצאים בנסיגה ביחס לתנועה התמידית של כדו"א.

הזרע הירחי באנרגיית השער מבקש שנשחרר הרגלים, קבעונות וסיטואציות ממוחזרות ונפתח לאפשרויות חדשות. אני ממליצה לבחור תחום מסוים בחיים שבו אנחנו מרגישים "תקועים" ולהתמקד בו עכשיו. אתגר גל הלילה בסופו של התהליך מלמד אותנו כיצד להפוך לאדמה פורייה שמאפשרת לנביטת זרעי אינסוף האפשרויות שאנחנו זורעים. לאורך ימי הגל ניתן לנשום את הזרע לתאי הגוף
ולהגיד: "כל שינוי מביא לחיי שמחה, אושר ואהבה".

נחש
ה- 29/11, היום השלישי של הזרימה האינטואיטיבית באנרגיית הנחש: בצעד הראשון לכיוון פתרון אתגר הזרע מופיע הנחש הצבעוני והאותנטי שמחבר אותנו לחיות ולמרץ הקיימים בנו וממלא את חיינו במלוא החופן של תענוגות החיים. חכמת הסמלים מלמדת שכדי שנסכים לשנות הרגל או צורת חשיבה שמלווים אותנו נאמנה במשך שנים ארוכות, עלינו להתחבר לטעם החיים ולשמוח על החיים המרתקים שניתנו לנו. כשאנחנו נוכחים בתוך הגוף וקיימת זרימה קולחת של האנרגיה שלנו, תחושת התקיעות והדריכה במקום מתפוגגות מעצמן. במהלכם של החיים השוטפים והמלאים ב"מחויבויות" החכמה היא גם לדעת להרפות, לנוח ולהנות מזמן של פנאי איכותי. המנוחה הכרחית לשם נטרול המידע השלילי שכל הזמן מצטבר במוחות שלנו.

מעבר לכך הנחש החשמלי היום מלמד שכדי שנוכל לבצע איזשהו שינוי בחיים עלינו להיות קשובים לרצון הייחודי והאינדיבידואלי שלנו. במקום להכנע לדרישות הסובבים או להתנהל בהתאם ל"נורמות" החברתיות המקובלות, אנחנו לומדים ליישם את הרצונות האותנטיים שיש לנו. כשאנחנו באמת בוחרים את הסיטואציות שמתאימות לקצב ולסגנון שלנו, אנו מתמלאים במוטיבציה ובאנרגיית חיים ונעים כמו גל שמשתנה מרגע לרגע. הנחש האלכימאי מאפשר לנו להאיר את החשכה הפנימית שמתחילה להציף אותנו רגשית עם הלילה ומלמד להתמיר את הרעל המחשבתי ולהפכו לדבש. ביום זה ניתן לנשום את סמל הנחש לכל תאי הגוף ולהתמלא באנרגיה ובחיות.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים הללו קרויה- "ביקורת" (הקסגרמה 36) ועפ"יה אנחנו חווים עכשיו עימות חזיתי עם כוחות שאינם עולים בקנה אחד עם הרצונות והצרכים שלנו (נחש 3). אין טעם להתעלם או להתכחש לשליליות שעולה שרק מתחזקת כשמתנגדים אליה (מגשר עולמות 4). אנחנו לומדים לקבל את הרגע ואת כל מה שקיים בו (זרע 2). הקבלה של מה שיש היא הדרך היחידה לשחרור הישן ולשינוי (כוכב 6).

מגשר עולמות
ה- 30/11, הטון העצמאי באנרגיה של מגשר העולמות: עם המגשר אנחנו מבינים שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר ותובנה זו משנה את היחס שלנו לסיומים ולפרידות. ברגע שאנחנו מבינים שאין דבר כזה "סוף" אלא פשוט תנועה אינוספית מעניין אחד למשנהו, אנחנו הופכים לקלילים יותר ונפתחים לשינויים האינסופיים שמתרחשים בכל רגע ורגע. המגשר מסמל את מותם של דפוסים והרגלים ישנים וביום של זריעת הפתרונות מעיד על תהליך עמוק ומשמעותי של שינוי שמתרחש עכשיו בחיינו. לרוב הסיבה למחשבות ולמעשים האוטומטיים קשורה במנגנוני הגנה שאימצנו לעצמנו לפני שנים ארוכות.

אנרגיית המגשר העצמאי עוזרת לנו לשחרר מידע שלילי שמשפיע באופן לא מודע על ההתנהלות שלנו ומכביד עלינו בחיי היום יום. ניקוי של זכרון שלילי מהתאים בגופנו מאפשר לשינוי להתרחש. המגשר מלמד אותנו להיכנע- שורש כ.נ.ע: להביא את ה"כ" – הכוונה, ל"נע" לתנועה ולהגיד "כן" ל"ע" – לעוצמה הפנימית. כלומר שינוי בחיים דורש מאתנו להאמין בעוצמה ובכישורים הטמונים בנו ולזרום עם כוונה מלאה ברגע. אז אנחנו מצליחים לנוע באומץ מחוויה לחוויה, מרגע לרגע וממשחק למשחק. היום ניתן לנשום את מגשר העולמות אל תוך התאים ולמלא את עצמנו באור לבן מכף רגל ועד ראש תוך כדי הכנסת כוונה לניקוי ולריפוי של זכרונות כואבים.

יד
ה- 1/12, הטון הקוואנטי באנרגיית היד: היד מסמלת את יכולת הפעולה ואת האפשרות לממש את רצונותינו מהמחשבה אל המעשה. כח הרצון לשנות היבטים שונים במציאות חיינו נשען על יכולת ההגשמה שלנו. אנחנו מבינים היום ששינוי בחיים חייב להיות מלווה בתנועה כלשהי במציאות עצמה. זה לא מספיק לרצות שינוי או לשנן מנטרות ולקוות למשהו שיקרה. עלינו לפעול באופן פרקטי ולבצע את הפעולות הנדרשות לשם מימוש הרצונות שלנו. ביום החמישי שבו מתגבשת בתוכנו המוטיבציה לפתור את אתגר הזרע אנחנו לומדים פשוט לעשות את שלנו בלי לחשוב יותר מדי. אנחנו משתחררים מהמתח, הלחץ והדאגה ובמקומם לומדים להנות מהתהליכים והאירועים השונים בחיים ופשוט לזרום עם מה שקורה בשטח. לאט ובהדרגה הרצון שלנו הופך לפעולה ללא הספקות, מחשבות הביניים והדאגות של השכל שעוצרות את הזרימה בחיינו וגורמות לתחושת התקיעות.

החיבור לעומק הלילה שבתוכנו מתחזק ככל שאנחנו קשובים ליד היודעת שבתוכנו ופועלים בהתאם לידיעה הפנימית הזו. לאורך הגל היד הקוואנטית יוצרת בתוכנו כח פנימי מגובש, מאוזן בארבעת האלמנטים ויציב. היום ננשום את היד אל תוך התאים ונתמלא באנרגיה של עשייה.

כוכב
ה- 2/12, הטון השישי של הגל באנרגיית הכוכב: כמה נעים הכוכב הקצבי והמנצנץ שמאפשר להתאזן ולהרגע לקראת שיא גל הלילה. הכוכב הידוע כ"חיוביסט" מחזק היום את הדימויים החיוביים שמתחילים להיווצר לנו לגבי עצמנו ולגבי העשייה שלנו. ההתבוננות אל עומק החשכה הפנימית שבתוכנו מגלה שפחדינו הם בסה"כ דימויים שליליים ותבניות דפוסיות שיש לנו לגבי עצמנו ולגבי החיים בכלל. ככל שנחליף את מחשבות החסר השליליות והביקורתיות במחשבות חיוביות ומפרגנות, נמגנט לעצמנו שפע של אפשרויות חדשות בכל התחומים.

ביום השישי של הזרימה אנחנו מבינים שהיכולת לשינוי אספקטים שונים בחיים כרוכה בשינוי המחשבות שאנחנו משדרים ליקום. הכוכב שמסמל את היופי של ונוס מאפשר לנו לראות את היופי הטמון בנו ובהרבה מאד מהסיטואציות במציאות שלנו ומלמד כיצד להטעין את עצמנו באופטימיות ובאהבה. היום נשלח את הכוכב לכל התאים בגוף, נתמלא באהבה ללא תנאי שהוא מזרים אליהם ונהפוך למגדל אור שזורח מבפנים.

ירח
ה- 3/12, היום השביעי של הגל, יום שער באנרגיית הירח: גם שיא גל הלילה, גם שער וגם ירח! הנבירה בעומק מוחנו עם הלילה מגיעה עד לדפוסים ישנים ונושנים שהחלו במחוזות ילדותנו הרחוקה. שיא הגל מוביל אותנו הישר אל זרועות הילד הרגיש שבתוכנו ואל מנגנוני ההגנה שילד זה סיגל לעצמו כדי לחיות בעולם הדחוס והקוטבי. תבניות מידע אלה יושבות עמוק עמוק בתוך המח שלנו ואנחנו ממשיכים למחזר אותם שוב ושוב באופן אוטומטי ולא מודע, לרוב עד ליום מותנו. כדי שנוכל להשתנות עלינו לשחרר את תחפושות ההישרדות שאימצנו לעצמנו כילדים משום שהן מסתירות תחתן עוצמה, פשטות ותמימות.

ביום שער זה של הירח המהדהד קיים פוטנציאל לניקוי של דפוס ילדות ישן ומעיק. הירח בעל חיישני הקליטה המחודדים מלמד אותנו היום שדרך ההתגלגלות בחיים עצמם ניתן לקבל תשובות לגבי כל מה שמטריד אותנו. הוא מחזק את היכולת שלנו להרגיש ולקלוט אנשים, מקומות וסיטואציות תוך כדי זרימה בחיי היום יום שלנו. אנחנו לומדים פשוט להרים את מבטינו ולראות את הסימנים והסמלים שהיקום שולח עבורינו בכל רגע נתון. במהלך הגל כדאי שנשים לב למסרים שונים המועברים אלינו דרך מפגשים, ספרים, מילים ובדרכים שונות ומגוונות. היום ננשום את סמל הירח אל תאי הגוף ונרגיש תחושת חום פנימי וחיבוק שמחברים אותנו אל הילדים הסקרנים והיצירתיים שבתוכנו.

כלב
ה- 4/12, הטון הגלקטי באנרגיית הכלב: בתחילת תהליך הירידה בקצב של הגל מגיע הכלב כדי לחבר אותנו אל חכמת הלב ולעזור לנו לאזן את הרגשות הסוערים שמציפים אותנו. ביום של היושרה שבו אנחנו עורכים בדק בית פנימי, הכלב עוזר לנו לדייק את תהליך השינוי ע"י התבוננות במידת האיזון הרגשי בחיינו. הוא מזמין אותנו לשאול את עצמנו היום: "עד כמה אנחנו מאוזנים רגשית ולא מעורבים בדרמות ובמצבים קיצוניים בחיים"?, "עד כמה אנחנו עושים באמת את מה שטוב לנו ונאמנים לעצמנו ולצרכים שלנו"?, "עד כמה אנחנו נתונים למצבי רוח"?, "האם אנחנו משליכים על הסובבים את הקשיים והמצוקות שלנו"?, "האם למדנו לבטא ברוגע ובהגיון את הרצונות שלנו"? בעזרת הכלב הגלקטי אנחנו מבינים שכדי ששינוי יוכל להתרחש עלינו ללמוד להעמיד את עצמנו במקום הראשון בחיים ולהיות נאמנים לצרכים האמיתיים שלנו. כשם שהכלב הוא ידידו הנאמן של האדם, כך הוא מלמד אותנו כיצד להפוך לחברים הכי טובים של עצמנו ותמיד לעשות בדיוק את מה שבא לנו.

ביום שמכוון אותנו אל עבר האמת הפנימית שלנו, אנחנו מבינים שחוסר הנאמנות לעצמנו הוא זה שמונע מאתנו ליצור את השינויים שבהם אנחנו מעוניינים. היום נדמיין את הסמל של הכלב חודר לכל התאים בגוף ומתמקם באזור הלב. נמשיך להזרים את הצורה אל ליבנו ונרגיש כיצד הוא נפתח ומתמלא באהבה ללא תנאים לעצמנו ולעולם כולו.

עפ"י ההקבלה לחכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו בימים הללו קרויה- "הר", "מדיטציה", "הרהור", "דממה" (הקסגרמה 52). צורה גיאומטרית זו מכוונת אותנו להתמקד בנקודת המבט הפנימית ובחיבור למרכז שלנו (כלב 8). כשאנחנו ממוקדים בסנטר הפנימי אנחנו יודעים מתי לזרום, מתי לפעול ומתי לנוח (יד 6). רק מתוך החיבור לידיעה שבתוכנו ניתן לדעת מה נכון לנו (אדם 10). הסינים גם מוסיפים שכדאי לנו לייצר עכשיו מצבים של דממה פנימית ומיקוד בהווה שיאפשרו לנו להתגבר על קשיים שמקורם באגו (הלך שמים 11).

קוף
ה- 5/12, היום התשיעי באנרגיית הקוף: הקוף הקליל, המבריק, האנרגטי והמשועשע עוזר לנו היום לפענח את הדרך ליצירת שינוי. הוא מלמד ששמירה על זווית ראייה אופטימית והומוריסטית מקלה מאד על זרימה עם שינויים בחיים. ההתמודדות עם הפחדים העמוקים שבנו יכולה להוביל לרצינות יתר ולכבדות ולכן הקוף הסולארי ממלא אותנו היום בקלילות ובהשראה. בחברה המערבית שבה אנחנו חיים חונכנו לחשוב שאדם בוגר הוא אחראי מאד, שולט במציאות חייו ושומר לעצמו את רגשותיו וחלומותיו. תהליך הגל מקבל תפנית חיובית כשאנחנו לומדים להוציא החוצה את הרגשות והמחשבות שלנו במקום לשמור אותם בחשכה הפנימית של מוחנו.

ביום התשיעי שבו השינוי של הגל מתחיל להתממש במציאות אנחנו מבינים שחשוב שנרשה לעצמנו לנוע בכיף עם הרצונות האמיתיים שלנו. הצופן הפנימי שבגל מלמד שככל שאנחנו מבטאים את עצמנו בחופשיות וגם מקפידים לעשות באמת את מה שבא לנו, מתפנה במוחנו ובחיינו המקום ליצירה ולהנאה. האקטיביות והאנרגטיות של הקוף מזרימים אלינו רעיונות מתחדשים ופתרונות מקוריים לסוגיות שונות ומאפשרים ליצירת השינוי. היום ננשום את הקוף לכל התאים ונתמלא בהשראה, ביצירתיות אינסופית ובהומור.

אדם
ה- 6/12, היום העשירי ושוב ביום שער, באנרגיית האדם: בהשלמת תהליך השינוי אנחנו מוזמנים בעזרת האדם לשחרר ספקות ומניפולציות שכליות בנוגע לעולם, למציאות ולדרך שאנחנו "אמורים" ללכת בה. לרוב אנחנו מגבילים מראש הזדמנויות חדשות בחיינו בגלל שנדמה לנו שזה בלתי אפשרי לזרום עם הרצון שלנו בכל רגע נתון. אנחנו מאמינים שיש לנו מחויבויות רציניות ושיש רק דרך אחת ספציפית ללכת בה כדי לעמוד בהם. האדם הפלנטרי מלמד כיצד לשחרר את ה"לופים" השכליים הללו שלא מאפשרים לנו ליצור לעצמנו דרך נעימה ומאושרת במציאות היום יומית. הוא מלמד אותנו כיצד ללכת בדרך של הרצון שרץ בחופשיות ולא של הצורך הצר והמוגבל במידע ובאפשרויות. אנחנו מתחילים לקלוט שברגע שאנו קשובים לרצונות האמיתיים שלנו ומקפידים ליישם אותם בתבונה ניתן ליצור לעצמנו מציאות שבה אנחנו צומחים, מתפתחים ונהנים.

אנרגיית השער של האדם עוזרת לנו גם להסתכל בגובה העיניים על הסובבים אותנו, ללא הביקורת וההשלכות האוטומטיות. אנחנו משנים את ההתייחסות השיפוטית שלנו בנוגע לשותפים לדרך ולומדים לכבד את "האדם באשר הוא אדם". כל אחד והדרך שהוא בוחר לעצמו ואין לכך שום קשר אלינו. היום נדמיין את סמל האדם בכל הגוף ונבקש הכוונה בנוגע לדרך המדויקת ביותר עבורנו עכשיו.

הלך שמים
ה- 7/12, היום ה-11 באנרגיה של הלך שמים: לקראת סוף הגל אנחנו פוגשים באנרגיית החמלה, הנחישות והאומץ שבהלך השמים. ביום השחרור של מה שעדיין עוצר את השינויים מלהיווצר בחיינו הלך שמים מלמד אותנו להציב גבולות ברורים לכל "שואבי האנרגיה" למינהם ולכבד את עצמנו ואת הרצונות שלנו. הוא מגביר בתוכנו את המודעות לגבולות הרצון שלנו ומשחרר בנחישות את המצבים שבהם אנחנו לא קשובים לרצון הזה. אנחנו מבינים היום שחוסר ההחלטיות והקושי שלנו לשים גבולות לעצמנו ולעולם הם אלה שגורמים לכך שהמרחב האישי שלנו יהיה פרוץ לכל עבר. כדי ליצור שינוי משמעותי עלינו לדעת כיצד להתעמת ישירות עם כל מה שמרוקן לנו את האנרגיה מבחוץ ומבפנים ובכך לאפשר את המרחב האישי לצמיחה ולגדילה שלנו.

כשאנחנו מצליחים ליצור לעצמנו מרחב שקט להתבוננות עצמית, הלך שמים מחבר אותנו לשדה האפס של המידע הטהור ומאפשר למידע אינסופי להגיע אלינו. במקום הממורכז הזה אנחנו מצליחים לחוות תחושת נינוחות ושלווה, מגדילים את הראייה האינטואיטיבית שלנו ויכולים להכפיל את גודל השינוי בחיינו. כולנו מוזמנים היום לדמיין כדור של הלך שמים שמקיף אותנו, מחבר אותנו לרשת של מידע אינסופי ופותח את ליבנו לחמלה אינסופית לעצמנו ולעולם.

קוסם
ה- 8/12, היום ה- 12 של פתרון אתגר הזרע באנרגיית הקוסם: פתרון אתגר הזרע מלמד שברגע שאנחנו באמת מסכימים לשנות ולהשתנות, אנו מתחברים למקורות מידע אינסופיים ואין גבול לעוצמה שיכולה להתגלם דרכינו. תהליך ההתבוננות בשדים הפנימיים לאורך הגל מוביל אותנו לידיעה פנימית של קוסם. סוף כל סוף אנחנו סומכים על עצמנו ומפסיקים לבקש אישורים וחיזוקים מהחוץ. הרבה דברים צצים במהלכו של גל הלילה וכשהקוסם שבנו מחובר לעוצמה המלאה שבו הוא יודע בדיוק כיצד לנוע בתוך מכלול אפשרויות החיים.

אנרגיית הקוסמת הקריסטלית מכילה בזרועות פתוחות את הזרעים החדשים שנובטים עכשיו במציאות שלנו. אנחנו מבינים שהפחד משינוי הוא פחד מלאבד שליטה על עצמנו ועל החיים. לרוב אנחנו מעדיפים לשמור על המוכר והידוע בגלל פחד תת מודע שקיים בכולנו מהלא ידוע. ככל שאנחנו נותנים אמון בעצמנו, בידע ובכישורים שלנו, אנו מתמלאים בתחושה של ביטחון והגנה ומשחררים את הנסיון לשליטה בעצמנו, באחרים ובאירועי החיים בכלל. כשאנחנו מסכימים לנוע ולצמוח ומשחררים את המצבים ה"תקועים" וה"קפואים" שינויים רבים מתרחשים וחיינו הופכים למבורכים באינסוף של אפשרויות.

אנרגיית הכוהנת הגדולה מאפשרת היום להבנה שאנחנו אלה שיוצרים את המציאות שלנו דרך המחשבות שאנו מקרינים לעולם. אנחנו יכולים ואף מוזמנים ליצור אינסוף של הפתעות צבעוניות ומשמחות עבור עצמנו. כשאנחנו מגיעים למקום פנימי של כנות, פשטות וידיעה עצמית, הקוסם מרחיב עוד יותר את מבנה המח שלנו ויכול לאפשר לנס שבעבר היה מחוץ לטווח האפשריות שלנו להתחולל עכשיו במציאות חיינו. אמן ואמן!

לפי החכמה הסינית הימים הללו מאופיינים באנרגיה של "תם", "תמימות" (הקסגרמה 25). הסינים מלמדים שזהו זמן לזרום בספונטנית עם מה כל שקורה לנו (קוף 9) תוך כדי שמירה על הרווחה והבריאות שלנו (הלך שמים 11). עלינו לפעול גם למען הזולת ולשים לב למידע בעל ערך שמופיע עכשיו (קוסם 12). אם ננהג כך מחכות לנו הזדמנויות מפתיעות ורעיונות חדשים (נשר 13).

נשר
ה- 9/12, היום ה- 13 בגל הלילה באנרגיית הנשר: התהליך של גל הלילה הופך אותנו לנשר קוסמי בעל לב רחב, אמונה חזקה, כוחות פנימיים ואנרגיה מרובה להמשך הדרך. בסופו של גל הלילה אנחנו פורשים את כנפי הנשר המלכותיות שלנו, מתבוננים מנקודת מבט אוביקטיבית על הנוף המתפרש בפנינו וזורמים בהנאה, בחופשיות ובהשראה במציאות החיים המרתקת. לאורך הגל אנחנו מתרוממים מהזחילה האיטית במערות מוחנו החשוכות עם הלילה אל תעופה חופשית של אינסוף האפשרויות עם הנשר. מהתבוננות אמיצה בפחדים העתיקים אל זווית ראייה רחבה מאד ופתוחה מאד על החיים. תהליך החקירה הפנימית עם הלילה המגנטי מוביל לשחרור הפער בין הרצוי האידיאלי לבין המצוי הקשה והבעייתי. לקיחת האחריות על הפחדים וזוויות הראייה השליליות שלנו שיחררה מאיתנו המון מידע שלילי ואת הדינמיקה המוכרת של הקורבן והאשם. הנשר הקוסמי בוחר בהנאה את הרגעים השונים המרכיבים את חייו, משנה בחכמה את המצבים שבהם לא נעים לו ונע באופן חופשי ומעורר השראה באפיזודות החיים השונות.

אתגר הזרע של הגל הכניס שינויים מבורכים אל תוך חיינו והפך אותנו לבוראים פעילים ביצירת המציאות שלנו. הנשר המרומם שהפכנו להיות רואה בחדות את פיסות החיים השונות ויודע בדיוק כיצד ללדת כל רעיון ולהפכו ליצירה ממשית במציאות החיים. התחלנו בלילה כשהסכמנו להתבונן באומץ בחשכה שבתוכנו ואנחנו מסיימים עם האור, התקווה והחזון של הנשר הגדול. בסוף הגל קיימת בנו הבשלות והנכונות לקפוץ בשמחה ובהתרגשות אל זרימת החיים השוטפת תוך כדי ביטוי יצירתי ואלגנטי של רצונותינו המגוונים.

מאחלת לכולנו שאנרגיות הלילה

יאירו באור ובמידע חדש את חיינו

ושכל שינוי יביא עימו שמחה, בריאות ואושר!

באהבה,

טליה.

www.mayazone.co.il

הראה עוד

5 thoughts on “הגל האחרון לפני השיפט: לילה (27/11 – 9/12)”

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close