2012 זה עכשיוגם וגםטורים אישייםכלליניו אייג'

הגל הנוכחי לפי המאיה: גל הקוף

מאת: טליה טוקר

אני שמחה לבשר שסוף כל סוף תחזית המאיה הפכה לעניין הכלל ומפורסמת במדור קבוע מדי יום באןארג'י של מעריב. מודה לכל קוראיי המתמידים וליקום שהעלה את רמת המודעות לידע המבורך הזה.
בשלישי הקרוב התפרסמה כתבה גדולה על 2012 שבה מאמר שכתבתי. מוזמנים להיכנס ולהגיב על התחזית ובכך לתמוך בקיומה. בברכה ובתודה, טליה.

ברכות לכולנו:


ה- 30/11: טון 1 בגל הקוף:
ברוכים הבאים לגל מיוחד במינו, גל הקוף והדולפין שמלמד כיצד להוציא החוצה את היצירתיות, המקוריות והקסם הקיימים בנו. יחד עם גל המראה שחלף גם גל הקוף ממוקם בדיוק במרכז הצ'ולקין, הסנטר הקדוש של לוח המאיה. כפי שכבר הבנו מהגל הקודם השהות בצינור האור מחברת לעוגן פנימי ויציב בתוכנו ומאפשרת לטרנספורמציה ממצב של קבלת ידע וכלים למצב של ביטוי המידע הקיים בנו ביום יום שלנו. הקוף הוא הגאון שבחבורה. הוא זה שמלמד אותנו כיצד ניתן להתחבר לשדה הנפש, להתמלא בהשראה ובמידע חדש ובעזרתם ליצור יש מאין. הוא מלמד כיצד ניתן לנוע דרך חוט הזמן, החוט המקשר בין הכוחות השונים ובעזרתו לארוג ולברוא עולמות חדשים בחיינו. במהלך שלוש עשרה הימים הקרובים אנו לומדים להתחבר למקור של מידע אינסופי ובדרך אומנותית ואינטליגנטית ליצור בחן את רעיונותינו המגוונים. בעזרת הקוף אנו מבינים שעלינו להוציא החוצה את כל מה שאנחנו מרגישים וחושבים. פעמים רבות מה שחוסם את הביטוי היצירתי שלנו קשור ברגשות מודחקים שאנחנו מעדיפים לא לדון בהם. ככל שאנו שומרים בבטן כך המידע וההשראה נעצרים ואנו הופכים לציניים וחווים תחושות של חוסר מימוש. הקוף מלמד במהלך הגל כיצד לבטא רגשות אלה עד למצב של זרימה מהנה, מלאה בקסם ומחוברת לאינסוף של אפשרויות. קיים פוטנציאל אדיר לביטוי יצירתי במהלך הימים הקרובים אם רק נשכיל להסתנכרן עם האנרגיה הזאת של הקוף ושל מרכז הלוח. מעבר לכך הקוף משחק את משחק החיים כמו ילד תמים והיפראקטיבי. הוא נע בקלילות מסיטואציה אחת לאחרת ולרוב מוצא את עצמו במרכז הבמה מספר סיפורים ומרתק את שומעיו. במהלך הגל הוא דוחף אותנו לאמץ זווית ראייה משועשעת על עצמנו, על חיינו ועל העולם בכלל. במקום להתייחס ברצינות למה שקורה לנו בחיים, הקוף ממלא אותנו במלוא החופן של הומור, השראה, כישורים וביכולת לזרום בכיף מעניין לעניין. מכאן שגל הקוף נותן לכולנו "פוש" לביטוי יצירתי ומקורי, ליכולת למימוש עצמי ולתנועה קלילה, מרתקת ושמחה במציאות חיינו.

האדם
ה- 1/12: אתגר הגל הוא האדם:
אתגר האדם מלמד כיצד ניתן לצעוד בדרך הלב שלנו, להתגבר בחכמה על המכשולים השונים הקיימים בה וליישם את רצונותינו. ניתן לשאול את עצמנו: "מה גורם לי להרגיש מאושר/ת בחיי?", "מה נכון לי לעשות עכשיו בדרכי?", "מה טוב לי ומטעין אותי באנרגיה?" באתגר אדם אנו מתמודדים עם הספק שאנו באמת יכולים לעשות את מה שטוב לנו במציאות היומית ואפילו להיות מאושרים. לרבים מאיתנו קיימת תאוריית מציאות ע"פיה קיים קושי רב בחיים הדואלים ולא ניתן להגיע באמת למצב שבו אנו שמחים בחלקנו. אנו מתמודדים עם נושאים כמו: "עד כמה הדברים יכולים לקרות לי בקלות בחיי"?, "עד כמה אני באמת מאמין/ה בכך שיכולה/ה למגנט לעצמי שפע של כל טוב"? וזאת עקב תוכנת החסר שמפעילה את המוחות שלנו. האדם הוא בעל יכולת למצוא פתרונות נבונים לקשיים שמתעוררים במהלך הדרך ובמהלך הגל פותח עבורנו פתח להזדמנויות של עבודה, עסקאות, מפגשים ועוד. הוא מאפשר איזון של הצרכים המגוונים שלנו ושימוש חכם בכישורים המייחדים אותנו וכך מוביל ליצירת שפע של חברים, כסף, אפשרויות וכו'. מכאן שבמהלך גל הקוף אנו לומדים כיצד לממש בהנאה את הרצונות השונים שלנו ולחוות תחושת סיפוק מעצמנו ומהחיים. מעבר לכך האדם גם מלמד אותנו על "אהבת האדם באשר הוא אדם". בכולנו קיים ניצוץ אלוהי מעודן ובכל אינטראקציה, אפילו השטחית ביותר ניתן ללמוד ולהתרחב. במהלך הגל אנו לומדים להסתכל בגובה העיניים על כל מי שמקיף אותנו, מבלי לנסות לשנות את הסובבים ובלי הביקורת והשפיטה המאפיינים אותנו במצבים שפחות מוכרים לנו. לרוב אנו פועלים מתוך מנגנוני ההגנה שלנו ולא באמת פתוחים לסובבים אותנו ולמה שקיים במפגשים האנושיים השונים. קיימות אינסוף דרכים ללכת בהן ואתגר האדם מלמד לקבל בהבנה את המגוון האנושי, ליצור שיתופי פעולה פוריים ולהגביר את ההשפעה החיובית שלנו על הסובבים אותנו.

הלך שמים
ה- 2/12: טון 3 באנרגיה של הלך שמים:
הפוקוס לפתרון אתגר האדם מתחיל עם הנחישות, האומץ והחמלה של הלך שמים. כדי שנוכל להגשים את רצונותינו ולהתבונן באופן שוויוני על בני האדם, הלך שמים מלמד כיצד להגביל את שאיבת האנרגיה בחיינו ולעמוד בנחישות על העקרונות שלנו. הוא ממלא אותנו באסרטיביות באהבה ובעוצמה שהכרחיות למימוש העצמי שלנו. אנו לומדים שכדי להגיע לתחושת סיפוק עלינו קודם כל לשמור על האנרגיה שלנו, מבלי לאפשר לשום דבר להסיח את תשומת ליבנו מההווה. לעתים קרובות קורה שאנו מתישים את עצמנו בדינמיקות עם אנרגיות ששואבות אותנו, עד למצב שאין בנו את הכח לעשות את מה שאנחנו באמת רוצים. הגבולות הברורים שהלך שמים עוזר לנו לשים היום עוזרים ביצירת מרחב משל עצמנו שבו אנו לומדים וחוקרים, מתחברים לרצונות שלנו ונרגעים. ביום של הזרימה האינטואיטיבית אל עבר פתרון האתגר אנו מבינים שמותר לנו לעשות מה שבא לנו ולהציב גבולות ברורים לכל ההסחות וההטרדות של הסובבים. אנו מוזמנים לשבת היום בהיכל הלך השמים המקודש שבנינו לעצמנו, להתחבר אל מרכז הלב שלנו ולראות בבהירות מה היא הדרך המדויקת ביותר עבורנו עכשיו. הלך שמים מרחיב את נקודת המבט שלנו בנוגע להיבטים שונים בחיים ומגדיל את הערנות שלנו לפרטים ספציפיים במציאות. לאחר החקירה הפרטית שאנו עושים בהיכל שלנו, הלך שמים מזמין אותנו לנוע בנחישות ועם לב מלא בחמלה אל עבר מימוש אלגנטי ומבריק של הרצונות שלנו.

הקוסם
ה- 3/12: טון 4 הוא הקוסם:
הקוסם ביום הרביעי של הגל מחבר אותנו לעוצמה פנימית גדולה ומרחיב את יכולת ההכלה שלנו את אירועי המציאות והאפשרויות החדשות שמתחילות לצוץ. אנו חיים היום בחברה מערבית שבה האגו השתלט על האני שלנו ועל כן אנחנו כל הזמן בתנודה החוצה אל עבר העולם, הנורמות והאנשים הסובבים. בפועל אנחנו אלה שמכירים הכי טוב את עצמנו ויודעים יותר מכולם מה הכי נכון לנו בכל רגע בחיינו. הזריעה המנטלית בגל מלמדת לשחרר את הצורך באישורים, בפידבקים או בכל תשומת לב מבחוץ ובמקומם להטעין את עצמנו ולהקשיב לידיעה הפנימית שלנו. במקום לבזבז כמות אדירה של אנרגיה על נסיון לעמוד בנורמות החברתיות, בקריטריונים החיצוניים ובכלל בדעות של האנשים הסובבים אותנו, הגיע הזמן להכיר במי שאנחנו וברצונות שלנו. הקוף של תחילת הגל מזרים שפע של רעיונות ואפשרויות חדשות למימוש עצמי והקוסם היום מלמד שרק אנחנו יודעים מה טוב לנו ומספיק לבקש את אישורי החברה. הזריעה בגל מלמדת שכדי שנוכל לממש את היצירתיות שבנו, עלינו ללמוד לשחרר מצבים "קפואים" מחיינו ואת הנטייה הבסיסית למחזר שוב ושוב את אותן הסיטואציות. עקב הרגלים מוכרים של שנים לרוב יש לנו את הנטייה לחזור על אותם מפגשים, מטרות ובכלל על אורח החיים שלנו. כל שבוע דומה לשבוע שלאחריו וכל יום מזכיר את זה שלפניו. הקוסם היום מרחיב את מבנה המוחות ואת הידע שלנו ומחבר אותנו לעוצמת היגואר הפועמת בליבנו שנותנת לנו את האומץ לפרוץ את שגרת חיינו הרגילה ולבטא את הייחודיות שבנו.

נשר
ה- 4/12: טון 5 באנרגיית הנשר: כח הרצון לפתור את אתגר האדם נשען על התקווה והחזון של הנשר שבנו. הנשר דוחף אותנו היום להגביה מעוף למרומים ולראות מלמעלה את תמונת חיינו הרחבה. במעופו הנשר מלמד כיצד כל הפרטים השונים המרכיבים את היום יום שלנו משתלבים לכדי פאזל עצום רב מימדי וממלא את ליבנו בתקווה ובחזון נרחב. הראייה הכוללת מכניסה פרופורציות והגיון למוחנו ומקלה על ההתנהלות השוטפת באפיזודות החלקיות של היום יום. ככל שאנו מתרחבים ומקבלים פרספקטיבות הגיוניות על חיינו, משתחררת מאיתנו תחושת הקורבן והיא מתחלפת בתחושה של חופש. אנו נמצאים בגל קוף שממגנט הברקות ומחשבות מהפכניות בנוגע לעצמנו ולחיינו. כדי שאכן נוכל לממש את הרצונות החדשים שמתהווים בליבנו עם אתגר האדם, הנשר ביום של הסנטר מאפשר להרחיק לכת עוד יותר עם הרעיונות המתגבשים בנו. הגדלת זווית הראייה מאפשרת לשחרר את הספקות העצמיים ואת המחשבות המגבילות שחוזרות על עצמן שוב ושוב. ביום שבו אנו מגבשים כח רצון חזק ללכת בדרכינו ולמגנט לעצמנו שפע בכל התחומים, הנשר מלמד אותנו שאנו אלה שבוחרים בכל רגע נתון בחיים. שום דבר לא משתלט עלינו מבחוץ ולא באמת קיים פער בין המציאות שלנו לבין איזה "רצוי" מופשט. אנו מבינים שהכל תלוי אך ורק בנו ובמחשבות שלנו ושבכל רגע נתון קיימת בידינו הבחירה לעשות בדיוק את מה שטוב לנו. כשאנו מתחילים להתבונן דרך עיני הנשר החדות, אנחנו נרגעים וליבנו מתמלא בשמחה. כשאנו מרימים מעלה את נקודת המבט שלנו, אנרגיה אינסופית מוזרמת אלינו ואנו מתחילים לרקוד את החלומות שלנו.

לוחם
ה- 5/12: טון 6, באנרגיה של לוחם:
ביום השישי שבו אנו מתארגנים לקראת שיא הגל מופיע הלוחם החוקר, הנחוש והאינטליגנט. הלוחם האמיץ והסקרן ממשיך להבהיר לנו מה היא הדרך המדוייקת לממש את עצמנו עכשיו. ללוחם נטייה לשאול המון שאלות ולהטיל ספקות עד שהוא מגיע לאמת הפנימית הוודאית שלו. הוא מזמין אותנו היום לשאול את עצמנו: "מה נכון לי עכשיו בדרך שלי?", "מה היא האמת הפנימית שלי, בלי שום קשר לחברה שמקיפה אותי"?, "האם אני מגביל/ה בהחלטיות את מה שלא מדוייק עבורי"? ביום השישי של האיזון הלוחם עוזר לנו לנקות ספקות ו"לופים" מחשבתיים שמטרידים אותנו. ללוחם קיימת היכולת לתקשר עם ישיות מדריכות והוא מנקה היום את צינור האור שלנו ופותח פתח נוסף לידיעה הפנימית שלנו. דרך העין השלישית הפתוחה של לוחם האור שבנו אנו לומדים להתאזן, להרגע, להתחבר לקול הפנימי וליישם בחכמה ובנחישות את האמת שלנו. לקראת שיא התהליך של גל הקוף, הלוחם מחבר אותנו לתבונה הפנימית הקיימת בנו ומכין קרקע פורייה ליישום הרעיונות והיצירתיות שלנו בחיי היום יום.

אדמה
ה- 6/12: טון 7, שיא הגל באנרגיה של אדמה:
האדמה מסמלת את אמא אדמה ובמחצית גל הקוף היא מעידה על כמות אדירה של ידע גבוה שמוזרם אלינו. בשיא הגל האדמה מנערת אותנו להפתח למידע ולעשות את שלנו בשינוי התדרים שמתרחש עכשיו בכדור הארץ. הגיע הזמן לעשות. במקום לשבת שעות ולחשוב על הרעיונות המבריקים שלנו, זה הזמן לנקוט בפעולות ת'אכלס בשטח. כדי שנוכל לבטא בגל הקוף את היצירתיות הגאונית הטבועה בנו, האדמה מורידה אותנו לקרקע, מנערת את הספקות ואת חוסר המעש מחיינו ודוחפת אותנו לנוע, להתפתח ולפעול. ביום שבו אנו מתחילים ליישם את כוונת הגל ליצור בשמחה ובקלילות ולמגנט שפע, האדמה מחזקת אותנו לבטא את הכישורים והייחודיות שבנו דרך מעשים. לכל אחד יש את התפקיד הייחודי שלו במערך הכולל של הקוסמוס ובעזרת האדמה אנו לומדים לסלק את מחשבות הכשל, את ההרגלים שעוצרים את החיוניות בחיינו ובתחושת מלאות פנימית אנו לומדים פשוט לעשות את שלנו. אין צורך לשכנע את האחרים בצדקת דרכינו ולדבר יותר מדי. מעצם העשייה ההחלטית שלנו לממש את רצונותינו, אנו כבר משפיעים על הסביבה ומהווים דוגמא לאחרים. האדמה בשיא הגל מכוונת אותנו להתבונן ב"צירופי המקרים" בחיינו ולראות כיצד הכל מתוזמן ושום דבר לא קורה במקרה. מקרה, בהיפוך אותיות- קרמה. בשיא הגל אנו לומדים לזהות את הסינכרונים האינסופיים שמתרחשים בכל רגע ולנתב אותם אל עבר המימוש העצמי שלנו.

מראה
ה- 7/12: טון 8 באנרגיה של מראה: ביום השמיני של היושרה מגיעה המראה ומלמדת אותנו לרכז את האנרגיה שלנו בעצמנו ובכאן ועכשיו. ביום זה נתבונן במראות שמקיפות אותנו ודרך השיקוף שנוצר נשאל את עצמנו: "מה אני אוהב/ת במראות שמקיפות אותי וכיצד אני רואה את האיכות הללו בתוכי?, "מה קשה לי במראות מסוימות וכיצד אני חותכ/ת מחיי את הקשיים הללו?", "האם אני נהנה/ת וצומח/ת בחברתם של הסובבים אותי?", "אילו השתקפויות בחיי יוצרות ומהוות השראה מפרה עבורי?", "האם אני פתוח/ה לאינסוף האפשרויות הקיימות בכל רגע נתון?". בגל שבו אנו לומדים לבטא את הרעיונות שלנו ולממש את עצמנו בדרכינו, המראה מלמדת שלמעשה אנחנו יכולים לראות אך ורק את עצמנו. הסובבים אותנו ובינהם המשפחה הקרובה, החברים, העמיתים לעבודה וכן עוברי אורח הם שיקוף של המחשבות, הרגשות והשלב שבו אנו נמצאים בחיים. אנו אלה שיוצרים בכל פעם את המראות המקיפות ובעזרתן לומדים לראות את המקומות בתוכנו שבהם אנחנו חווים תחושות של אי מימוש. היא מראה לנו היום היכן אנו מבזבזים אנרגיה יצירתית על המראות הסובבות במקום להפנות אותה לעשייה יצירתית ומאפשרת לחתוך מחיינו אובדן אנרגיה מהסוג הזה. כדי שנוכל לבטא את השראת הקוף המוזרמת במהלך הגל, המראה ביום השמיני מאפשרת ריכוז, מיקוד ונוכחות בהווה, מבלי להפנות את האנרגיה שלנו למחשבות עתידיות מיותרות ומבלי לבזבז אותה על מראות מרוקנות.

סערה
ה- 8/12: טון 9 באנרגיה של סערה:
ביום זה כוונת הגל לשפע יצירתי מתחילה להתגשם במציאות עם הסערה. חכמת הגל מלמדת שכדי שנתחבר לשדה ההשראה האינסופי ונבטא את המקוריות שבנו, עלינו להגדיל את הביטחון בעצמנו ובכישורים שלנו. המימוש העצמי הוא פונקציה של אמונה בעצמנו וביכולות שלנו ועל כן הסערה מזמינה אותנו היום להטעין את עצמנו בחיוביות ובביטחון ועוזרת לשים את הפוקוס על האיכויות שאנו אוהבים בעצמנו. ביום של "נפילת האסימון" בדרך לפתרון הגל, הסערה מלמדת שבמידה וניתן אמון מוחלט ביכולות שלנו ובכך שקיימת תוכנית רחבה ליקום, נוכל לקפוץ בביטחון למימי החיים הסוערים ולהגשים את עצמנו. ביטחון עצמי וידיעה שאנחנו יכולים לסמוך על עצמנו ועל העולם הכרחיים בתנועה להגשמה העצמית שלנו. המימוש האישי והיכולת למשיכה של שפע קשורים בכמות המחשבות השליליות והחסימות הרגשיות. ככל שנרפא את עצמנו בכל הרמות- הפיזית, הרגשית והמחשבתית, נגדיל את העוצמה האישית שלנו ואת יכולת הביטוי העצמי. הסערה היום מאפשרת לריפוי הכולל הזה ולכן מומלץ לנשום את סמל הסערה לכל התאים בגופינו ולהגיד את המשפט: "אני מרפא/ה את עצמי".

שמש
ה- 9/12: טון 10 באנרגיה של שמש:
ביום העשירי הקפיצה של הגל מתחילה להתגלם במציאות חיינו עם אנרגיית השמש. השמש מסמלת חום, נדיבות ופתיחות ומלמדת כיצד להיות נדיבים קודם כל כלפי עצמנו ואז גם כלפי העולם כולו. חמימות זו של השמש מתפשטת היום אל אזור הלב שלנו ומחדירה בנו מוטיבציה גבוהה ללכת בדך הלב שלנו ולהתגבר על כל מכשול ומכשול שקיים בה. השמש של היום מחברת אותנו לאלמנט האש שבתוכנו ובעזרת האש היצירתית הזאת אנו מפיקים את הפרטים הנוספים הנדרשים לפתרון אתגר האדם. מהמקום האנרגטי המלא בחיים, באור, במידע ובחום השמש מאפשרת לנו לנוע ולממש את רעיונותינו היצירתיים. ביום העשירי אנו מדייקים עוד יותר את תהליך הגל כולו ובעזרת האור שהשמש מפיחה בנו אנו מבהירים לעצמנו אספקטים שונים בחיינו שעד לרגע זה היינו בבלבול ובערפול לגביהם. השמש עוזרת לנו להבין את ההיבטים השונים עד למצב של תוכנית פעולה מגובשת, שמניעה אותנו אל עבר השלבים הסופיים בתהליך המימוש האישי שלנו.

דרקון
ה- 10/12: טון 11 באנרגיה של דרקון:
ביום השחרור של מה שעדיין מעכב את המימוש העצמי שלנו, האנרגיה הנשית של הדרקון מלמדת אותנו לקבל באהבה וברכות את עצמנו ואת חיינו. במידה ולא התחלנו למגנט לעצמנו שפע במהלך הגל, חכמת המאיה מלמדת שמדובר בחשיבה שלילית שלנו על עצמנו ועל החיים, שלא מאפשרת לקבלת מתנות מהעולם ולפתיחת השערים. במידה והגענו ליום זה ואנחנו עדיין מרגישים תקועים, לא מוצלחים ונטולי השראה, הדרקון מלמדת אותנו שאנחנו מאד נוקשים וביקורתיים כלפי עצמנו. ביום של המסת המכשולים שנותרו עד לפתרון, הדרקון מכוונת לשחרור השפיטה והביקורת העצמיים שהם אלה שגורמים לכך שאנו לא מאושרים ממה שקיים בנו ובמציאות שלנו. החסימה בביטוי היצירתי נובעת מהרעלה עצמית, מביקורת ומהרס. ככל שנלמד לקבל את עצמנו באהבה, לראות את החיובי שבנו ושבחיינו, כך נמגנט אלינו שפע והגשמה. אנו לומדים שהכל תלוי אך ורק בנו ובזווית הראייה שלנו לגבי עצמנו והיקום. כדי שנוכל ללכת בלב שקט בדרכינו, האל האם מבקשת שנזין את עצמנו, את הגוף שלנו, את המחשבות ואת הנפש. הדרקון מחברת אותנו למקור החיים האינסופי ומפרה אותנו בעוצמה ובקבלה. במקום הזה של הקבלה, ניתן לברוא ולייצר אינסוף של עולמות.

רוח
ה- 11/12: טון 12 באנרגיה של רוח:
פתרון הגל מגיע עם אנרגיית הרוח הזורמת, המתקשרת ומעוררת ההשראה. הרוח מסמלת את הנשימה. בכל פעם שאנחנו שואפים את החמצן שבאוויר, אנו מקבלים מידע חדש מהחלל המקיף אותנו ועימו בהירות ותובנות בנוגע לדרכינו בחיים. ביום הפתרון של הגל סוף סוף למדנו לנשום במהלך הדרך, מה שמקל על האפשרות למימוש עצמי. רוח בפתרון מעידה על כך שהגענו למקום שבו אנו זורמים בקלילות ובשמחה בחיי היום יום שלנו. הרוח המסמלת את יונק הדבש מעידה על כך שכתוצאה מהמגנוט של השעשוע והיצירתיות עם הקוף ותהליך החיבור לרצון הלב עם האדם, הגענו למקום שבו אנו נעים בססגוניות ממפגש אחד למשנהו, תוך כדי ביטוי קולח ומדוייק של הרצונות שלנו. בפתרון הרוח מסמלת יכולת לבטא את עצמנו בצורה בהירה, חדה וברורה באינטראקציות תקשורתיות שונות. אתגר האדם ששאל "מה היא הדרך הנכונה ביותר עבורי עכשיו" הוביל למקום שעוצר, נושם ומתמלא באנרגיה ובמידע מדויק ורלוונטי ואז יוצר במקוריות. אנרגיית הרוח מסמלת את היאנג שבנו, את האיכויות הזכריות שפעילות כלפי חוץ ובפתרון מלמדת שהליכה זורמת בדרך שלנו דורשת אקטיביות, תנועה, נועם ויוזמה. בתהליך שעברנו בגל שחררנו עצב, נטל ומטען שחסמו את הביטוי היצירתי שלנו. הקוף שמיגנט רעיונות ודרכי ביטוי שונים הפך לרוח דינאמית, קלה, פעילה ובעלת יכולת לבטא באופן ישיר וברור את הרצונות שלה.

לילה
ה- 12/12: טון 13 באנרגיה של לילה:
הלילה שסוגר את התהליך שעברנו בגל הקוף מעיד על כברת דרך ארוכה שעברנו במהלך שלוש עשרה הימים של הגל. מקוף שמשך יצירתיות, שעשוע, קסם ויכולת ביטוי אל לילה שמחובר לעומקי הנפש ולאינטואיציה הקיימת בכל אחד ואחת מאיתנו. הקודים של הגל מובילים למצב שבו אנו לאט ובהדרגה מאירים חשכה פנימית שעד היום שיתקה אותנו ומנעה מאיתנו מלממש את עצמנו. אנרגיית הלילה ביום של ההדהוד הקוסמי מלמדת על כך שהמאבק הפנימי שהתחולל בתוכנו בנוגע לדרך הנכונה לנו הסתיים ואנו מלאים בתקווה ובהתרגשות לקראת חיינו המחודשים. כשאנו מנטרלים את הספקות המנטליים של האדם ואת המועקות הרגשיות של הקוף, אנו מחוברים ישירות לשדה אינסופי של מידע. כתוצאה מהאיחוד עם הרצון האמיתי שלנו עם האדם הגענו ללילה בטון שלוש עשרה, שבעזרת החיבור הישיר שלו לשדה הנפש מאפשר יישום יצירתי ומענג של רצון זה במציאות. הביטוי העצמי ותחושת המימוש שהולכים וגדלים במהלך הגל מובילים לתחושה נינוחה ונעימה בתוך גופינו ובמציאות חיינו. הלילה שמסמל גם בית מעיד על כך שבסוף הגל אנו מרגישים בבית במציאות הקוטבית האשלייתית שמקיפה אותנו ומצליחים לממש את החלומות והרעיונות המופלאים שלנו בדרכינו בחיים.

מאחלת לכולנו שנהנה מגל קוף
יצירתי ומעורר השראה במיוחד.
באהבה,
טליה.

***

טליה טוקר: מלמדת, מטפלת ומתמחה בלוחות הזמן ובאסטרולוגיה של המאיה. מלמדת ולומדת כיצד לחיות את הקודים המוצפנים בלוחות הזמן ומטפלת בשיטת הניאופסיכולוגיה. עברה חניכה בשושלת הקיצ'ה, שושלת שאמאנים גוואטאמאלית עתיקה וכן הוסמכה ללמד ע"י האקדמיה של המאיה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337 | אימייל | אתר

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close