השימושון

הגל הנוכחי לפי המאיה: גל השמש

מאת טליה טוקר

שלום רב וברכות:
sol
ב- 14/12: מתחיל גל השמש: גל השמש הבא עלינו לטובה מאפשר להאיר את חיינו באור של זהב. השמש מסמלת חיבור ישיר לנפש שלנו ואחדות פנימית ומלמדת כיצד להתחבר לרטט האהבה ללא תנאי ולבטא אותו בפעולות שלנו. שוב מרגש הסנכרון לחגים היהודים, משום שביום התשיעי של הגל אנו חוגגים את חג החנוכה. חג החנוכה הוא סימבול ליכולת פלאית הטמונה בכל אחד מאיתנו, שמאפשרת להתחבר לאור אלוהי אינסופי בדיוק האור שגל השמש ממגנט. פך השמן שדלק באופן מפתיע במשך שמונה ימים רצופים מעיד על היכולת שלנו להתחבר למקור של אור וידע. השמש היא אלת הפרחים ומסמלת את הפרח בגלל המושלמות שבו. בכל פעם שאנו נכנסים לשדה פרחים אנו נפעמים מעצם מגוון הצורות והצבעים, שהם מרקמים גיאומטריים מושלמים שפותחים לחווית אחדות. בגל השמש אנחנו הופכים להיות פרח שמתבונן במצוי כבפלא ורואה את המושלמות של הבריאה באינסוף הצורות האינדיבידואליות. אחרי שלמדנו לזרום בגל היד עם הרצונות שלנו, אנו מדייקים עוד יותר את האספקטים השונים במציאותינו ומפיחים את הנשימה האלוהית בפעולותינו. למשך 13 הימים הבאים השמש מושכת אלינו אש חמימה ויצירתית, אש לוהטת שחודרת אל כל היבט בחיינו. היא נותנת לנו דחיפה להתבונן באפיזודות השונות שאנו נעים דרכן, להחליט במה אנו מתמקדים ולאפשר לבהירות השמשית לחלחל אל פעולותינו. במשך הגל נשתדל לשים לב למחשבות, למילים ולמעשים שלנו משום שהמחשבות שלנו, המתורגמות למילים, יוצרות את מציאותנו. ככל שנקפיד להשמתמש במילים חיוביות ונלמד את העוצמה הטמונה בהקרנות הפנימיות שאנו משדרים, נוכל לחוות אור של אהבה אלוהית בחיינו. כמו משק כנפי הפרפר שעובר מבעד למרחבים, כך גם המחשבות שלנו יוצרות מציאות מיידית. בגל השמש אנו מחזקים את החיבור לאור האלוהי, מאפשרים להגיון הבריא שלנו לבוא לידי ביטוי ומתמלאים בחמימות פנימית. אז אנו נעים בנדיבות ובהרמוניה ומבטאים אהבה כלפי אחינו בני האדם.

דרקון
ה- 15/12: טון 2, באנרגיה של דרקון בהדרכת הלך שמים: אתגר דרקון מלמד אותנו להתחבר לעוצמה הנשית בעלת יכולות הבריאה והלידה, הטמונה בכל אחד מאיתנו. עם הדחיפה למושלמות ולדיוק של השמש, אנרגיית הדרקון מראה היכן אנו מלאים בביקורת עצמית ובנוקשות פנימית. הלמידה כאן היא לשחרר את ההרס העצמי הבא לידי ביטוי במחשבות שליליות על עצמנו ועל חיינו. אנרגיית הדרקון מסמלת את האל האם, את האיכויות הנשיות שמאפשרות לנהוג בחמלה וברכות כלפי עצמנו ולקבל את מי שאנחנו היום. נראה שהגיע הזמן שנקלוט מי אנחנו ולאיזה מקום נפלא הבאנו את עצמנו בחיינו. הדרקון מייצגת את השד האימהי שמזין בחום את התינוק. אנו מאותגרים להזין את עצמנו באותה הצורה. להזין את גופנו במה שמחייה אותו, את נפשנו באהבה ואת מחשבותינו בהשראה אלוהית. הלך שמים שמדריך אותנו היום מלמד שיכולות הבריאה שלנו ילכו ויתחזקו ככל שנשמור על גבולות ברורים ונקפיד להקשיב לצרכים ולרצונות האמיתיים שלנו. בתוכנה הרגשית לכולנו נטייה להרס עצמי ואנו מעמידים את עצמנו במצבים של התעללות של ממש. הדרכת הלך שמים היום מאפשרת ליצור עוגן נחוש והחלטי בתוכנו שמסוגל להגיד "לא" לכל מה שלא מתאים לו. ברגע שאנו מציבים את הגבולות, נוצר לנו חלל נרחב ללמידה, להתפתחות ולחיבור לחכמה אינסופית.

רוח
ה- 16/12: טון 3, באנרגיה של רוח בהדרכת מגשר העולמות: ביום שבו מתחילים לזרום לכיוון הפתרון, הרוח מאפשרת לנוע בקלילות מסיטואציה לסיטואציה, כשאנו מבטאים את עצמנו באופן ברור ומדויק. הרוח המסמלת את עקרון התקשורת ומלמדת היום לבטא את האמת שלנו באופן הגיוני ובהיר. המגשר המדריך מלמד כיצד לנקות ולשחרר סיטואציות ותבניות חשיבה שכבר לא מתאימות לנו בחיינו וכך לרפא את הצד השלילי והביקורתי שבנו. הוא מלמד שהכל נתון בידינו וביכולתינו לשחרר זכרונות רגשיים תאיים טראומתיים. אנו מוזמנים היום לנהוג כלפי עצמנו כמו רוח חמה, נעימה ומלטפת של קיץ ובעזרתה לנקות מעצמנו דפוסים, שמנעו מאיתנו עד היום אהבה עצמית וקבלה של אור שמשי אינסופי.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה "רוח", "השפעה חודרת", "העדין" (הקסגרמה 57), לפיה עלינו ללכת בדרכה של הרוח העדינה והבלתי פוסקת (רוח3), להגדיר לעצמנו מטרות ברורות ולקיים אותן לאורך זמן (הלךשמים בהדרכה). ההצלחה מגיעה בהדרגה ומביאה עימה בהירות הולכת וגוברת של התכלית שלנו (שמש1). הזמן דורש סבלנות, מחויבות ארוכת טווח וחזון של מה שברצוננו להשיג בסופו של דבר (דרקון2).

לילה
ה- 17/12: שער: טון 4, באנרגיה של לילה בהדרכת סערה: הלילה ביום הרביעי מלמד להכנס עמוק עמוק פנימה, אל תוך ההיכל המקודש שבתוכנו ולשם להביא אור של אהבה ומידע מחודש. ההרס והביקורת העצמית טבועים עמוק בתוך התוכנה הרגשית שלנו והלילה מלמד כיצד לצלול אל תוך מורכבות הדפוסים ולשנות זוית ראייה לגביהם. הסערה המדריכה מחזקת עוד יותר את התהליך בכך שהיא מרפאה כל שכבה דפוסית ומידע שלילי. אנו בתהליך של חקירה עצמית שמוביל להתפתחות ולחיבור מודע עם שדה הנפש שלנו. כדי להגיע למצב שבו אנו רואים את המצוי בחיינו כמושלם, עלינו להתכנס אל תוך עצמנו ולראות את אותן תבניות מחשבה שעוצרות אותנו. במהלך הגל חוגגים את חנוכה שגם היא מסמלת את הארת החשכה. אנו חיים היום בעולם של חשכה- מלחמות, התמוטטות הבורסה, מחלות, תחושת בידוד והרס סביבנו. החשכה נובעת מחוסר בידע, באור. הלילה והחג מאפשרים להאיר פחדים פנימיים. לאורך הגל אנו מוזמנים ליצור לעצמנו מרחב שבו נרגיש בבית ושם להאיר חשכה הפנימית. אז בהיכל הלילה שבתוכנו נוכל לראות עד כמה אנו מוצלחים ומדהימים כבר עכשיו, מלאים ביופי ובחכמה אלוהית.

זרע
ה- 18/12: טון 5, באנרגיה של זרע בהדרכת אדם: אנו נמצאים בגל שמאפשר להתחבר לאור מוזהב אינסופי של השמש וכדי שנצליח ליצור את הטרנספורמציה הפוטנציאלית הזאת, הזרע דוחף אותנו היום להסכים לשינוי מהותי בחיינו ולהשתנות. במקום להחזיק באותן תבניות נוקשות המלוות אותנו שנים, אנו לומדים לזרום, להשתחרר ולצמוח. לרוב אנו מפחדים לשנות את הדברים שאנו רגילים אליהם, אך כל שינוי הוא לטובה. השינויים מעידים על הגדילה שלנו, על היכולת לברוא את עצמנו מחדש בכל רגע נתון. האחיזה האובססיבית שלנו במצבים קבועים בחיינו מונעת מאיתנו חיבור לעוצמה מאד גדולה הטמונה בנו. לכן ביום החמישי הזרע מאפשר לקלוט את הרווח הטמון בשינוי וליצור אותו. ככל שנזהה את הצמיחה החיובית שלנו במהלך השינויים, נתחבר לעוצמה הנשית המקבלת הקיימת בנו. האדם מדריך אותנו ללכת בחכמה בדרכינו, כשאנו פוקחים את עינינו לשפע ההזדמנויות המוצעות לנו. הדרכת האדם היום מאפשרת לקבל את הדרך שבחרנו לעצמנו וכן את אינסוף הדרכים של הסובבים אותנו. כך אנו מתחילים לנוע עם לב פתוח ומאפשרים לשינויים מרחיקי לכת להתרחש בחיינו.

נחש
ה- 19/12: טון 6, באנרגיה של נחש בהדרכת נחש: ביום שבו אנו מתחילים לזרום עם עצמנו ועם הגל, מופיע הנחש ומחבר אותנו אל הגוף שלנו. אנחנו כאן, במציאות דואלית בתוך גוף אנושי והנחש מאפשר להנות מהנוכחות הפיזית שלנו ומתהליכי החיים המגוונים. כדי לארגן את העניינים שמתרחשים בחיינו, הנחש מפיח בנו שמחת חיים ומאפשר פשוט להנות מכל מה שקורה לנו. השמש מזרימה המון מידע, אור וחום וכדי שנוכל להכיל את האש הלוהטת הזאת הנחש מלמד לחבר בין המח לתאי הגוף ולהתענג על כל רגע נתון. אתגר הדרקון שמלמד לקבל את עצמנו כמו שאנחנו עכשיו הולך ומתאזן כשאנו מכירים בייחודיות שלנו ומברכים עליה. אנו מתחילים לשמוח על החיים שלנו ועל התפקיד הייחודי והמיוחד ששמור אך ורק לנו, במכלול הכולל של תהליכי היקום.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "אנרגיה פוטנציאלית" (הקסגרמה 26), לפיה קיימת בידנו עכשיו אנרגיה עוצמתית שמאפשרת להגשים משימות מרחיקות לכת. היכולת לשלוט בכוחותינו, לכוונם ולרסנם מביאה להצלחה (נחש6). עלינו להעריך מחדש את המטרות שהצבנו לעצמנו, האם הן ראויות ולטובתם הנעלה של כל הנוגעים בדבר והתבוננות זו מובילה אותנו למימוש (לילה4). זהו זמן לפריצת דרך משמעותית שיכולה לשנות לגמרי את חיינו (זרע5).

מגשר עולמות
ה- 20/12: טון 7, באנרגיה של מגשר עולמות בהדרכת מראה: בשיא תהליך החיבור לשמש הקורנות שבתוכנו, מופיע מגשר העולמות ומנקה מאיתנו סופית דפוס חשיבה שלילי. היכולת להתחבר לאנרגיה הספיראלית האינסופית של הבריאה קיימת בידינו בכל רגע נתון וכדי שנוכל להתחבר אליה, עליה לשחרר זכרונות כואבים מתוך תאי גופינו. המגשר היום מאפשר לקלוט שהחיים הם במה ואנו השחקנים הראשיים וזו בחירה שלנו באיזה סרט להיות וכיצד הוא מתפתח. המראות הסובבות מדריכות אותנו בנוגע לאותו דפוס שמבקש להשתחרר. אנו למדים שהמון אנרגיה מתבזבזת לנו על השלכות ותרגומים של הסובבים אותנו. כל אחד והסרט שלו. כל אחד והתפקיד שהוא בוחר לשחק. שום דבר לא אישי. דרך ההשתקפויות, אנחנו יכולים ללמוד על עצמנו ולגדול עוד ועוד. כך שבשיא הגל אנו למדים לקבל את העוצמה הטמונה בנו דרך אינטראקציות עם העולם, שדרכן אנו מנקים עוד ועוד שיפוטים רגשיים על בני האדם. שיא גל השמש מלמד אותנו שבני האדם הם תוכנות סגורות, כל אחד מסתובב בתוך בועה משל עצמו וככל שנלמד לנוע מעבר לדינמיקות רגשיות מרוקנות, נוכל פשוט להיות מי שאנחנו, שלווים, נוכחים ושמחים על הרגע.

יד
ה- 21/12: יום השיוויון החורפי: טון 8, באנרגיה של יד בהדרכת קוף: ה- 21/12 הוא היום הקצר בשנה, המביא עימו את החורף, ממנו הימים הולכים ומתארכים במסלולה של השמש צפונה, עד שהיא מגיעה לנקודה הכי צפונית, ב- 21/6. ביום זה של תחילת הקיץ, משך הצל של השמש הוא הכי ארוך ואז היא שוב חוזרת חזרה דרומה, עד ליום הקצר בשנה.
ימי השיוויון מהווים ימי שער קולקטיביים, בהם האנרגיה של כל מה שאנו חווים מתחזקת. העובדה שהיום הקצר מתרחש בעיצומו של גל השמש ויום לפני חג האור מאפשרת להגיע לראייה רחבה יותר בנוגע לחיינו, לצמוח ולברוא דברים חדשים אל מציאותינו. היד ביום של היושרה בודקת עד כמה אנו מאפשרים לעצמנו לזרום בכיף עם הרצונות שלנו. אנו יודעים מהם הרצונות האמיתיים שלנו, השאלה היא האם אנחנו מבטאים אותם בקלילות ובהנאה ומאפשרים לכשרון הטבוע בנו ליצור לעצמנו מציאות קסומה. אנו מוזמנים לשאול את עצמנו: "האם אני נאמן/ה לידיעה הפנימית שלי"? "האם אני מבטא/ת את היצירתיות והמקוריות הקיימים בי בחיי היום יום שלי"? "האם אני לוקח/ת כל דבר ברצינות או שמא משתעשע/ת ממשחק החיים"? "האם אני נותנ/ת מקום לפגיעות, לרגישות ולאנושיות שבי או שזורמ/ת בקצב שלי"? "האם אני מדאיג/ה ומלחיצ/ה את עצמי או שעושה בדיוק את מה שמתאים לי בכל רגע"? התשובות הכנות לשאלות הללו מייצרות בתוכנו כוח פנימי, שיודע לנוע מנקודה לנקודה בחיים מתוך מקום של קבלת האינדיבידואליות שלנו והנאה על תהליכי החיים המרתקים.
אם כך היד של יום השיוויון מחברת אותנו לידיעה פנימית עמוקה בנוגע להיבטים שונים של העשיה שלנו בחיים ומאפשרת לזרום בנעימים בחורף הקרוב. הקוף המדריך מחבר אותנו ישירות לנפש שלנו וממלא אותנו בהשראה מקורית לקראת חורף קסום ויצירתי. אנו מוזמנים לנשום את הסמלים של היום, להתחבר לגרמי השמים ולהכניס כוונה לקראת המחזור החורפי והמהנה שמתחיל.

כוכב
ה- 22/12: א' חנוכה: טון 9, באנרגיה של כוכב בהדרכת זרע: כמה סימבולי שחג החנוכה, חג האור, מתחיל עם אנרגיית האור הזהוב של הכוכב. חג החנוכה הוא זמן שבו אנו מגדילים את היכולת שלנו להכיל אור, מידע מעודן עד למצב שבו אנו הופכים לפח שמן ניסי שמאיר באופן פלאי, למרות העובדות הטכניות. גם אנרגיית הכוכב של היום המסמלת את ונוס, את שיא ההרמוניה והיופי בעולמנו, מאפשרת לכולנו להפוך למגדל אורים ולהקרין אהבה לכל עבר. ביום שהשינוי בגל כבר מתחיל להיות מורגש, הכוכב ממלא באנרגיית אלת האהבה, ההרמוניה והאומנותיות. המודעות לחג והכנסת כוונה יומית בהדלקת הנרות, יכולה להאיר את חיינו ברבדים חדשים, שעדיין לא נחשפנו אליהם. האור הזה שאנו מדליקים הוא מעבר לאור הסולארי של השמש וזוהי בדיוק כוונת גל השמש, למלא אותנו במידע חדש של רטט מעודן. החג מלמד שמה שרואים בעולם הפיזי הוא רק חלק מיכולות הראייה שלנו בדיוק כשם שגל השמש מאפשר גישה לעולם של אור, אחר מזה של קרני השמש. כך שהסנכרון המיוחד שמתרחש מאפשר להאיר את חיינו ולהפוך לפח שמן, שמטעין את עצמו באור ובמידע חיובי בכל רגע נתון. כדי להאיר עלינו לשחרר היבטים חשוכים מחיינו וביום התשיעי של הגל ביחד עם אורות החג, אנו מתחילים לפענח את הנוסחא לקבלת עצמנו. אנו לומדים שככל שנראה את החיובי שבנו, במקום את השלילי שבו לרוב אנו מתמקדים, נוכל לאהוב את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו. הזרע המדריך נותן בידינו את האומץ להשתנות ובצורה מודעת ומכוונת לפעול להגשמת המטרות שהצבנו לעצמנו בגל. ברגע שנסכים להתחבר לאינסוף האפשרויות הקיימות עבורנו בכל רגע, בלי לצמצם אותן לרעיונות מוגדרים מראש בנוגע לאופן שבו הדברים אמורים לקרות, נוכל לחוות את האהבה ללא תנאי של הכוכב. בהדלקת נר ראשון של חנוכה אנו מוזמנים לנשום את הכוכב לכל תאי גופנו ולהתמלא באנרגיית האהבה והיופי של ונוס.

ירח
ה- 23/12: ב' חנוכה: טון 10, באנרגיה של ירח בהדרכת אדמה: ביום שבו מדייקים עוד יותר את תהליך הגל, הירח מלמד שקיימים עוד כמה זכרונות טראומתיים מהילדות, ששחרורם יאפשר חיבור לעוצמה שלבנו וזרימה בחיינו. אנרגיית הירח מטהרת באור את הפצעים הישנים ומלמדת להתגלגל כמו כדור במציאות חיינו. כך ביום השני של החג, אנו מרחיבים את יכולת השידור והקליטה לסימנים שהיקום שולח אלינו בכל רגע. אנרגיית האדמה המסמלת סינכרוניזציה מזרימה גם היא מידע חדש, שמאפשר תנועה מדויקת במציאות חיינו. היא מדריכה אותנו היום להתעורר וליצור. לקלוט את המידע, לתרגם אותו ולהוריד אותו באופן מעשי לקרקע. כך שבנר השני של החג, אנו מקבלים סימנים המאפשרים לנו לעזור בדרכינו הייחודית לאמא אדמה. ככל שיותר בני אדם יתעוררו בתקופה הזאת לשינויים מרחיקי הלכת המתרחשים עכשיו על פני כדור הארץ, רשת האור הפרוסה מעלינו תלך ותתעצם. קיימת בידינו הזדמנות עכשיו להאיר במקצת את החשכה הקולקטיבית המקיפה אותנו. "כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן"…בהדלקת הנר השני, אנו מוזמנים לנשום את הירח, לנקות את תאי גופנו מרגשות לא מאוזנים ולקבל סימנים להמשך הדרך.

כלב
ה- 24/12: ג' חנוכה: שער: טון 11 באנרגיה של כלב בהדרכת כלב: כלב ביום האחת עשרה של הגל מעיד על כך שהסיבה העיקרית לחוסר הקבלה העצמית היא המשיכה שלנו לדרמות ולקיצוניות. ביום זה אנו מבינים שהמעורבות הרגשית מבזבזת לנו המון אנרגיה ומכניסה אותנו לדינמיקות סוערות של השלכות, תרגומים וחשבונאות. הכלב היום מלמד להעמיד את עצמנו במקום הראשון בחיינו ולהפוך לחברים הכי טובים של עצמנו. במקום הנטייה לרצות את הסובבים ולהתיש את עצמנו בדרמות החיים, אנו מטעינים את עצמנו במה שנכון לנו ולומדים ליצור תקשורת הגיונית עם הבחוץ. ככל שננטרל את הדינמיקות השואבות, כך נוכל לזרום בהנאה בדרך האמצע עבורנו ולהקרין אהבה לקרובינו וחברינו. בנר השלישי של החג ננשום את הכלב אל הלב ונרגיש כיצד הוא נפתח יותר ויותר.

קוף
ה- 25/12: ד' חנוכה: שער: טון 12 באנרגיה של קוף בהדרכת לילה: הפתרון עם הקוף היצירתי מלמד על חיבור להשראה אלוהית, שמאפשרת לגאוניות הגלומה בכל אחד ואחת מאיתנו לבוא לידי ביטוי. ברגע שקיימת קבלה אמיתית והזנה נכונה של עצמנו, אנו מאפשרים למקוריות שלנו לפרוץ החוצה וההתנהלות בחיים הופכת לזורמת, קלילה ויצירתית. הלילה מדריך הפתרון ממגנט את היכולת להאיר את החשכה בחיינו בעזרת התודעה. כשם שחג החנוכה מלמד את הארת החשכה, כך גם ברגע שמסירים את ערפל הלילה, מקבלים גישה לעולם של אור. אנרגיית הלילה משולה לרחם ולמערה. אם נשב זמן מה בחשכה מוחלטת, נוכל לראות אור. אור זה מתחזק בימים מיוחדים אלה של פתרון גל השמש וחנוכה. פתרון הגל מעיד על כך שאנו בעלי כוח ועוצמה להאיר במידע חדש את המקומות החשוכים בחשיבתינו. בתהליך הגל ניקינו פחדים אלה, "סורה חושך"… והתפנה מקום לאינטואיציה חדה ובהירה. אחרי שהבאנו מידע חדש למפלצות ולשדים פנימיים, אנו חווים תחושת נינוחות, מחוברים לאינטאציה שלנו ונעים בקלילות, בהשראה ובהומור במציאות חיינו. ביום הרביעי של החג ננשום את סמל הקוף ונתמלא במידע ישיר משדה האפס.

לפי החכמה הסינית, האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "המקור" ("הבאר") (הקסגרמה 48), לפיה קיים מקור שמכיל את האמת הקולקטיבית של המין האנושי, שמקבל מהתנסותו של היחיד ומעניק לטבעו של היחיד (ירח10). החדירה למקור של נבכי המין האנושי מאפשרת נתינת מענה לצרכים ולרצונות האישיים ונגיעה כנה בעומק הרגשות של עצמנו ושל אחינו בני האדם (כלב11). נדרש עכשיו שיתוף פעולה אמיתי עם השותפים שלנו לקארמה כדי שנוכל לממש את המטרות שלנו ולחוות בחיינו את האמיתות האוניברסאליות (כוכב9).

אדם
ה- 26/12: ה' חנוכה: סוף גל השמש, מגיע עם אדם בהדרכת לוחם: אדם טון 13 מסמל הליכה בטוחה ועליזה בדרך שיצרנו לעצמנו. נמשל המלחמה של היהודים ביונים של חנוכה מסמל מלחמה בין הספק, המניפולציות השכליות והוויתור העצמי לבין חיבור למידע טהור, לדרך הלב ולנקיון המחשבות. הסימבוליקה של החג מלמדת על מאבק פנימי בין הרצון- הרץ לצורך- הצר, שמגיע לפתרונו כשאנו משחררים את התוכנה האוטומטית של הצורך וזורמים עם הרצון. תהליך הגל לימד אותנו לשחרר ביקורת והרס עצמי, לשנותם לדימויים חיוביים וכך לעבור לדרך אחרת של התנהלות, לדרך השמש המאירה. הגל מביא אותנו למקום שבו אנו מעיזים ללכת עם האמת הפנימית העמוקה ביותר שלנו ולממש אותה באלגנטיות ובתבונה. בדיוק כשם שבסיפור החג קומץ יהודים נחוש מגן באומץ על הידע הקדוש, כך הלוחם היום מבטא את הקול האלוהי שבתוכו. הלוחם בהדרכה מסמל "נצחון" אישי וברוח החג גם קולקטיבי, על התוכנה הדפוסית האוטומטית של הספק וההרס. נצחון הנפש על ההרגלים והתבניות האישיות ואפשרות להגיע מעבר לטבע המוכר לנו. כשם שפח השמן באורח פלא הספיק לשמונה ימים, כך בסוף גל השמש הצלחנו לפרוץ את גבולות הטבע המוכר לנו ולהתחבר לאור, שהוא מבעד לזמן ולמרחב. סוף הגל מוביל לישות מלאה בחכמה אנושית, שמחוברת להדרכה הגבוהה שלה, מקבלת את "האדם באשר הוא אדם" ושמחה ומודה על ההזדמנויות הנקרות בדרכה. אז "על הניסים ועל הנפלאות".. גל השמש מזמין אותנו לחולל נפלאות בחיינו. אמן.

מאחלת לכולנו גל שמש
מאיר, מבהיר ומחמם את הלב.
באהבה, טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337 | אימייל | אתר

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close