2012 זה עכשיוטורים אישייםניו אייג'

הגל הנוכחי לפי המאיה: מגשר העולמות

שלום רב וברכות:

מכיוון שידע המאיה הוא עולם ומלואו וכל אחד חווה בדרכו הייחודית את המידע, מבקשת שהמילים הנכתבות פשוט יזכירו ויעוררו את ידע הסמלים הטמון בתוכנו. הקודים של המאיה, צורות גיאומטריות וסמלים בכלל, צפונים עמוק בתוך הד.נ.א. האנושי שלנו והחיבור אליהם מאפשר לאט ובהדרגה להפתח לשפה האוניברסאלית של שפת האור. אין זה משנה מה יודעים על המאיה ועד כמה משחקים ביום יום עם המידע הזה. מה שחשוב הוא להפגש עם הסמלים הללו מדי פעם בנשימה, בציור, במעקב, באומנות, במדיטציה או בחקירות שונות. עצם ההתבוננות בסמל והמעקב אחר התנועה של הגל, מחברים אותנו למקצב טבעי פנימי, מרחיבים את מבנה המח שלנו ועוזרים לנו להשתנות. החכמה הניתנת במעבר מקוד לקוד היא עצומה ומאפשרת בהדרגה לנוע בחיים כמו גל, תוך כדי זרימה נעימה ויצירתית. כך שהנכם מוזמנים להתמקד בסמל של כל יום או של הגל או של מה שמרגיש לכם באותו הרגע, לנשום, לצייר ולהתכוונן בעזרתו לשלווה של נוכחות ברגע ולפתיחת הלב.

מגשר עולמות
ה- 13/6 : ברוכים הבאים לגל מגשר העולמות:
מגשר העולמות מסמל את יכולת הסליחה, המוות לישן ואת ההפתחות לקראת מצב רוחני חדש. הוא מלמד אותנו כיצד למות לאמונות, להרגלים, לתלות ובכלל לאורח החיים הישן ואז להיוולד מחדש לדרך אחרת של התנהלות. בגל זה אנו מוזמנים להתגלגל מחדש לדמות שאותה אנו מבקשים לחיות עכשיו בחיינו. למשך שלוש עשרה הימים של הגל, המגשר דוחף אותנו להרפות ולשחרר. זוהי משימה מאד קשה לרובנו שרגילים לחיות ברמת מתח גבוהה, לנוע בלחץ ממשימה אחת לאחרת, מודאגים לגבי הפעילות הבאה. הגל הקרוב מלמד כיצד ניתן להגיע למקום של שלווה וביטחון בחיינו ולנוע בקלילות מנקודה לנקודה, כשאנו רגועים, שלווים ומבטאים את עצמנו.

בגל הלך שמים הקודם קיבלנו מידע חדש והרחבנו את מבנה המוחות שלנו ועכשיו בגל המגשר הגיע הרגע לשחרר מתאי הגוף את המידע הדפוסי שבתוכנה האוטומטית שבמוחנו שלרוב אנחנו חיים על פיה. מגשר העולמות מבקש שנסלח לעצמנו ולסובבים אותנו על הפער המדומה שאנו חיים בו. הפער בין המצוי לרצוי, בין המציאות לבין מה שרוצים ליצור בה וממנה. לרוב במציאות חיינו לוקח זמן לגשר על הפער הזה משום שהמח תופס את הזמן בחלקים ועל פני רצף. המגשר עוזר לשחרר מחיינו טראומות ותבניות שמונעות מאיתנו לחיות ברגע זה ממש את הרצוי עבורנו. במהלך הגל הקרוב אנו מוזמנים להעזר באנרגיית המגשר כדי לטהר באור מידע שלילי ולהשתחרר מכבלי הטראומות שהם חלק מהתוכנה הישנה שלנו. במהלך הגל המגשר דוחף אותנו למחוק זיכרונות כואבים, לעבור טרנספורמציה פנימית ולנוע ברוגע ובסקרנות לקראת משחק חיים חדש ואחר מזה שהשתתפנו בו עד היום.

יד
ה- 14/6: היום השני של האתגר באנרגיית היד:
אתגר היד מלמד אותנו להנות ממה שקורה בחיינו ומכל נקודה ספציפית במהלך הדרך. אנחנו מקבלים דחיפה מהמגשר להרפייה ועכשיו לומדים עם היד כיצד לזרום משוחררים ורגועים במציאות חיינו. במקום להלחץ מעודף המשימות ולדאוג מ"מה יהיה" ו"איך יהיה", לזרום עם הידיעה הקיימת בנו מרגע לרגע. היד המאתגרת מבקשת שנוריד את רמת המתח הגבוהה שלרוב אנו חיים בה, מתרוצצים מ"צריך" אחד למשנהו ומודאגים כל פעם ממשהו "חשוב" אחר. אנרגיית היד מאפשרת להכיר בכשרונות הטבועים בנו ולהנות מהם במהלך העשייה היומית שלנו. ככל שאנו זורמים בהנאה ובקלילות מעניין אחד למשנהו, אנו מכירים בכוח הפנימי שקיים בנו ובכך שביכולתינו לעשות את כל מה שאנו חפצים בו. לאורך הגל היד מלמדת אותנו להתחבר לידיעה הפנימית של מה שנכון לנו. אנו נמצאים בגל שבו ניתן ללמוד כיצד לזרום בחיינו ממצב אחד לאחר כשאנחנו מלאים באנרגיה. אם נתבונן בים נוכל לראות שהוא אינו עוצר אף פעם. בכל רגע נתון קיימת תנועה בים, גל עולה וגל יורד. היד מאפשרת לנו להתחבר לתנועה האינסופית הזאת ולאמץ אל חיקנו את הזרימה עם הגל. כך שהיד מצמיחה אותנו למקום של תנועה זורמת בחיינו מתוך חיבור אמיתי לרצונות שלנו. הסמל של היד מורכב מארבעת האצבעות שמסמלות את ארבעת האלמנטים ורוחות השמים ומהאגודל שמסמל כוח אלוהי שמאחד את המבנה הריבועי אל עבר המרכז. אני ממליצה שננשום היום את הסמל של היד, תוך כדי התכווננות לארבע רוחות השמים ואז נתחבר למרכז שלנו. שם ננשום ונתחבר מתוך נקודת המרכז שבמפתח הלב שלנו אל האנרגיה הספיראלית של אינסוף האפשרויות.

לפי החכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "התקדמות", "דחיפה מעלה" (הקסגרמה 46), לפיה בעקבות התאמה הקיימת בין הפעולות העקביות שלנו לבין נטיות הקוסמוס, קיים עכשיו פוטנציאל להתקדמות והצלחה עצומים (מגשר 1). הסינים ממליצים להמשיך להשקיע מאמצים, להתמיד עם הפעילות שלנו ולהישען על כח הרצון החזק שלנו (יד 2). ככל שנשקיע בבניית בבסיס רחב ויציב נוכל להשיג את מטרותינו (כוכב 3).

כוכב
ה- 15/6: טון 3 באנרגיית הכוכב:
ביום השלישי של הזרימה האינטואיטיבית אנו מוזמנים להעזר באנרגיית הכוכב המאיר כדי להתמלא בחיוביות ובתחושת סיפוק מעצמנו ומחיינו. הגל מלמד שהצעד הראשון למות התוכנה הדפוסית הוא במעבר לתוכנה חיובית, שבה החסר והשליליות מפסיקים להשפיע עלינו. ביום זה נדרשת מאיתנו עבודה מחשבתית על המקומות שבהם אנחנו מבקרים את עצמנו, על זוויות הראייה הפאסימיות ועל חוסר היכולת שלנו להנות ממה שכבר קיים ושכבר השגנו בחיינו. הכוכב הזורח של היום מאיר אותנו באנרגיות האהבה ללא תנאי של ונוס ונותן לנו הזדמנות להטענה עצמית. חכמת הגל מלמדת שכדי שנוכל לממש בהנאה את ידי האלוהים שלנו עלינו לנקות חלק מהדימויים השליליים שיש לנו לגבי עצמנו ולגבי החיים. ככל שאנו רואים את היופי הקיים בכל רגע, אנו יכולים לזרום באלגנטיות ובמלאות, תוך כדי מימוש אומנותי של הרצונות שלנו. אני ממליצה היום על מדיטציה ארוכה שמתחילה עם מגשר העולמות. ננשום את המגשר לכל תאי גופינו ואז לאט ובהדרגה נמלא באור לבן כל תא ותא, תוך כדי ניקוי של כל התדרים הדחוסים. אז ננשום את הכוכב. נדמיין את הסמל במרכז הלב שלנו ואת האיזון של ארבעת האלמנטים בתוכנו. נאפשר לאור זהב למלא אותנו וניצור תצורות מחשבה חיוביות להמשך הגל והחיים.

ירח
ה- 16/6: טון 4 באנרגיית הירח: שער:
השער של הירח ביום הרביעי של הגל הוא הגיוני מאד. בגל שבו אנו משחררים מהרמה התאית שלנו זכרונות טראומתיים, ברור שנגיע גם לילדותנו הרחוקה שבה הוטבע בנו חלק ניכר מהדפוסים שמלווים אותנו נאמנה עד לעצם היום הזה. אנו מסיקים שהקושי לממש את עצמנו בהנאה נובע מפצעיי ילדות עמוקים, שנשארו חקוקים על לוח ליבנו וגורמים לכך שנמחזר את מעשינו שוב ושוב. דפוסי ילדות אלה חוסמים מאיתנו את החיבור ליצירתיות ולעוצמה אינסופיים שקיימים בנו. ביום שבו אנו זורעים מהמח ההגיוני שלנו אפשרויות לפתרון האתגר, הירח מציע שנפשפש באירועי הילדות שלנו ונבין את התבניות המחשבתיות שמעכבות אותנו. אז אנחנו מוזמנים לנקות את המידע הרגשי הכואב ולאפשר לעצמנו זרימה נעימה וחיבור מחודש לילד הסקרן והיצרתי שבתוכנו. הירח מלמד כיצד לשחרר את דפוסי ה"אני לא יכול / מוצלח / דחוי" וכו', לטהר את יסוד המים שבנו ואז לאט ובביטחון לזרום במיימי החיים. אנרגיית הירח ביום העצמאי מזמינה אותנו לחדד את חיישני הקליטה שלנו ולקבל סימנים מתנועת החיים השוטפת, כשאנו לוקחים לתשומת ליבנו מסרים מאנשים, מסיטואציות ומכל רגע נתון.

כלב
ה- 17/6: טון 5, באנרגיית הכלב:
התהליך של הגל הולך ומעמיק עם יצירת עוגן פנימי של כלב ביום החמישי של הגל. הכלב מלמד כיצד להיות החברים הכי טובים של עצמנו ולהעמיד את עצמנו ואת רצונותינו במקום הראשון בחיינו. כשם שהכלב הוא ידידו הנאמן של האדם, כך אנו לומדים להיות קשובים לצרכים שלנו ואותם להעמיד בראש סדרי העדיפיות שלנו. כלב ביום של גיבוש המוטיבציה להמשך הגל מבהיר שהדרך לעבור טרנספורמציה ולהוולד מחדש חייבת לבוא מתוך ידיעת אני ברורה ונאמנות לרצונות הלב ולצרכים האישיים שלנו. רובנו בחיים נקלעים למצבים של ריצוי ולעשייה של דברים ש"לא נעים לנו" לסרב להם. הגל מלמד שאין לכך מקום וככל שנקפיד להקשיב לרחשי הלב האישיים שלנו ולממש אותם, כך ליבנו יפתח יותר ויותר לאהבה עצמית ולעולם כולו. כשאנחנו בטוב ובאושר, בוודאות נגרום גם אושר לסביבתינו. הכלב היום מלמד גם כיצד להגיע לשלווה בקשרים עמוקים ואינטימים תוך כדי מיקוד באהבה שקיימת במערכות ניחסים הללו. כדי לחזק את כח הרצון להתמודד עם אתגר היד ולשחרר טראומות עם המגשר, ניתן ורצוי לשהות בחברתם של משפחה, חברים ואנשים אהובים.

לפי החכמה הסינית, האנרגיה בימים אלה קרויה: "עידוד", ("שמחה") (הקסגרמה 58), לפיה הדרך להשיג עכשיו את המטרות שלנו היא ע"י עידוד אחרים בהשגת מטרותיהם. תקשורת נעימה ואכפתיות אמיתית לרגשות הזולת (כלב 5) מאפשרים לתחושות של נאמנות, השראה (קוף 6) ולבחינה אמיתית של העקרונות והמטרות האישיות שלנו (אדם 7).

קוף
ה- 18/6: טון 6 באנרגיה של קוף:
כדי שנשאר רגועים ומאוזנים במהלך השינוי הפנימי והעשייה ההולכת וגדלה בחיינו, אנו מזומנים היום להטעין את עצמנו ביצירתיות הסוחפת ובהברקות של אנרגיית הקוף. הקוף מחדיר בנו את היכולת לביטוי מקורי, קליל ומהנה של רצונותינו ומשחרר מאיתנו לחץ, מתח ודאגה. ביום השישי של האיזון ותחילת הזרימה החיובית של הגל, הקוף מאפשר להתבונן על החיים ועל התהליכים העמוקים שאנחנו עוברים מזווית ראייה משועשעת, מבלי לקחת שום דבר ברצינות רבה מדי או באופן אישי. אנו עוברים תהליך של ניקוי והתחדשות וההומור והיצירתיות של הקוף עוזרים לנו בניקוי הטראומות והפצעים ומאפשרים להתכונן לקראת שיא התהליך של הגל. ביום זה אנו מוזמנים לארגן בקלילות עניינים שונים במציאותינו ולאפשר להשראה ולקלילות של הקוף למלא אותנו ברעיונות חדשים.

אדם
ה- 19/6: שער: טון 7 באנרגיה של אדם:
האדם בשיא התהליך של גל המגשר מלמד כיצד לצעוד בביטחה בדרכינו, תוך כדי התגברות נבונה על ה"מכשולים" הקיימים בה. הוא מלמד לשים בצד את ספקות השכל ואת חוסר האמונה בכך שניתן לממש את רצון הלב שלנו ולהיות מאושרים במציאות היום יומית שלנו. כחלק מניקוי התוכנה הרגשית שלנו עם המגשר, אנו משחררים מאיתנו במהלך הגל נורמות שונות ותפיסות קולקטיביות בדבר "האושר" והדרך להגיע אליו. המציאות בחיינו תלויה אך ורק במחשבות שלנו והאדם בשער של היום מאפשר לשחרר את המניפולציות המתוחכמות של המח הדפוסי שלנו. אנו מתנקים מקונספטים נוקשים ומאמונות פנימיות שהם מידע ממוחזר מהילדות ומוגבל באפשרויות שבו. האדם מחבר אותנו לתבונה האלוהית ומלמד לסמוך על עצמנו ועל היקום שכל מה שאנחנו מבקשים מגיע אלינו בקלות. אנו מבינים שכשנתחבר לחכמת הלב שלנו, ללא תלות בעולם ובסובבים אותנו, שפע אינסופי ממתין לנו. האדם בשיא הגל ממלא את ליבנו בחכמה שמאפשרת לנו לנוע במציאות בעליזות ובנדיבות כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו ולהנות מעצם הקיום בעולם הרבגוני והצבעוני שמקיף אותנו. אנו לומדים כיצד להתחלק במתנות שבורכנו בהן, להסתכל בגובה העיניים על בני האדם סביבנו ולבטא בהנאה את רצון הלב שלנו.

הלך שמים
ה- 20/6: טון 8 באנרגיה של הלך שמים: הלך שמים מחזק היום את החיבור שלנו לחכמה האלוהית, ממלא את ליבנו בחמלה ואת מוחנו במידע מתחדש ובחזון יצירתי. ביום שבו אנו עוברים בדק בית של כנות עם עצמנו ומגיעים ליושר פנימי, הלך שמים מזמין אותנו אל תוך ההיכל המקודש שלנו, שבו אנו מגדילים את הערנות והמודעות בנוגע לפרטים שונים בחיינו. בתוך מרחב הלמידה שיצרנו אנו מוזמנים לשאול את עצמנו: "האם אני מכבד/ת את המרחב הפרטי שלי לחקירה וללמידה"? "האם אני יודע/ת להציב גבולות ברורים לכל מי ומה ששואב ממני אנרגיה"?, "האם אני מאפשר/ת התעללות מכל סוג שהוא בחיי, שלי את עצמי או של מישהו בסביבה כלפיי"?, "האם אני לומד/ת ומתפתח/ת ומאפשר/ת לעצמי לפרוץ את גבולות הזמן/ מרחב שהאנושות חיה בהם"?. ככל שנלמד להגיד 'לא' נחוש ובהיר לכל מה שלא מתאים לנו, ננהג באומץ ובנחישות וניצור לעצמנו את המרחב הנדרש עבורינו לשם חיבור לעצמנו ולרצונות הפנימיים שלנו, נוכל להתמלא בהשראה ובחדוות היצירה. הלך שמים ביום של היושרה ממלא אותנו בהבזקי חכמה, בחמלה ובעוצמה ומלמד על היכולת להיוולד מחדש לכל רגע ורגע מקודש בחיים.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "עימות" (הקסגרמה 6), לפיה למרות שאנו פועלים עפ"י הטבע והרצונות שלנו, מכשולים והתנגדויות עשויים לעמוד בדרכינו (לוחם 11). ייתכן כי קיים הצורך לשנות את השקפות היסוד שלנו באופן מציאותי יותר (הלך שמים 8). בכל מקרה זהו זמן לעצור, לבחון מחדש את ההשקפות המקוריות שלנו ולהבשיל רוחנית (קוסם 9).

קוסם
ה- 21/6: יום השיוויון הקייצי: טון 9, באנרגיה של קוסם:
ה- 21/6 הוא היום הארוך ביותר בשנה המביא עימו את הקיץ, ממנו הימים הולכים ומתקצרים במסלולה של השמש דרומה, עד שהיא מגיעה לנקודה הכי דרומית, ב- 21/12. ביום זה של תחילת הקיץ, משך הצל של השמש הוא הכי ארוך ואז היא שוב חוזרת חזרה דרומה, עד ליום הקצר בשנה. מזה עידנים ימי השיוויון מהווים נקודת יחס עפ"יהם ניתן לקבוע את עונות השנה. התרבויות העתיקות במצרים, במקסיקו, בסין ועוד, התייחסו לימי השיוויון כנקודות מפנה בזמן, בהן ניתן לנקות את האנרגיה שלא רלוונטית יותר, להשתנות ולהיטען באנרגיה חדשה מהמחזור החדש.

ביום התשיעי וביום השיוויון הקוסם עוזר לנו לפענח את הדרך המהירה לטרנספורמציה. אנו מבינים שכדי להיוולד מחדש לכל יום ולכל רגע, עלינו להאמין בעצמנו, בעוצמה שבנו ובידיעה הפנימית שלנו. אנו יודעים הכי טוב מי אנחנו ומהם הרצונות שלנו ואף אחד מחוצה לנו לא יכול לדעת יותר טוב מאיתנו מה נכון לנו. הקוסם היום מחזק את החיבור לעוצמה הפנימית הזאת ומשחרר מאיתנו את הצורך באישורים ובפידבקים מבחוץ. ככל שאנו סומכים על עצמנו ומפסיקים את התלות באישורי החברה והסובבים, אנו יוצרים עוצמה פנימית של הכלה והגשמה שבעזרתה ניתן ליצור את החלומות הפרועים ביותר שלנו. הקוסם של היום מבהיר שהעשייה מתוך האגו ומתוך הפניית האנרגיה לבחוץ היא בזבוז אנרגיה מוחלט ובמקומם הוא מטעין אותנו בכוחות פנימיים ובמידע שמאפשרים לתנועה מתוך ידיעה בטוחה במציאות חיינו. שחרור התלות וההטענה הפנימית הם למעשה תחילת בניית הסנטר בתוכנו שהוא ספיראלה שפתוחה לאינסוף של אפשרויות. ימי השיוויון מהווים ימי שער קולקטיביים בהם האנרגיה של כל מה שאנו חווים מתחזקת (בדיוק כמו בימי השער של החגים היהודים) וכך קיימת האפשרות להגיע לראייה רחבה יותר, לצמוח ולברוא דברים חדשים אל תוך חיינו. דרך המעבר בשערי הזמן שנוצרים, ניתנת לנו אפשרות להתחבר לגרמי השמים ולהכניס כוונה לקראת המחזור החדש שמתחיל. קוסם ביום הראשון של הקיץ מעיד על קיץ של חיבור לעוצמה הפנימית שלנו, שחרור התלות בפידבקים ובעמידה בנורמות החברתיות ועל אפשרות לחיבור ישיר למידע אינסופי.

נשר
ה- 22/6: טון 10, באנרגיה של נשר:
ביום שבו אנו מדייקים היבטים שונים בתהליך הטרנספורמציה של הגל, הנשר מלמד אותנו כיצד להגביה את מעוף הציפור שלנו, לקחת צעד לאחור, לשים את הדברים המתרחשים בחיינו בפרופורציה ולהתבונן על הכל מזווית ראייה רחבה הרבה יותר. אמנם אנו חיים על הקרקע ממשית אך קיימת בידינו האפשרות לצמוח עד השמיים. כך בדיוק הנשר של היום שמלמד אותנו להרחיב את נקודת המבט שלנו מאישית לאוביקטיבית ואז להגשים את הרעיונות שלנו על פני האדמה. אנו מתבוננים במקומות שבהם אנחנו עדיין פועלים מתוך הצורך הצר והמצומצם ולא מתוך הרצון האינסופי והנשר מלמד שכל האירועים בחיינו הם בחירה שלנו ושביכולתנו לשנותם. ביום של "הפינישים" אנו מבינים שתחושת הקורבנות, ההאשמה, הכלא, התסכול ודומיהם הם יצירה של המח הדפוסי שלנו ואם רק נשנה חלק מדרכי הפעולה שלנו בחיים, נתמלא בתחושת חופש ושמחה. מעבר לכך אתגר היד של הגל שמכוון לפעולה נינוחה מתוך ידיעה פנימית הולך ונפתר, כשאנו מתחברים לזמן הפנאי של הנשר ומאזנים את העשייה המרובה שלנו עם מנוחה מבורכת של השראה. ביום שבו אנו הופכים את תהליך הגל למושלם אנו מתחברים לחזונות ולחלומות שלנו ולאפשרות לממש אותם, בריקוד ובהנאה במציאות חיינו.

לוחם
ה- 23/6: טון 11, באנרגיה של לוחם:
עברנו כברת דרך בגל המגשר והגענו ליום האחת עשרה שבו אנו משחררים את כל מה שעדיין מונע מאיתנו להרפות, לסלוח וליצור. הלוחם של היום מלמד שהתלות שלנו באנשים אחרים, בסדר יום מסוים, בהתמכרות כזאת או אחרת הם אלה שמנעו מאיתנו עד היום מלצאת אל העולם ובגדול. ביום זה אנו משחררים חלק נוסף מהתלות שלנו בבחוץ והופכים יותר ויותר לעצמאיים בשטח. הלוחם מלמד לשחרר את התלות בחומר ובסובבים ולהתחבר לידיעה פנימית, שהיא צינור ביננו לבין שדה רחב בהרבה שבו אינסוף של מידע. מעבר לכך הלוחם החוקר והאינטליגנט מאפשר להמיס את השאלות והספקות המנקרים כל הזמן במוח הדפוסי שלנו ומונעים מאיתנו עשייה מהנה וזרימה קלילה בחיינו. הלוחם היום מאפשר להתחבר לקול הידיעה הפנימית שלנו, שנבנה בעבודה וחכמה מרובים ועם התובנות שהגענו אליהן לנוע באומץ במציאות חיינו. ביום של השחרור הסופי הלוחם מלמד כיצד ליצור באומנותיות את מארג חיינו, לנוע דרך אנשים, נופים ומימדים וליישם בחכמה את המידע הנרחב שעובר דרכנו.

אדמה
ה- 24/6: שער: טון 12, באנרגיה של אדמה:
אדמה בפתרון מעידה על כך שבמהלך הגל למדנו כיצד ליצור באופן פרקטי את הרצונות שלנו ולעשות את שלנו בלי יותר מדי דיבורים. חכמת הגל מובילה אותנו למקום שבו רצון שווה עשייה. אתגר היד שלימד לזרום בהנאה ממצב אחד לאחר, פיתח בנו יכולת לבצע את הצעדים הנדרשים למימוש הרצון שלנו, בלי כל מחשבות הביניים המיותרות של ה"מה יהיה" וה"איך יהיה". גל המגשר מאפשר לנוע באופן מדיטטיבי נטול מחשבות, תוך כדי הגשמה של עצמנו. בשער של היום אנחנו מתחברים לרעיונות היחודיים הממלאים אותנו ובעזרת הכישורים הקיימים בנו, אנחנו מקרקעים אותם אל תוך המציאות ועוזרים לשינוי חיובי של שלום ואהבה להווצר על פני אמא אדמה. פתרון האדמה מעיד על כך שקיבלנו מידע חדש בגל הזה, מידע שמאפשר לזרום בתזמון מושלם במציאות חיינו. ככל שאנחנו פשוט עושים וזורמים עם הידיעה שלנו, אנו שמים לב כיצד כל מפגש, מילה ומחשבה מגיעים ברגע המדויק ביותר וכיצד הכל קורה נכון בחיינו. כשאנו מפסיקים את המאבק הפנימי בתוכנו, מתפנה המקום והזמן להתמלא במידע חדש, להתמקד במה שבאמת חשוב לנו בחיים ולהתחבר ליעוד הספציפי שלנו. החיבור לידיעה הפנימית מאפשר התנהלות של זרימה יעילה, פרודוקטיבית ומהנה בחיינו. לקראת סוף הגל אנו מתחברים לפעימת האדמה ועושים את מיטב יכולתינו כדי לתרום לתהליך התפתחות האבולוציה האנושית.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "סתירה" ("ניגוד") (הקסגרמה 38), לפיה בזמן זה אנו עשויים לפגוש בדואליות הטבועה באישיות שלנו ולראות את שני הצדדים הקיימים בנו בבהירות רבה (מראה 13). ככל שאנו מרחיבים את נקודת המבט, אנו יכולים לראות שכל הניגודים הקיימים בעולם זה הם חלק מהתוכנית הגדולה עבורנו במימד הפיזי (נשר 10). מה שבסופו של דבר מחלץ אותנו מסתירה טבעית זו הוא האינדיבידואליות שלנו (אדמה 12).

מראה
ה- 25/6: טון 13, באנרגיה של מראה:
מראה בטון שלוש עשרה מעידה על אדם צלול, מלא באנרגיה וממוקד בעל נוכחות מלאה ברגע ההווה. התהליך שעברנו לאורך הגל הפך אותנו לאדם שיודע לשמור על האנרגיה שלו בדינמיקות עם הסובבים אותו ובעל יכולת לשמור על הפוקוס בכאן ועכשיו. הדחיפה של המגשר להרפייה ולסליחה הובילה למצב שבו אנו רואים מבעד למראות הסובבות אותנו, משתקפים בהן ומשקפים אותן. הצלחנו להבין שאין ביכולתינו לתקן או לשנות את המראות אלא אך ורק את עצמנו כך שהאנשים שהקיפו אותנו במהלך הגל לימדו אותנו על עצמנו ועל הרצונות שלנו. מעבר לכך המראה היום מסוגלת גם לראות "מבעד למראה". קיימים אינסוף אינדיבידואלים בעולמנו כשכל אחד והדרך שלו ומגוון ההשתקפויות הוא זה שהופך את עולמנו למרתק כל כך. המראה הקוסמית זורמת בקלילות מסיטואציה אחת לאחרת ומשקפת באוביקטיביות לסובבים את עצמם, מבלי להתערבב באופן אישי או לבקר את הנוכחים. הלמידה עם היד שיחררה מאיתנו את רמות המתח הגבוהות שתיפקדנו בהן וצימצמה את הפער בין הרצוי למצוי. כתוצאה מכך הפחתנו בצורה ניכרת את הבזבוז האנרגטי המיותר על תרגום והשלכה על הסובבים ועל התרוקנות ממחשבות על עתיד וירטואלי. עברנו תהליך של טרנספורמציה בגל מגשר העולמות שהיום באה לידי ביטוי ברמת אנרגיה גבוהה במוח ובריכוז גבוה ברגע העכשווי. השחרור והניקוי של מחשבות טורדניות ושל פצעי העבר הובילו לאדם נוכח, ממוקד ומלא באנרגיה, שזורם בקלילות ובנעימים ונולד בכל יום לאפשרות חדשה מבין אינסוף האפשרויות המקיפות אותנו.

גל המגשר מסתיים והמראה ביום האחרון מובילה הישר לגל של ריפוי ואהבה, לגל הסערה.

מאחלת גל מגשר של שחרור והגשמה

וקיץ שמח ויצירתי לכולנו.

באהבה,

טליה.

תגיות
הראה עוד

1 thought on “הגל הנוכחי לפי המאיה: מגשר העולמות”

כתיבת תגובה

Close