2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: סערה

[מאת טליה טוקר]

ברכות לכולנו:

סערה
ה- 26/6: טון 1 בגל הסערה:
בגל הסערה כולנו מוזמנים לטהר את עצמנו ממסה שלילית שמצטברת כל הזמן בתאי הגוף שלנו ולהתמלא באנרגיה מחודשת, יצירתית ומעוררת השראה. אנשי המאיה נהגו לענוד את סמל הסערה כקמע של ריפוי ולכן פוטנציאל הטיהור וההתנקות בגל הוא עצום. אחרי שנולדנו מחדש בגל הקודם של מגשר העולמות, חגגנו את מותם של כמה מההרגלים הקבועים שאחזנו בהם והרחבנו את התפיסה המוגבלת שלנו לגבי עצמנו ולגבי החיים בכלל, נכנסת האנרגיה של הסערה כדי לנקות את שיירי הדחיסות, המועקה וחוסר האיזון הפיזי.

הסערה דוחפת אותנו לאורך הגל להאמין בעצמנו, להעלות את הביטחון בכישורים הקיימים בנו ובדרכינו בחיים. הגל מלמד כיצד ליצור בתוך עצמנו מרכז חזק, יציב ומקורקע שמוכן לאתגרים המצמיחים הקיימים בחיים. הסערה היא משענת העולם ומסמלת את המשפחה ובמובן הרחב יותר את הקהילה ואת העם. בגל הקרוב קיימת אנרגיה שמאפשרת לאיחוד עם הסביבה ולחיזוק הקשרים שלנו עם חברים, קרובים ואנשים בכלל. במהלך הגל אנו יוצרים עוגן מוצק של ביטחון עצמי וחיבור למציאות ובעזרתו אנו יכולים להתענג על מצבי החיים השונים.

הסערה האלקטרומגנטית מזרזת את ההתפתחות הפיזית, הרגשית, המנטלית והאתרית שלנו ומכינה את מערכת העצבים אל השלב הסופי של הטיהור שלנו כבני אדם. בזמן הריפוי של הסערה הויבראציה של הגוף מתעדנת והתדר שלנו הופך לפחות דחוס. באופן הדרגתי אנו מנקים כל דימוי שלילי ומידע של התת מודע שמגבילים את התדר שלנו. הטרנספורמציה של הגל מתרחשת מתוך הפנים שלנו אל החוץ, דברים מתבשלים בתוכנו וכתוצאה מכך משתנים במציאותינו. במעבר לתדר החדש ניתן לחוות תחושות של חוסר איזון כתוצאה מהרטט המשתנה. כדאי להמנע מהגדרות כמו כאב וחוסר נוחות ובמקומם לאפשר לעצמנו לנוח ולחפש עזרה מקצועית לזמן השינוי. ניתן להעזר בצמחים, בהתעמלות, במדיטציה ובכל דרך שמעלה לנו את רמת האנרגיה.

אנו לומדים למזג את השינוי האנרגטי ולזרום במציאותינו עם התדר של שפת האור. תהליך הריפוי אליו דוחפת הסערה מאפשר להגיע למצב שבו אנו מוכנים לקפוץ למימי החיים מתוך אמונה בעצמנו וביקום. במדיטציה עם הסערה ניתן לשחרר אנרגיה שלילית שנלכדה בתאי גופינו ולהתמלא בלהבה הסגולה המרפאה. אנו מוזמנים היום למלא את כל הגוף שלנו, מכף רגל ועד ראש בסמל הזה של הסערה, להרגיש את האור הסגול מרפא אותנו עד לרמת התאים בגופינו. לאחר הריפוי האישי ניתן לשלוח אנרגיה של סערה מרפאה דרך המחשבה שלנו לאנשים שחווים היום כאב וצער ובכלל לפלנטה ולכל האנושות שעליה.

שמש
ה- 27/6: אתגר הגל הוא השמש:
בגל שבו אנו מתנקים היטב מדחיסות פיזית ומחשבתית, השמש מאתגרת אותנו להגיע לבהירות בנוגע לאספקטים שונים המרכיבים את חיינו ולהתנהל מתוך עוצמה, יצירתיות ופוקוס. אנו לומדים לראות בבירור את הרבדים השונים של דרכינו בחיים, במערכות היחסים שאנו שותפים בהן, במקום העבודה שלנו, בקשרי המשפחה ועוד. ניתן להכין רשימה של נושאים שבהם אנו זקוקים עכשיו לבהירות ולעקוב לאורך הגל אחר ההתפתחות שלנו בתחומים הללו.

השמש מסמלת אור אלוהי מוזהב, מחברת אותנו למידע של אחדות וליכולת ליצירת הרמוניה בכל ההיבטים בחיינו. היא מאתגרת אותנו להתמלא בתחושה חמימה ומלטפת ולשחרר תחושות של עצבות וריקנות. אנו לומדים להתמלא באש החיים ובחמימות כלפי עצמנו וקיים פוטנציאל למפגשים נעימים ואוהבים עם המקיפים אותנו. האנרגיה של השמש מסמלת נדיבות אמיתית שנובעת מחיבור לאידאלים גבוהים ובמהלך הגל מלמדת כיצד לנוע בנדיבות כלפי עצמנו וכלפי הסובבים. קיים שפע של אפשרויות עבור כולם והצלחה של אחד איננה באה על חשבון האחר. אנו לומדים לשחרר את החשיבה היחסית שלנו ולקראת פתרון הגל מבינים ששום דבר בחיים הוא לא ביחס למשהו אחר או על חשבון מישהו.

הסערה של הגל מסמלת את ההופעה של אנשי הברק שמביאים עימם את הטרנספורמציה הסופית ע"י החניכה של האש. בתהליך חניכת האש נעלמים מאיתנו כל השקרים, המניפולציות וחוסר ההגינות. רק המהות האמיתית שלנו יכולה לשרוד את טיהורי האש. במהלך הגל אנו מוזמנים להסיר מדרכנו את כל מה שגוזל מאיתנו את אש החיים וללמוד כיצד להתמלא באנרגיה. ככל שהתחומים השונים מוארים בזוהר הבהירות, מתעוררת אש החיים שבתוכנו ועימה הרצון פשוט לחיות כאן במציאות הפיזית, על כל התענוגות והאפשרויות היצירתיות הקיימות בה.

דרקון
ה- 28/6: טון 3 באנרגיה של דרקון: כדי להירפא עם הסערה ולהתמלא בחמימות וביצירתיות של השמש, ראשית עלינו לחבור לאיכויות הנשיות של קבלה עצמית והזנה. אנרגיית הדרקון ממקדת אותנו במה שיש בנו ובחיינו וההתמקדות בפלוס הריאלי מחזירה אלינו אנרגיה ומאפשרת להנות מההווה הקיים. ככל שנקבל את מה שיש, יהיה לנו קל יותר להתמלא באש היצירתית ולהתחבר לעוצמה המלאה שלנו.

אנרגיית הדרקון היום מלמדת שהדרך לטיהור הסופי של הגופים שלנו מחייבת את המעבר לתוכנה של פלוס שרואה ומכירה במה שיש בחיים ואת האפשרויות האינסופיות הקיימות עבורנו. האינטואיציה של היום השלישי מכוונת אותנו קודם כל לדאוג לצרכים ולרצונות שלנו, להתייחס לעצמנו ברכות ובאימהיות ולהזין את כל ההיבטים הדורשים חיזוק בחיינו- ביננו לבין עצמנו ובינינו לבין העולם. אנו לומדים לשחרר את הביקורת העצמית, את השיפוטיות הבלתי פוסקת של עצמנו, את כל ה-"לא מצליח/ה", "לא יכול/ה", "לא מסוגל/ת" וכו' ובמקומם להתמלא בחיוביות ובפרגון עצמי. מכאן שכדי להתחבר לאש הפנימית שבנו, עלינו ללמוד לקבל את עצמנו כפי שאנחנו היום ולהכיר תודה על הדברים המופלאים שכבר קיימים בנו ובחיים.

רוח
ה- 29/6: טון 4 באנרגיה של הרוח:
הרוח המסמלת את יונק הדבש מלמדת היום כיצד לנוע בקלילות ובעליזות ממצב למצב תוך כדי ביטוי מדויק ובהיר של הרצונות שלנו. היא מעודדת אותנו לנקות מהשכל ההומה שלנו את תחושת המטען והכבדות ובמקומם לחבור לאיכויות של קלילות, שמחה והומור. ביום של הזריעה המנטלית לפתרון המאיה מלמדים אותנו לנוע כיונקי דבש ססגוניים, שמפזרים את הצוף שלהם לכל עבר. הרוח מלמדת שכדי שתחומים שונים בחיינו יוכלו להתבהר, עלינו ללמוד תקשורת הגיונית מה היא. ככל שנדע לבטא את עצמנו בהגיון, בדיוק ובנועם, כך הבהירות תחלחל לפעולותינו ויפתחו בפנינו אפשרויות לביטוי האש היצירתית שבנו.

בעזרת הרוח אנו לומדים לזרום בחיינו כמו רוח חמימה ומלטפת ולבטא את האמת שלנו. מעבר לכך הרוח מסמלת את אזור בית החזה ואת מערכת הנשימה. היא מלמדת שכדי להתחבר לאש הפנימית שבנו עלינו לנשום. הנשימה מאפשרת את טיהור הגוף שלנו ואת כניסתו של מידע חדש אל תוך המוחות שלנו. לרוב תוך כדי הטרדות היום יומיות אנחנו שוכחים לנשום וכך עוצרים את האש המבקשת לפרוץ מאיתנו החוצה. ביום זה בעזרת אנרגיית הרוח ננשום אפשרויות פוטנציאליות לעשייה יצירתית ולתנועה קלילה בחיינו.

לילה
ה- 30/6: טון 5 באנרגיית הלילה:
הלילה מסמל את האינטואיציה שלנו ואת היכולת להביא אור למקומות החשוכים במוחנו. אתגר השמש מוציא החוצה את אותם המקומות שבהם אנחנו מרגישים תקועים, בלתי יצירתיים והרסניים כלפי עצמנו. ביום החמישי של גיבוש המוטיבציה לפתרון האתגר מופיעה אנרגיית הלילה שמאפשרת להאיר במידע חדש פחדים פנימיים שקיימים בנו ולהרחיב את זווית הראייה שלנו לגביהם. כח הרצון להרפא נשען על ההסכמה הפנימית שלנו "לעשות עבודה" ובעזרתה להגיע לעומק ליבנו ולשנות את צורת החשיבה שלנו. במקום להדגיש ולהעצים את החסר והקושי, אנו לומדים לבחור בצורות מחשבה חיוביות.

אנו נמצאים בגל של טיהור וניקוי אינטנסיבי ולצורך כך אנרגיית הלילה מאפשרת לחפור לעומק המחשבות שלנו ולהגיע למקור הבעיות שלנו ואז להגיע לתובנות חדשות בנוגע לפחדים שמלווים אותנו. כדי שנוכל להתמלא בביטחון של הסערה ובעוצמה של השמש, עלינו ללמוד להרגיש בנח עם עצמנו ועם חיינו. בעזרת הלילה אנו לומדים להרגיש בבית בגוף הפיזי שלנו שנושא אותנו בנאמנות לאורך השנים, בבית הפיזי שבו אנו מתגוררים עכשיו שמספק לנו פינה שקטה ונעימה להתרווח ולהירגע בה, בישראל שלמרות כל העניינים אנחנו עדיין כאן ובכלל בעולם, ביקום המופלא הזה על שלל הגוונים, הצורות והצבעים הקיימים בו. תחושת הבית שמחלחלת לאיטה מאפשרת לנקות ולרפא את עצמנו ולהגיע לתחושת חום ובהירות בנוגע לתחומים השונים בחיינו.

זרע
ה- 1/7: טון 6, באנרגיה של זרע:
ביום שבו אנו מתחילים לזרום עם גל הסערה, הזרע מכוון אותנו להפתח לאפשרויות מגוונות של צמיחה ולזרוע מטרות חדשות בחיינו. לאחר שהתחזקנו עם היש של הדרקון, הקלילות של הרוח והאור של הלילה, זה הזמן לארגן את העניינים כדי להתחבר למסר העמוק יותר של גל הסערה. הזרע מלמד אותנו על אומנות השינוי וזורע בנו את הידיעה שכל שינוי מביא עימו צמיחה, אהבה והתפתחות.

ביום השישי של הזרימה אנו לומדים לשנות בתוכנה המוחית ובסביבה הפיזית שלנו את מה שחוסם מאיתנו לשנות ולהשתנות. תהליך הטיהור חודר בהדרגה אל תוך היום יום שלנו וכדי שנוכל להגיע לאיזון פנימי, זהו הזמן לשחרר את ההיאחזות שלנו במוכר ובידוע ולהיפתח לאינסוף הלא ידוע. לקראת שיא הגל הזרע מזמין אותנו להיפתח לעובדה ש"השינוי הוא הדבר היחידי שקבוע ביקום" ולזרוע את השינויים הנדרשים עכשיו להתפתחות שלנו. ביום של האיזון אנו מתבוננים בהרגלים שמונעים את הצמיחה שלנו וזורעים אפשרויות חדשות של תנועה ויצירה אל מציאות חיינו.

נחש
ה- 2/7: טון 7 באנרגיה של נחש: אנרגיית שער:
הנחש בשיא גל הסערה ממלא אותנו בשמחת חיים ומאפשר לנוכחות עוצמתית בתוך הגוף הפיזי שלנו. הנחש מסמל את סלילי הד.נ.א. ובשער של היום מלמד כיצד לחבר בין טוהר מחשבתי לבין חיות פיזית. ביום זה אנו מכוונים את מעשינו להעצמת כח החיים ולתחושה של שמחה בגוף. ההתנקות והריפוי של הסערה מיועדים לכך שנלמד לחיות כאן, בתוך הגוף שלנו, במלוא החושים והאינסטינקטים הקיימים בנו ונשאף אל חיקנו בחיוך את מתנות החיים.

שיא הגל מלמד שכדי שנוכל לבטא את אש החיים שבנו, עלינו לקבל את האותנטיות שבנו ולצעוד בדרכינו הייחודית, גם אם היא שונה מהלך רוחה של החברה הנורמטיבית. כדי שנוכל לנוע עם עוצמת השמש, עלינו להתחבר לרצונות המיוחדים לנו ואותם לבטא מבלי לדון בענייני השונות והשייכות. הנחש בשער של שיא הגל מלמד לצעוד בדרכינו האינדיבידואלית וכתוצאה מכך להזרים את אש התשוקה והחיות אל ליבנו. ככל שאנו מתמלאים באנרגיית החיים של הנחש, משתחררים מאיתנו כעסים פנימיים של חוסר סיפוק וחוסר מימוש. אז אנו ממזגים אל תוכנו את חכמת האבות האינסופית ולומדים להנות מההימצאות שלנו בתוך גוף פיזי, בחיים כל כך רבגוניים ומרתקים.

מגשר עולמות
ה- 3/7: טון 8 באנרגיה של מגשר עולמות:
ביום השמיני של היושרה אנו בודקים בעזרת מגשר העולמות עד כמה אנחנו כנים עם עצמנו בתהליכי החיים שאנו שותפים בהם. כל ההרגלים והתבניות שכבר עלו בזמן האחרון כמטרד אך עדיין לא נעלמו לחלוטין מחיינו, מתבקשים להשתחרר עכשיו. בעזרת האנרגיה של המגשר אנו מוזמנים לשאול את עצמנו היום: "האם אני רגוע/ה ושלוו/ה בעשייה היומית שלי"?, "האם אני זורם/ת בקלות בחיי"?, "האם כבר הבנתי שהעולם הוא במה ושכולנו שחקנים"?, "עד כמה טראומות ומערכות מידע ממוחזרות מפעילות אותי בעשייה היומית שלי"?, "עד כמה נגעתי במקור של הבעיות שלי ולא רק בסימפטומים שעל פני השטח"?. המגשר של היום השמיני מאפשר לרפא חלק נוסף מהמעצורים שמעכבים את החיבור לאש החיים שבנו. הוא מלמד שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר ואין צורך להיאחז בחוזקה במוכר ובידוע לנו. תוך כדי השחרור של התבניות השונות, אנו מגלים שכבר צצו מספר הזדמנויות חדשות וזהו הזמן להיענות להן בשמחה ולזרום עימן בחיינו.

יד
ה- 4/7: טון 9 באנרגיה של היד:
נקודת המפנה ב"עלילת" הגל מתחילה עם ידיעה פנימית אמיתית של הצרכים והרצונות שלנו ועם יכולת ההגשמה הקיימות באנרגיית היד. ככל שאנו מתנקים עם הסערה ושמים את הפוקוס על בהירות בחיינו עם השמש, אנו יוצרים בתוכנו כוח אנרגטי פנימי של יד. עוצמת היד מלמדת כיצד "לתקתק" את ענייני החיים בהנאה ובזרימה ללא הלחץ, המתח והדאגה המוכרים לנו.

תהליך הפענוח של הגל מוביל אותנו למסקנה שאין כל צורך לחיות ברמת מתח גבוהה. המתח שאנו חיים בו הוא למעשה פער בין המצוי לרצוי שקיים אך ורק בתוך המח שלנו. אנרגיית העשייה הקיימת ביד מאפשרת להפסיק לחשוב על ה"מה יהיה" בעתיד הוירטואלי הרצוי ובמקום זאת פשוט לעשות את שלנו במצוי הקיים. ביום התשיעי נופל אצלנו "אסימון" שכדי לקפוץ בביטחון אל סערות החיים עלינו להכיר בכישורים שקיימים בנו ועימם לנוע בשמחה במימיי החיים המרתקים. ככל שאנו קשובים לידיעה פנימית זו וזורמים בחיים תוך כדי עשייה, רמת המתח בחיינו קטנה, הבהירות הולכת וגדלה ועימה גם כוחות המימוש והיצירה שלנו.

כוכב
ה- 5/7: טון 10 באנרגיה של כוכב: אנרגיית שער:
ביום העשירי שבו אנחנו מגלמים את ה"אני המשודרג" שלנו במציאות, אנו מתמלאים באנרגיית האהבה ללא תנאי של הכוכב. הכוכב שמסמל את היופי והאהבה של ונוס מאפשר באנרגיית השער של היום לראות את היופי שכבר קיים בנו ובחיים בכלל. כדי לדייק עוד יותר את תהליך ההתבהרות של הגל, הכוכב מגדיל את הביטחון העצמי ואת היכולת שלנו לאהוב. ככל שאנו חיוביים כלפי עצמנו וכלפי חיינו, קל לנו יותר לזרום בהנאה במציאות חיינו. מה שעדיין נותר לנו ללמוד הוא כיצד לראות יותר ויותר את החיובי שקיים בנו ובכל רגע נתון. ביום העשירי של השלמת תהליך הדלקת האש הפועמת בתוכנו, הכוכב מלמד אותנו על הימצאותן של אפשרויות אסתטיות ואלגנטיות בחיינו. יש אינסוף דרכים להתבטא בהן והכוכב מזרים אלינו היום שפע של רעיונות אומנותיים כדי להצית את אש היצירה הפועמת בליבו של כל אחד ואחת מאיתנו.

ירח
ה- 6/7: טון 11 באנרגיית הירח:
מאד הגיוני שביום האחת עשרה של גל סערה שמנקה עד לרמת התאים את חוסר האיזון מחיינו, נגיע גם לתקופת הילדות הרחוקה שלנו. הירח היום מלמד שתהליך החיבור לאש היצירה ולתחושה של חמימות בליבנו נעצר אי שם במחוזות ילדותנו. בדרך הריפוי של הסערה עדיין קיימים מכשולים להמיס, כשהפעם אנו מתבקשים לשחרר את המחיצה בינינו לבין הילד הרגיש שבנו ששם על עצמו מסכות ואימץ מנגנוני הגנה כדי לתפקד בעולם הזה. הגנות אלה הן מידע ממוחזר מהבית שבא על חשבון האש והחום הפנימיים שבנו. ביום זה ניתן להגיע לתחושה של ביטחון פנימי מתוך הבנה שהיום אנחנו בוגרים, מבינים וחזקים ושאנחנו יכולים לסמוך על עצמנו. אנו מוזמנים היום לשחרר חוסר בהירות שקשור בקארמה המשפחתית שלנו ולהוציא לאור דברים סמויים וטראומות שחבויות בתוכנו. ברגע שאנו מטפלים בדפוסי הילדות שלנו, מידע שלילי רב מתנקה מאיתנו ואינסוף אפשרויות של התפתחות נפתחות בפנינו. הירח מסמל את אלמנט המים ואת מאגרי המידע והזכרונות הקולקטיביים. אנו מבינים כיצד הכל משתנה כל הזמן ואין צורך להמשיך ולמחזר את המידע השלילי והרגשות החסומים מהילדות. ככל שאנו מרפאים את המידע השלילי הזה, אנו מגיעים ליציבות פנימית ולאיזון בין צרכים שונים שלנו. אז אנו מתחילים לזרום בנעימים בחיינו תוך כדי ביטוי מעודן ואיכותי של הכישורים הטמונים בנו.

כלב
ה- 7/7: טון 12 באנרגיה של הכלב:
פתרון גל הסערה מגיע עם הכלב שמלמד לחבר בין ה-"כ" ל"לב", לשלב בין הכוונות לרצון הלב שלנו. תהליך הניקוי של הגל גרם לחיבור מחודש לעוצמת הלב שלנו ולהפסקה משמעותית בבזבוזי האנרגיה שלנו על הסובבים. החיבור לחום השמש הופך אותנו היום לחברים הכי טובים של עצמנו. דווקא כשאנחנו נאמנים לרצונות הלב שלנו, אנן מצליחים להתמלא באנרגיה ושופעים בחמימות, באש וביצירתיות.

ברגע שאנו מעמידים את עצמנו בראש סדרי העדיפיות בחיינו, קיימת בנו האנרגיה ליצור עוד ועוד ומתאפשר מקום לביטוי היצירתי שלנו. כדי לחוות את תחושת החיים, עלינו לשחרר את מסך הסערה הרגשית שמעוור את עינינו, את הכעסים, מצבי הרוח והדעות הקדומות. הנטייה שלנו להתערבב עם האנשים שעל הדרך, להגזים בתגובות שלנו לארועי המציאות היום יומיים ולהשליך את מצבי הרוח שלנו על האחר, מגבילה את האפשרות לחוות את המגוון המוצע לנו בחיים. שחרור התלות באנרגיה של הסביבה מאפשר להגיע לאינטימיות ולהיפתח רגשית. רק שהפעם ללא דרמות, תרגומים ומעורבות רגשית, אלא ממקום מאוזן ושקט. לא ממקום שתלוי באחר ושואב את האנרגיה שלו, אלא ממקום שמוטען באש מבפנים ועם לב פתוח ואוהב חווה חמימות בקשריו.

לאורך הגל אנו מגלים מהם הצרכים והרצונות האמיתיים שלנו וכיצד ניתן להשאר קשובים להם במהלך היום יום שלנו. אנו לומדים שכל התהליכים הם בנו, בינינו לבין עצמנו ובמקום להזין את המח שלנו באנרגיה רגשית ממוחזרת של דרמות וקיצוניות, אנו יכולים להתמלא באש יצירתית ומאירה. כלב קריסטלי מסמל את היכולת להיות נאמנים לעצמנו ולעשות בדיוק את מה שמתאים לנו בכל רגע. כתוצאה מכך אנו הופכים לאנשים הוגנים, מאוזנים ועם לב פתוח ואוהב חווים חמימות ותחושת מימוש וסיפוק בחיינו.

קוף
ה- 8/7: טון 13 באנרגיה של קוף: קוף ביום השלוש עשרה מסמל אדם שמח וטוב לב, שמתנהל לו בקלילות ובהנאה מסיטואציה אחת לאחרת תוך כדי מימוש מקורי של הרצונות שלו. עבודת הריפוי האינטנסיבית עושה את שלה ובסוף הגל מאפשרת לקחת בקלות את אירועי החיים. זה הכל עניין של זווית ראייה ובמקום כבדות, רמת מתח גבוהה והתנהלות מתישה ממשימה למשימה, הקוף מציע לנו מלוא החופן של תענוגות החיים, רוח יצירה שטותית ומהנה ומקוריות מלהיבה. תהליך הניקוי, ההתבהרות והמיקוד של הגל מוביל אותנו למקום קסום שיודע להתנהל אחרת על גבי הזמן.

הקוף הקוסמי מחבר אותנו לגאוניות הקיימת בכל אחד ואחת מאיתנו ומאפשר ליצור יש מאין, ממקום שמעבר לזמן. היכולת להמציא את עצמנו מחדש בכל רגע תלויה בכמות המידע הקיימת במערכת שלנו. ככל שתהליך הריפוי של הסערה הלך והתעצם, התפנתה כמות אדירה של מידע ממוחזר מתאי גופינו ונפתחה בפנינו האפשרות לתקשורת ישירה עם אינסוף של מידע משדה הנפש. אתגר השמש הטעין אותנו באור מוזהב של אחדות שמאפשר לתבנית השלמות והיופי להשתקף בחיינו. ככל שחיינו בהירים לנו ואנו מתנהלים במציאות ללא מטענים רגשיים ושכליים, מתפנה בתוכנו המקום ליצור. אז אנחנו מבטאים את המקוריות הייחודית שבנו שהיא האש הפנימית שביקשה לאורך הגל לפרוץ מאיתנו החוצה.

האמון בעצמנו ובחיים שהלך ונבנה בתוכנו וכן החמימות הפנימית שהלכה וגדלה מאפשרים לקפוץ היום בהנאה אל תוך המציאות ולשחק ובגדול את משחק החיים. האינטליגנציה והביטחון העצמי שהקוף של היום מסמל מאפשרים לארוג בחכמה את מציאות חיינו, לקשר בין הכוחות השונים הפועלים עלינו ולבצע כל פעולה באופן אופטימאלי. הקוף בסוף הגל משחרר מאיתנו את רצינות היתר ומאפשר במשחקיות ובאלגנטיות לנוע בין הבמות השונות של חיינו ושם לבטא את רצונותינו ביצירתיות קסומה וייחודית.

שנהנה מגל סערה מרפא, מאיר ויצירתי.
באהבה,
טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337 | אימייל

תגיות
הראה עוד

4 thoughts on “הגל הנוכחי לפי המאיה: סערה”

  1. יומן המאיה העברי הראשון נרקם לו, אני עובדת עליו בשיתוף עם טליה שכתבה את הטקסט כאן למעלה.
    הוא יוצא לפועל באמצעות תכנית שותפים – כלומר אנשים מזמינים אותו במחיר מוזל כבר עכשיו כדי לקבלו בחודש הבא לעצמם / למכירה / למתנות, ומאפשרים כך את הפקתו.

    פרטים נוספים כאן או אצלי:
    ecodoc@gmail.com
    054-5661932

    גל סערה מטעין ומשמח, נועה

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close