2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי: נשר (3-15/5/12)

[מאת: טליה טוקר]

שלום וברכה לכולנו:

אנחנו נמצאים בעיצומה של תקופה מאד משמעותית עבור כולנו משום שב -28/5 מסתיים מחזור צ'ולקין מקודש בן 260 הימים. גל הנשר ולאחריו גל הכוכב מסיימים את שנת הצ'ולקין הנוכחית ולכן אנחנו עוברים עכשיו תהליכים עמוקים ובעלי משמעות מרובה. בשני הגלים הקרובים אנחנו עומדים לחוות מגוון של רגשות בסיטואציות שונות שמשחררות מאיתנו את הישן ופותחות פתח להתחלות חדשות ומשמחות בצ'ולקין החדש לשנת 2012.

לא רק שאנחנו עומדים לעבור לצ'ולקין החדש אלא שגם ב6 ל6 ונוס עומדת לעלות בהופעה נדירה שמתרחשת פעם ב120 שנה ולעבור על פני השמש. בבוקרו של יום זה ניתן יהיה לצפות באירוע החגיגי בשמי ישראל ולראות כיצד כוכב הלכת נגה עובר על פני השמש. נגה יראה ככדור בדולח שחור ויחצה את פני השמש תוך כדי זריחתה מעל האופק. אנשי המאיה ייחסו משמעות מרובה לכוכב ונוס ולמחזורים שלו והטרנזיט שעומד להתרחש הוא אחד מה"היי לייטס" המרכזיים לשנת 2012. כך שחודש מאי הקרוב מיועד להכנה פנימית אינטנסיבית להתקרבות ההדרגתית של ונוס לשמש עד לצמידות בינהן בימי המעבר.

בזמנים המיוחדים שאליהם הגענו מבחינת התפתחות האבולוציה האנושית, כולנו חווים סוג של האצה בזמן שהולכת ומתגברת לקראת סוף הלוח הנוכחי וסוף 2012. הכל קורה הרבה יותר מהר. כמות המידע שעוברת במערכת שלנו הולכת וגדלה וקצב החיים נעשה מהיר יותר ויותר. בזמן סיומו של לוח אחד ותחילתו של אחר, אנרגיה חדשה מוזרמת אל תוך כדור הארץ בדרך של צבעים, צלילים ומרקמים אנרגטיים מעודנים. תדר גבוה יותר הופך להיות זמין עבור כולנו וזה תלוי אך ורק בנו עד כמה אנחנו מאפשרים לרטט החדש והמהדהד הזה להיכנס אל תוך חיינו.

גל הנשר הוא זמן מצוין להתבונן בשנת הצ'ולקין המסתיימת- לראות אילו מעגלים גדולים נסגרו, איזה קפיצות דרך נעשו ולהתכונן לקראת מחזור מקודש חדש שמח וזורם בקלות ובאושר! אמן. 

נשר
ב-3/5: מתחיל גל חדש, גל הנשר: גל הנשר מלמד אותנו כיצד להגיע למקום שבוחר בחופשיות באירועי החיים במקום להתנהל אוטומטית מתוך ההרגלים והמערכת הדפוסית המוגבלים במידע. במקום לנוע בחיים מכח האינהרציה ומתוך ברירות המחדל המוטבעות בנו, אנחנו מתחילים לבחור בקפידה את החלקים השונים המרכיבים את היום יום שלנו. לרוב אנחנו מנהלים דינמיקות של קורבן ואשם ושותפים במאבקים אנרגטיים כדי לחוות תחושה של סיפוק במערכת שלנו. הנשר מלמד אותנו לוותר על המלחמה האנרגטית הזאת, לוותר על האגו וללמוד להרגיש מסופקים מתוך עצמנו ובזכות מי שאנחנו.

במהלך הגל אנרגיית הנשר דוחפת אותנו להגביה את מעוף הציפור שלנו ולהתבונן מלמעלה על החלקים השונים המרכיבים את תמונת חיינו. אנחנו לומדים לקחת צעד אחד (לפחות) לאחור, מרחיבים את זווית הראייה שלנו בנוגע לסיטואציות השונות ורואים כיצד כל פיסות חיינו מתחברות לכדי פאזל שלם, הרמוני ורחב. במקום להתרוקן ולהתעייף מפרטים ספציפיים הנשר ממלא אותנו בשמחה לנוכח הרבגוניות האינסופית שקיימת ביקום ומעודד אותנו לשיר ולרקוד את החלומות שלנו. לקראת סוף הלוח אנחנו מתבוננים בכל מה שעשינו במחזור שחלף ומזהים את מגוון צבעי הקשת וההשגים שכבר קיימים בחיינו.

הנשר המגנטי מדייק עבורנו חלומות נוספים שבהם אנחנו מעוניינים עכשיו וממגנט אלינו מזל מבורך שיהפוך את החלומות שלנו למציאות. הנשר יודע לממש בחכמה פרוייקטים גדולים ולשם כך מלמד אותנו כיצד ליצור שיתופי פעולה מפרים ומזינים ולשלב בין עשייה אינטנסיבית לבין מנוחה מטעינה. במהלך הגל כדאי לנו לפנות זמן להרפייה ולחוויות כיפיות שממלאות אותנו באופטימיות וברוגע. אמנם אנחנו חיים על קרקע מוצקה אך בכולנו קיימת היכולת לצמוח עד השמיים. כשהנשר שבתוכנו פורס את כנפיו המלאכותיות הוא מחבר אותנו לחכמה האלוהית, ממלא את ליבנו בתקווה ואת מוחנו בחזונות יצירתיים מרחיקי לכת ואז גם מלמד כיצד להגשים אותם על פני האדמה. אמן ואמן.

לוחם
ה-4/5: ביום השני מופיע אתגר הגל באנרגיית הלוחם: בגל הנשר אנחנו מאותגרים להיות לוחם של אור שבכל רגע בחייו מבטא את האמת האישית שלו, ללא שום קשר לסביבה או לנורמות הקולקטיביות המקובלות. המלחמה של הלוחם האמיץ שבתוכנו היא בעצם מאבק פנימי שמתרחש בין הרצון- הרץ לבין הצורך- הצר. בתוך המח שלנו מתחוללת מלחמה בין המידע הטהור, החיבור לדרך הלב, ניקיון המחשבות והדיבור לבין הספק, המניפולציות, השקר והוויתור העצמי. הלוחם גם מלמד כיצד לשחרר כל סוג של תלות מחיינו- בחומר, בהרגלים שונים, בהתמכרויות, בסובבים אותנו ובכלל. כשאנחנו משחררים את התלות בבחוץ והופכים לעצמאים בשטח וליציבים בתוכנו, הלוחם מחבר אותנו לידיעה הפנימית שלנו ויכול להוביל לפריצת דרך.

בגל הנשר אנחנו לומדים שבמידה ונחליט להלחם בכנות ובעוז בספקות, בשליליות ובפחדים הקיימים בכל אחד מאיתנו, נוכל "לנצח" את התוכנה האוטומטית המוגבלת ולעבור לדרך אחרת של התנהלות. הקושי הניצב בפנינו בגל הוא לגלות מה היא בעצם האמת שלנו ואז לחשוב כיצד ליישם אותה בחכמה. הלוחם הירחי מלמד אותנו לחקור מה נכון לנו, להטיל ספקות בנוגע לדברים שאנחנו לא בטוחים לגביהם, לשאול שאלות לגבי כל מה שלא מסתדר לנו בחיים ואז להגיע לקול הייחודי שלנו. לאחר בדיקות ונסיונות שונים אנחנו מתמלאים באומץ ומסוגלים לבטא את האמת שלנו בנחישות ובאלגנטיות. הקול הפנימי שלנו מהווה צינור של אור שמקשר ביננו לבין שדה הנפש האינסופי ופותח אותנו לאפשרויות שעד היום לא יכולנו לחשוב עליהן. כך שבגל הנשר אנחנו לומדים כיצד ליצור באומנותיות את מארג חיינו, לנוע דרך אנשים, נופים וידע מסוגים שונים וליישם באומץ ובחכמה את הרצון האמיתי שלנו.

אדמה
ה-5/5: טון 3, הטון החשמלי של הזרימה באנרגיית האדמה: חכמת הקודים מלמדת שהצעד הראשון שעלינו לעשות כדי שנוכל לממש את החלומות שלנו הוא להתחבר לאדמה ולהתקרקע במציאות חיינו. אנחנו נמצאים בגל נשר שנותן לנו "פוש" לעשייה נרחבת בעזרת הלוחם הנחוש והיודע שבתוכנו והאדמה היום מכוונת אותנו פשוט לעשות את שלנו. הדרך היחידה להגשים את החלומות שלנו היא להפוך להיות אנשים פרקטיים ולעשות את הצעדים הנדרשים למען ההגשמה שלהם.

ביום של הזרימה האדמה מאפשרת להפסיק את הדיונים הפנימיים האינסופיים, את הניסיונות לשכנע את האחרים בצדקת דרכינו ואת הנטייה לרחף ולהתנתק מהמציאות. האינטואיציה הפנימית שלנו מדריכה אותנו היום ליישם את המחשבות שיש לנו ולהשמיע את הצליל הקוסמי הייחודי לנו. אנחנו מקבלים רעיונות יצירתיים משדה הנפש על מנת שנבטא אותם. עצם הנכונות שלנו לעשות צעדים מעשיים למען הגשמת הרצונות שלנו יכולה למלא את חיינו בשינויים מבורכים ואף להשפיע על האנושות כולה. האדמה החשמלית ממלאה אותנו בידע ובעוצמה שמאפשרים לנו לממש את עצמנו ולעזור בשינוי התדרים שמתרחש עכשיו על הפלנטה שלנו. אנחנו מוזמנים היום לנשום את אנרגיית האדמה לתאי הגוף, להרגיש את ההשתרשות שלנו אל הגביש הקריסטלי שבעומק נבכי האדמה, להתייצב מבפנים וליצור תוכנית פעולה שתקדם אותנו ואת הסביבה שלנו.

מראה
ה-6/5: היום הרביעי של זריעת האפשרויות המנטליות לפתרון אתגר הלוחם באנרגיית המראה: כדי לגלות את חזון הנשר שבנו, המראה דוחפת אותנו ללמוד על עצמנו בעזרת ודרך ההשתקפויות שמלוות אותנו. האנשים שמקיפים אותנו הם מראות חיות ונושמות שלנו – של המחשבות, הרגשות והרצונות שלנו.

המראה העצמאית מבקשת שנפגש עם אנשים שונים במהלך הגל – חברים, משפחה, מכרים ובכלל שנאפשר לעצמנו ללמוד מהשתקפיות חדשות ושונות שנתקל בהן על הדרך. היא מלמדת אותנו כיצד לזרום בקלילות מסיטואציה לסיטואציה ולשקף לסובבים את עצמם, מבלי להתערבב באופן אישי, לתרגם, לצפות או לבקר את הנוכחים. בעולמנו הרבגוני קיימים אינסוף של גירויים וסוגים שונים של מראות לעומת מצב של דגם אידאלי מושלם ואחיד. השוני והגיוון באנשים המקיפים הוא זה שהופך את עולמנו האשלייתי והנפרד למרתק כל כך ומאפשר לקבלה של הצדדים השונים הקיימים בנו. יש אינסוף אינדיבידואלים בעולם הזה, כל אחד והדרך שלו וביום הרביעי אנחנו לומדים לנוע ממראה אחת לאחרת, ללא שיפוט וקיטלוג.

ככל שאנחנו נוכחים ברגע ללא התנודות וההשלכות הסוביקטיביות שלנו, המראה מלמדת כיצד לראות "מבעד למראה" ולאשליית המציאות המוצקה. אנחנו לומדים לזרום בנעימים מעניין לעניין כשאנחנו מפתחים יכולת לראייה אובייקטיבית ולנוכחות שקטה ברגע. היום ננשום את המראה לתאי הגוף, נרגיש פירמידת זהב שמקיפה אותנו ונכוון את עצמנו לראות מבעד למראות המקיפות אותנו.

לפי החכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו בימים הראשונים של הגל קרויה:'"התחלות קשות"' (הקסגרמה 3) ומלמדת על כאבי הגדילה שאנחנו חווים בזמן גיבוש היסודות שלנו (לוחם 2) ועל חיבור היסודות הללו (נשר 1) לצורה מוגדרת במציאות חיינו (אדמה 4).

סערה
ה-7/5: טון 5 של החיבור למרכז הלב ביום שער של סערה: הסערה הקוואנטית המרפאה ביום שער זה מלמדת שככל שננקה חסימות מחשבתיות ופיזיות ונמלא את עצמנו בחיוביות ובמידע מחודש, נוכל לעוף עם הנשר אל עבר מימוש החלומות שלנו. ביום שנותן לנו את המוטיבציה להתחבר לחזון הגבוה שלנו, אנרגיית הסערה מאפשרת לנו להטעין מחדש את המח ואת התאים בגופנו. אנחנו עוברים סוג של "טיפול עשרת אלפים" עם הלהבה הסגולה והמרפאה של הסערה. כדי להתחזק מבפנים אנחנו מטפלים בגוף שלנו עד לרמת התאים, ממלאים את עצמנו באנרגיה ובכך מגדילים את היכולת שלנו לפעול במציאות ולהגשים פרוייקטים.

הסערה האלקטרו-מגנטית היום מחזקת את הביטחון העצמי שלנו ביכולת ליצור את רצונותינו במציאות. כשאנחנו מעריכים את עצמנו ואת הכשרונות הטמונים בנו, אנו מתמלאים בביטחון עצמי ובעוצמה ומסוגלים לקפוץ בשמחה אל מימי החיים המרגשים ולממש את עצמנו. היום ננשום את הסערה לכל תא ותא בגוף ונרגיש את הריפוי שמתרחש.

שמש
ה-8/5: טון 6 של האיזון והאירגון, באנרגיית השמש: השמש החייכנית והזורחת מאירה ומחממת היום את ליבנו עם ידע מחודש. השמש מסמלת אור אלוהי מוזהב ומאפשרת להתמלא בידע שמבהיר ומדייק עבורנו את האמת שלנו. ביום שבו אנחנו מתחילים לזרום עם תחושות חיוביות, השמש הקצבית עוזרת לנו להגיע לבהירות בנוגע לפרטים הספציפיים בהיבטים השונים של העשייה שלנו. כדי לארגן את כמות הדברים שהולכת וגדלה לאורך הגל, השמש מפיחה בתוכנו את האש הפנימית ומניעה אותנו עם הלהט והעוצמה שבנו אל עבר ההגשמה העצמית שלנו. אנרגיית השמש מאפשרת לנו לנהוג בנדיבות וברוחב לב כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו ובכך לחזק שיתופי פעולה אפשריים. תחושת החמימות הפנימית מאפשרת לרגיעה ולהפוגה נעימה לקראת שיא הגל.

ביום השישי אנחנו מתחברים לזרימה שמשית עליזה ונוקטים בפעולות הנדרשות ליצירת החזון שלנו. היום ננשום את השמש לתאי הגוף ונתמלא באור זהב מעודן. זהו אור של מידע חדש, של אהבה, של רטט מעודן שמאפשר לנו למצוא פתרונות ברורים לכל מה שמעכב אותנו.

דרקון
ה-9/5: תחילתו של הטור האחרון בצ'ולקין, טון 7, יום שער באנרגיית הדרקון: בתהליך התעופה מעלה והרחבת זווית הראייה שלנו, אנחנו לומדים לאהוב את עצמנו ללא תנאים. בשיא גל הנשר מגיעה האנרגיה הנשית של האם האוהבת, הרכה והמזינה ומאפשרת לנו לקבל את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו ברגע זה ממש. הקושי להגיע לידיעת האמת הפנימית ולמימוש החלומות שלנו נעוץ בתוכנת החסר שרובנו חיים על פיה. בתוכנה החסר הרגשית הזאת אנחנו נוטים לשים את הדגש על כל מה שלא עשינו, לא הספקנו, לא הצלחנו ובכלל על כל מה שאין בחיינו. בעיצומו של גל הנשר מופיע הדרקון המהדהד שמסמל יכולת לקבלה אמיתית ומכוון למקום שבו אנחנו מסוגלים לראות את מה שיש בנו ובחיינו. במקום להתנהל מתוך השפיטה וההרס העצמיים המוכרים לנו אנחנו מתחילים לנוע ממקום של רכות ותמיכה לעצמנו.

הדרקון מסמלת הזנה ומלמדת כיצד להזין את מוחנו במידע חיובי, את גופנו במזון חיוני ואת ליבנו בחום אימהי. ברגע שאנחנו מסתכלים על היש ומטעינים את המערכת שלנו באופן קבוע, אנחנו מתמלאים באנרגיה שמאפשרת לבריאה של החלומות שלנו אל תוך המציאות. היום ננשום את הדרקון אל תאי הגוף ונתמלא בתחושות חיוביות ואופטימיות.

רוח
ה-10/5: טון 8 שבו אנחנו מתחברים ליושרה הפנימית שלנו באנרגיית הרוח: הרוח שמסמלת שמחה, עליזות וקלילות מבהירה לנו היום להיכן נעלמה השמחה שלנו על עצם הקיום בעולם הרבגוני והצבעוני שמקיף אותנו. בעזרת החדות, הבהירות והדיוק של הרוח אנחנו עורכים בדק בית פנימי במטרה להגיע לאמת הפנימית העמוקה ביותר שלנו. ביום השמיני הרוח הגלקטית מזמינה אותנו לשאול את עצמנו: "עד כמה אני נהנה/ת ממה שאני עושה בחיי"?, "עד כמה קל לי לבטא את הרעיונות והאמונות שלי"?, "עד כמה אני מאפשר/ת להשראה למלא אותי"?, "עד כמה אני מאוחד/ת עם היעוד הגבוה שלי "?, "עד כמה אני זורם/ת בקלילות ובכיף במציאות החיים"? בגל הנשר אנחנו מודרכים להיוולד למשחק חדש שבו אנחנו מבטאים את עצמו באמת, בנועם ובהומור. מימוש החזון שלנו דורש מאיתנו להיות ברורים ומדוייקים בסוגי התקשורת השונים שאנחנו שותפים בהם. הרוח מאפשרת להגיע לדיוק הזה ולתחושה של סיפוק והנאה מכל מה שמתרחש בחיינו. היום ננשום את הרוח לתאי הגוף ונתמלא בהשראה ובקלילות.

לילה
ה-11/5: טון 9, שבו אנחנו מפענחים את הדרך לפתרון האתגר באנרגיית הלילה: ביום שבו "נופל אצלנו אסימון" לגבי תהליך הגל, הלילה מלמד אותנו להרפות ולנוח בתוך עצמנו. הלילה מסמל תחושה של בית ומלמד להגיע למצב שבו אנחנו נינוחים מבפנים ונותנים אמון בעצמנו ובעולם בכל מצב ובכל מקום. כדי שנוכל להגשים את חלומותינו, עלינו ללמוד להרגיש בנח עם עצמנו, גופינו, ביתנו ומיקומנו בעולם.

הלילה הסולארי מזמין אותנו היום לשבת בהיכל הדממה שלנו ושם לשנות את זווית הראייה שלנו בנוגע לפחדים העמוקים שמלווים אותנו "נאמנה" במהלך החיים. הוא נותן לנו את הכח והעוצמה לשנות את המידע שקיים במקומות האפלים בחשיבתנו. אנרגיית הלילה משולה לרחם, למערה. ברגע שיושבים זמן מה במערה חשוכה, באיזשהו שלב מתחיל להפציע אור.

ביום התשיעי של גל הנשר אנחנו מבינים שהשדים שעוצרים אותנו נובעים מסוג מסוים של מחשבות שחוזרות על עצמן. ברגע שאנחנו משנים את צורת החשיבה שלנו לגביהן, אנו יכולים להרגע ולהתחבר לאינטואיציה החדה והבהירה שבתוכנו. היכל הלילה מאפשר לנו להתחבר לחלומות הכמוסים ביותר שלנו וממגנט אל חיינו שפע מסוגים שונים. היום ננשום את אנרגיית הלילה לתאי הגוף ונאיר את המועקות שעדיין קיימות בנו.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "הזנה" (הקסגרמה 27), עפ"יה אנחנו לומדים להזין את עצמנו באנרגיה בונה (דרקון 7). הסינים מוסיפים שככל שאנחנו בונים את עצמנו מבפנים (לילה 9), נוכל ליצור את החלומות שלנו בחיים ולהוות השראה לסובבים אותנו (רוח 8).

זרע
ה-12/5: טון 10 שבו אנחנו מדייקים עוד יותר את תהליך הגל, באנרגיית הזרע: משהו במציאות שלנו משתנה. המעקב אחר הקודים של גל הנשר וסגירת המעגלים לקראת סוף לוח הצ'ולקין יוצרים תנועה חדשה בחיינו. הזרע מסמל שינוי מכל סוג שהוא וביום העשירי דוחף אותנו להסכים לשינוי שהוא הדבר היחידי שקבוע ביקום.

ביום של ה"פינישים" הזרע מאפשר לשחרור נוסף של הישן, של מחשבות ודרכי התנהלות שלא רלוונטיים יותר לחיינו ואז מניע אותנו הלאה, לשלב הבא (כביכול, כי למעשה אין שלבים). ביום העשירי של גל הנשר אנחנו כבר מחוברים לאמת פנימית עמוקה שעד היום פחדנו מלבטא אותה והיום אנחנו מוזמנים לנוע באומץ ובאלגנטיות אל עבר הגשמת האמת הזאת. הזרע הפלנטרי מעצב בטוב טעם את הנבטים שכבר זרענו ושמתחילים עכשיו לצמוח בתוך מציאות חיינו. כשהידיעה הפנימית שלנו מנחה אותנו והרצונות שלנו ברורים לנו, הזרע מלמד כיצד לזרום ולצמוח עוד ועוד עם ההיבטים החדשים הללו בחיינו. היום ננשום את הזרע לתאי הגוף ונזרע לעצמנו אפשרויות חדשות לצ'ולקין החדש.

נחש
ה-13/5: טון 11 של השחרור באנרגיית הנחש: ביום שבו אנחנו ממיסים את מה שעדיין חסום בתוכנו מופיע הנחש האותנטי, הכריזמטי והאינדיבידואל. הנחש מסמל את אומנות האלכימיה ולקראת סוף הגל והלוח עוזר לנו להפוך את ההרס המחשבתי ואת ההתמכרויות לעוצמה ולנוכחות מלאה בגוף הפיזי. הוא מלמד כיצד להפוך חיסרון, תקיעות ושליליות ליתרון, זרימה וחיוביות.

בגל הנשר אנחנו לומדים כיצד לאזן בין עשייה למנוחה והנאה והנחש "אחראי" על החלק של ההנאה. היום ונוס מתחילה את עצירתה ובהדרגה מתחילה לסגת חזרה ולהתקרב לכיוון השמש עד לטרנזיט ב6/6. יחד עם השינוי בתנועה של ונוס שגם היא מסמלת תשוקה ואהבה אנחנו לומדים להתחבר לגוף שלנו ולאנרגיית החיים שבו. הנחש מסמל את שמחת החיים ואת היכולת להנות וביום של השחרור הוא מנטרל את משביתי החיות מחיינו וממלא אותנו ביכולת להתענג על החיים. הוא מלמד אותנו היום שהחלומות והרצונות שלנו חייבים להיות מנוטרלים מדעות הקולקטיב ומההשפעות של הנורמה הסובבת אותנו. אנחנו מבינים שמה שעדיין עוצר אותנו מהגשמת הרצון שלנו הוא פחד מדחייה חברתית ואחיזה בהרגלים ישנים של הרס עצמי.

האנרגיה הספיראלית של הנחש מחברת אותנו לרצון האותנטי שלנו ומאפשרת לביטוי מקורי וססגוני של האמת הייחודית לנו. כל אחד מאיתנו הוא עולם ומלואו, יחיד ומיוחד ואין טעם לבזבז אנרגיה על הבחוץ ועל "מה יגידו". היום ננשום את הנחש, נתמלא באנרגיית חיים ונתחבר לעוצמה שקיימת בתוך הגוף שלנו.

מגשר עולמות
ה-14/5: טון 12 של פתרון האתגר, באנרגיה של מגשר עולמות בהדרכת מראה: מגשר עולמות קריסטלי בפתרון מלמד על כך שבמהלך הגל אנחנו עוברים שינוי מצב מודעות ושסיימנו מחזור משמעותי בחיים או שאנחנו מצויים לקראת איזשהו סוף קונקרטי והתחלה חדשה. המגשר מלמד שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר. לקראת סוף גל הנשר וסוף הצ'ולקין אנחנו חווים סוג של לידה מחדש. ביום השנים-עשר אנחנו מבינים הרבה יותר את תהליכי החיים והמוות ומסוגלים לנוע בקלות מעניין לעניין ולשתף את העולם בכישורים שלנו. ביום הקריסטלי הגענו למקום של שלווה, התחברנו לכח הפנימי שבתוכנו ואנחנו נעים בקלילות ממצב אחד לאחר.

אתגר הלוחם החוקר והבודק ניקה מאיתנו סיטואציות שלא רלוונטיות יותר לחיינו. הניקוי יצר אפשרות ללידה מחודשת לחיים שבהם אנחנו מגלמים יותר ויותר את האמת שלנו. בתהליך שעברנו מחקנו מאיתנו כמה זיכרונות כואבים שעד היום מנעו מאיתנו מלבטא את עצמנו באומץ ובשמחה. אנחנו מבינים שהטבע האישיותי המוכר לנו לגבי עצמנו הוא בסה"כ הטבעה של מידע. במידה ואנחנו משנים את סוג ההטבעה, גם הטבע שלנו משתנה.

המראה שמדריכה היום את המגשר מאפשרת להיות נוכחים ומרוכזים ברגע במקום התנודות האנרגיות הרגילות שלנו אל העתיד, העבר והבחוץ. הרחבת מבנה המח שלנו במידע מתקדם יכולה להוביל ליכולות אחרות ממה שהכרנו בעצמנו עד היום ולאפשר לנס שבעבר היה מחוץ לטווח האפשרויות שלנו להתחולל עכשיו בחיינו. ביום של הפתרון אנחנו רואים בבהירות את כל הצדדים שלנו ומבעד לאשליה ששנים סינוורה את עינינו, אנו מגלים פן חדש של האינסוף שמשתקף עכשיו בדמותנו. אנחנו נולדים אל תוך דמות הלוחם שבנו שמבטא את הרצון שלו ומגשים בקלות את חלומותיו. אמן ואמן.

לפי הסינים האנרגיה שמלווה אותנו בימים האחרונים של הגל קרויה: "אחדות", "עמידה יחד" (הקסגרמה 8) ובה מדובר על ההזדמנות לפעול יחד וליצור (זרע 10), להיות חלק אינדיבידואלי מהשלם האינסופי שמקיף אותנו (נחש 11) ולממש את החזון שלנו (יד 13) כשאנחנו קלילים וטהורים (מגשר 12).

יד
ה-15/5: טון 13, הטון הקוסמי של הנוכחות באנרגיית היד: תהליך הגל מוביל אותנו בהדרגה מנשר מרומם שממלא את ליבנו בחזון ובתקווה אל עבר יד יצירתית שמגשימה אל תוך המציאות את החלומות שלה. מנשר שעף אל על ורואה את תמונת חייו המלאה מלמעלה עד ליד פרקטית שמעצבת בפשטות ובאלגנטיות את פרטי החזון המורכבים במציאות חייה. מנשר שמשלב בין מימוש יצירתי לבין הרפייה מטעינה אל יד שזורמת בהנאה וברמת מתח נורמטיבית מאפיזודה אחת לאחרת.

היד הקוסמית ביום השלושה עשר מלמדת על כך שחקירת הלוחם חיברה אותנו ל(יד)יעה הפנימית שלנו. ידי האלוהים שלנו יודעות היום את רצון הלב ומגשימות אותו במציאות החיים. הגל מוביל לכך שרצון הנשר שבנו הופך למעשה. בסוף הגל אנחנו מחוברים למקור אינסופי של השראה, ידע ואנרגיה שאותו אנחנו מבטאים במקוריות ובקלילות. הלוחם החוקר של הגל עשה סדרי עדיפויות בחיינו ופינה מקום וזמן להתמקד במה שבאמת חשוב לנו בחיים. החיבור לידיעת הלב הפנימית מאפשר לזרימה יעילה, פרודוקטיבית ומהנה במציאות היום יומית שלנו. בסוף הגל אנחנו נעים כמו גל מסיטואציה אחת לאחרת, כשאנחנו בטוחים בעצמנו, ביכולות ובאמת שלנו ונהנים מחיים של עשייה שמחה ומאוזנת.

גל הנשר מסתיים ואנו מתכווננים ומברכים על הגל הבא, הגל האחרון במחזור הנוכחי של הצ'ולקין, גל הכוכב.

מאחלת לכולנו שאנרגיית הנשר תרומם אותנו אל על
שנרקוד בשמחה את החלומות שלנו במציאות החיים
ושנסתנכרן בהרמוניה עם ונוס והאפקטים שלה…

באהבה, טליה.

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close