השימושון

הזמנה למסע נשמתי

רות שר שלום היא אישה ומורה וחברה אהובה.
רות עוסקת בטיפול, הנחיה והוראה. היא מאבחנת דרך כפות רגליים (שיטת גרינברג), עובדת במגע, דמיון מודרך, מסעות נשמתיים, שמאניזם,voice dialogue ועוד. במהלך 12 השנים האחרונות מלמדת קורסים של אבחון דרך כפות הרגליים, קורסים של לווי תהליכי שינוי ולמידה, עבודה במגע, קורסים ללימוד קלפים אינדיאנים למטפלים ומנחי קבוצות. בחודשים האחרונים יש לי הזכות ללמוד אצלה קריאה בקלפי טוטם וזה מרתק ושימושי. במהלך הקורס אני עוברת עם רות מסעות נשמתיים חזקים ומדוייקים, ורוצה להמליץ:

הזמנה למסע נשמתי
מסע נשמתי מאפשר לחוות את החיים מפרספקטיבה חדשה, לגלות עוד על היעוד שלנו ועל מטרות חיינו, מלמד אותנו על הכוחות שלנו ועל מערכות יחסים משמעותיות בחיים.
במפגש ישנה אפשרות לפגוש מדריכים,לחוות פרקי חיים אחרים, זמני מעבר בין תקופות חיים – בהם נעשו בחירות ונחתמו הסכמים נשמתיים.
במסע זה נע "הנוסע" במרחבים ומימדים שונים, שומע, רואה וחווה בעצמו, מקבל תשובות, מסרים והנחיות.

מתי כדאי לבוא?
בזמנים של לקיחת החלטות
כשיש קושי במערכת יחסים כלשהי
כשעסוקים בשאלות לגבי היעוד שלנו

"אחרי שנים של מפגשים עם מתקשרים חוויתי מסע נשמתי בהנחייתה של רות והתרגשתי מאד לחוות תקשור בעצמי. תחושתי הייתה שאין מדויק וברור מתיקשור עצמי .קיבלתי מסרים מאד עוצמתיים ומפורטים"

קורס מסעות
6 מפגשים חווייתיים המיועדים למי שרוצה לגלות עוד על החלום והחזון האישי שלו ולצעוד צעד נוסף במסע למימושו.
נשתמש בדמיון מודרך ונחווה מסעות שמאניים על מנת להשיג בהירות ומיקוד ולקבל מסרים שיקדמו אותנו. נכיר ונלמד מה/מי מנחה אותנו, נעזר בקלפים שונים ועוד.

מה זה מה שאני כמה/ה אליו?
איך זה קשור ליעוד שלי?
מהם השיעורים בדרך?
מה יכול לתמוך בי?

נתבונן אל העבר הקרוב והרחוק תוך גילוי הכוחות שיסייעו בהמשך המסע.

העבודה תעשה בקבוצה קטנה בכרכור, 6 מפגשים בני 3 שעות כל אחד (18 שעות סה"כ), המפגשים יונחו ע"י רות שר-שלום

לפרטים נוספים והרשמה: רות – 052-4849148 | אימייל

הראה עוד

5 thoughts on “הזמנה למסע נשמתי”

  1. ממליצה בחום על הקורס לקלפים עם רות, רות היא מורה נפלאה עם רגישות גבוהה ויכולת להעביר את ידע הקלפים בצורה מרתקת ,הלימוד איתה מעביר חוויה של מסע אל היכולות הפנימיות שבתוכנו, אל השיעורים שאנו עוברים בחיינו , ואם אין באפשרותכם להגיע לקורס ,שווה להגיע לרות ולקבל מפת טוטם ,חוויה ולימוד על עצמנו שמלווה אותנו למשך תקופה ארוכה,, כדאי ומומלץ לפגוש את המורה/מלווה הנפלאה הזו
    תהנו, חגית

  2. ככממליצה בחום על הקורס לקלפים עם רות, רות היא מורה נפלאה עם רגישות גבוהה ויכולת להעביר את ידע הקקלפים בצורה מרתקת ,הלימוד איתה מעביר חוויה של מסע אל היכולות הפנימיות שבתוכנו, אל השיעורים שאנו עובעוברים בחיינו , ואם אין באפשרותכם להגיע לקורס ,שווה להגיע לרות ולקבל מפת טוטם ,חוויה ולימוד על עצמנו שמשמלווה אותנו למשך תקופה ארוכה,, כדאי ומומלץ לפגוש את המורה/מלווה הנפלאה הזו
    חגיתהנו, חגית

  3. פינגבאק: המלאך והשרף
  4. שלום לך רות,

    שמי חוה. מורה גימלאית.ברצוני לעניין אותך כי אחת לחודש מתכנסת בביתי קבוצת גימלאים בעלי עיסוקים מגוונים למען המשך פרסום העיסוק ולשם הכרת אנשיםחברים חדשים. זה יכול בהחלט לעזור גם לך לפרסם את עיסוקך.

    אשמח לעדכנך בפרטים נוספים: 054-7561942

כתיבת תגובה

Close