אמנות ועיצובבעלי מקצוענשים

הסטודיו החדש של גלית ברק

שלום,

שמי גלית ברק, אני צורפת ומעצבת תכשיטים.
אני בת 24, סטודנטית במחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר, יוצרת ומעצבת תכשיטים כבר 3 שנים, ומוכרת בעיקר דרך האינטרנט ובאירועי אמנים במושבה. ביום שישי הקרוב (15/7/11) אני פותחת את הסטודיו החדש שלי בכרכור, וכולכם מוזמנים!

מגיל צעיר עסקתי באמנות ומלאכת יד, והפעם הראשונה בה מכרתי את עבודותיי הייתה בשיקשוק בפרדס חנה כילדה ונערה. בתיכון למדתי אמנות, ותכשיטים עשיתי לעצמי ולחברות כתחביב. במהלך שירותי הצבאי, אחותי הגדולה איריס, שחיה בתאילנד, באה לביקור. איריס, גם היא מעצבת תכשיטים, הגיעה עם שק של פנינים ואבני חן. ישבנו איתה בשולחן המטבח, אני ואמי, אילנה ברק, ועזרנו לה להרכיב מחרוזות. החלטתי לנסות ולסרוג את האבנים עם חוט מתכת שהיה לי. ההתחלה הייתה קשה, אבל הרעיון מאוד מצא חן בעיני, וגם כשאחותי חזרה לתאילנד המשכתי לפתח אותו. בתחילה מכרתי לחברות, חברות של אמא מהעבודה ובעיקר חילקתי מתנות.

באותה תקופה נחשפתי לאתרי אינטרנט רבים המוכרים עבודות יד בחו"ל, וקיוויתי להגיע לשם מתישהו ולנסות למכור את העבודות שלי. לקראת סוף שירותי הצבאי פגשתי את אלונה להב, ולהפתעתי גיליתי שגם היא מוכרת דרך אתר שנקרא Etsy. אלונה המקסימה נתנה לי כמה טיפים, וכך התחלתי. תוך שבוע כבר מכרתי טבעת ראשונה לאוקראינה, ושמחתי לגלות שאנשים רבים מגלים עניין בתכשיטים שלי ואפילו רוכשים אותם.

אני יזמית. לא מפחדת. כבת לאבא עצמאי, לא היה לי זר לנסות ולהקים עסק משלי. למרות הסיכונים, החלטתי ללכת על זה, תמיד אני בודקת כיוונים חדשים, אפשרויות ולא מפחדת להעיז. אמי עזרה לי מאוד, מכיוון שתמיד ניהלה לאבי את החשבונות והדריכה אותי איך מוציאים חשבונית וכו'.
מיד כשהשתחררתי החלטתי לפתוח עוסק מורשה, ולפתח כמה שיותר את התכשיטים, כדי להרוויח קצת כסף לקראת לימודי אמנות פלסטית. בדרך הבנתי שבעצם תכשיטים מעניינים אותי יותר מאמנות פלסטית, והחלטתי לבדוק אם אפשר ללמוד את זה באקדמיה. למעשה, העיסוק המהנה בתכשיטים כתחביב, וההצלחה כעסק הוביל אותי להחלטה להתחיל ללמוד צורפות ועיצוב, ולא להיפך.

השתתפתי באירועי אמנים במושבה, ובראש השנה הקרוב זו תהיה הפעם הרביעית. היופי באירוע הוא שבאמת מגיע אליו קהל שאוהב אמנות ועבודות יד וגם יודע להעריך את העבודה וההשקעה בכל פריט, התגובות שאני מקבלת מחזקות ומשמחות מאוד.

הקולקציה המרכזית היא קולקציה של תכשיטים סרוגים בעבודת יד, העשויים מכסף או גולדפילד ומשולבים באבני חן ופנינים. התכשיטים צבעוניים, קלי משקל והקולקציה מגוונת מאוד מבחינת סגנון וגם בטווח מחירים. אני מאמינה שכשאת נראית טוב את מרגישה טוב, ותכשיטים עושים את העבודה מצויין. התכשיטים מחמיאים מאוד לגוף, כל אחת תמצא תכשיט על פי טעמה, לכל שמלה ולכל אירוע. מתכשיט קטן ליומיום, עגילים תקניים לצבא ועד לתכשיטי כלות מרשימים ואלגנטיים.
אשמח ליצור עבורכם תכשיטים בהזמנה מיוחדת, תכשיטי כסף, זהב וטבעות נישואין.

לקראת פתיחת הסטודיו שלי בשישי הקרוב 15/7 אני מפנקת אתכן בתכשיט מתנה. שני פריטים יוגרלו בין המשתתפות! עשו LIKE לעמוד שלי. תייגו את עצמכן בפריט המועדף עליכן ואולי תזכו. ההגרלה תערך ביום חמישי 14/7/2011. מוזמנות לאשר הגעתכן.

להתראות!

גלית

סטודיו גלית ברק – הפתיחה! יום שישי 15/7 10:00-17:00 | רחוב המייסדים 42 קומה א', מול סיפורי בגדים, כרכור | טלפון 052-4513591 | אתר | עמוד אוהדים בפייסבוק

[צילומים: אלה לשמן]

תגיות
הראה עוד

7 thoughts on “הסטודיו החדש של גלית ברק”

כתיבת תגובה

Close