זוגיות ומשפחהטיפוליםילדיםסדנאות, קורסים, חוגים

העניין בטיפול

[מאת: אמתי מגד]

מגד - בית הספר לפסיכותרפיח מתקדמת

סיימתם לימודי פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, חינוך או דומיהם, יצאתם עם המון ידע, אבל מרגישים שאתם עדיין לא באמת יודעים איך לטפל? הכתבה הזו היא בשבילכם.
ולאלו מכם שעדיין לא התחילו ללמוד אבל יודעים שהייעוד שלכם הוא להיות מטפלים, יש לנו משהו מיוחד גם בשבילכם.
ב "מגד – בית הספר לפסיכותרפיה מתקדמת" תלמדו את הדברים הרלוונטיים כדי להפוך אתכם לאומנים בפסיכותרפיה. לאחר השלמת מסלול הלימודים תצאו עם ביטחון מקצועי, מיומנויות טיפול גבוהות וארגז כלים עשיר שיאפשר לכם לצאת מייד לדרך כמטפלים.

קוראים לי אמתי מגד. אני מטפל זוגי ומשפחתי מזה עשרים שנה, מדריך ומכשיר מטפלים ואני המנהל והמייסד של "מגד – בית הספר לפסיכותרפיה מתקדמת".
במשך עשרים השנים האחרונות למדתי המון. השתכללתי במגוון שיטות טיפול, עברתי תהליך התפתחות אישי דרך טיפולים מסוגים שונים, עבודה פנימית ומדיטציה. כל אלה בנו בתוכי הבנה מעמיקה של מה זה טיפול ומה הוא צריך לכלול, ובעיקר מה צריך לעבור אדם כדי להפוך למטפל. וכך, במשך שנים, התגבשה אצלי תוכנית, התגבש אצלי החלום של בית הספר הזה.

היום אני יודע שטיפול טוב צריך לגעת באספקטים רבים של האדם. אני יודע ששינוי עמוק ואמיתי יכול להתחולל רק כשהוא משנה את הגוף שלנו, את הרגשות שלנו, את המחשבות שלנו, את המשמעות שאנחנו נותנים לחיים שלנו ורק כשהוא מאפשר לנו לגעת במשהו שהוא מעבר לאישיות שלנו.

וטיפול כזה בדיוק אנחנו מלמדים בבית הספר שלנו. אנחנו מציעים כאן תוכנית שאין כמותה בארץ, פשוט כך. תוכנית שמצד אחד היא אחת המעשיות והקליניות ביותר שתוכלו למצוא. יומיים בשבוע, לאורך שנתיים, שבהם תלוו על ידי מטפלים מהשורה ראשונה, שיעבירו אתכם תהליך שהוא הן אישי והן מקצועי.

מצד שני, תוכנית שיש בה תפיסת עולם רחבה מעמיקה ועשירה, המביאה ידע מגישות הפסיכותרפיה העדכניות, המתקדמות, היצירתיות והיעילות ביותר בעולם, שלובות יחד עם ידע שנלקח ממסורות עתיקות. תפיסת עולם המדגישה שחרור מכבלים של אמונות, תפיסות מגבילות, חיבור לאוטנטיות, ייעוד ומשמעות.

בבית הספר תפגשו גישה המחברת בין התובנות של עולם הרוח, המדיטציה והתרגול הרוחני, את הטוב שבגישות הקלסיות מפרויד, וויניקוט וקוהוט, דרך מסלאו, רוג'רס ופרלס ובהמשך את המתקדמות שבגישות הפסיכותרפויטיות של ימינו: Voice Dialogue, Family Constellation, NLP , נשימה מעגלית, Focusing, טיפול נראטיבי – פוסט מודרני, פסיכותרפיה קונטמפלטיבית, ביואנרגיה, ועוד ועוד ועוד.

אתם תרכשו ארגז כלים עשיר, מגוון ויעיל לטיפול במגוון של בעיות וקשיים, תרכשו ביטחון מקצועי, ותדעו להתאים למטופלים שלכם, את הגישה הטיפולית המתאימה ביותר.
בקצרה, אתם תצאו מכאן מטפלים. וזה, בעיני, הכי חשוב. אתם תדעו לטפל.

יום פתוח להיכרות עם מגד – ביה"ס לפסיכותרפיה מתקדמת,
יתקיים ביום שני 22.8.11 בשעות 18:00-20:30 בחלל העליון ב"פלוגי" בנימינה.

בתכנית: התכנסות, הכוונה ויעוץ, הכרות עם בית הספר ומסלולי הלימוד,
הרצאה: תהליכי חולי והבראה במשפחה מפי אמתי מגד, מייסד ומנהל בית הספר.
הכניסה ללא תשלום. הנחה מיוחדת לנרשמים ביום הפתוח!
פלוגי – הגיבורים 16, קומה 2, בנימינה.
למידע והרשמה: 073-7294944 אימייל: info@megged.co.il אתר: www.megged.co.il

תגיות
הראה עוד

1 thought on “העניין בטיפול”

  1. תודה לכל מי שהגיע אתמול ליום הפתוח, היה מוצלח מאוד והגיעו משתתפים רבים, שזכו לשמוע הרצאה מרתקת מאמתי מגד, התגובות היו מדהימות, ואנו שמחים שאתם לוקחים חלק בחזון הגדול והנפלא שלנו!

    ב 6/9- ייערך יום פתוח נוסף בת"א
    וב 11/9- ייערך יום פתוח נוסף בחיפה

    נשמח לראותכם,

    למידע ופרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר:

    טל': 073-7294944
    דוא"ל: info@megged.co.il
    אתר: http://www.megged.co.il

    ושוב תודה לכל אלו שהגיעו וחזרו בתשוקה!

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close