השימושון

הפליקר של עמלמול

עמליה זנד, הלא היא עמל, עמלמל, עמלמול, הדובה הגדולה, אסתר, עשתר, היא אמנית פוריה מאין כמותה. מדי פעם עמל שולחת לי באימייל יצירה דיגיטלית פרי עכברה ואני מתעלפת ומתבאסת שלא כולם רואים את האוצרות. אז גם היא, כמו אלכס, הרימה את כפפת הפליקר ובגדול. כולל עבודות מכלמיני תקופות, כאלה שצוירו בחומרים פיזיים וכאלו שנוצרו באופן דיגיטלי. קבלו:

עמלמול

(עמל וחברות)

הברונית אומרת – תעלי הכל ל"פליקר" ואז תפתחי בלוג ותעלי לשם את התמונות ומשם אנחנו כבר נראה מה לעשות… מזל גדול היה לי שאת ה"פליקר " כבר הכרתי ולא הייתי צריכה להתבזות בלשאול אותה על מה היא מג"ברשת שם. טוב- ככה זה התחיל ואני, בשהי והפהי האופיניים ,לוקחת את הזמן. בסוף, ממש בסוף, שינסתי את מתני המכובדות, והקלדתי "פליקר".

דווקא אתר ידידותי למשתמש, פשוט וקל לתפעול להדיותא שכמותי ששפת המחשבים שלה עילגת. התחלתי להעלות לשם תמונות דיגיטאליות וצילומים של ציורים והדפסים. די מהר מסתבר שה200 תמונות 100 מגה שהם נותנים בחינם לא מספיקים לי. אז בעזרת תימרון תיקשורתי קטן הפכתי ל"פליקר פרו" לשנתיים. אלק-מקצועניית פרופסיונאלית כראוי.
עכשו-תשפכי הכל ,את כל התמונות בכל הגדלים בכמה "סט"ים שבא לך. תני גז ושחררי אמנות לחלל הקיברנטי.
נו טוב. אז עשיתי ו…רצתי לספר לחברה. זאת אומרת התחלתי לספר ולכתוב לאנשים שיסתכלו ויכנסו ויראו. אבל זה לא עבד כל כך מכל מיני סיבות .מה עושים,מה עושים??? אה, הנה יש כאן משהו שנקרא "קבוצות". תקליד מילה תראה שכבר יש 258 קבוצות של צילומים שבאופן כזה או אחר מתחברים למילה שהקלדת. מין פלא כזה שמאפשר להצטרף לעוד ועוד קבוצותאנשיםיוצרים בעלי אותו תחום עניין.

דוגמא מוצלחת –חיפשתי חתולים הגעתי למאות קבוצות ומשם גם לחיות אחרות. גיליתי קבוצת צילומים, מעל ,,12000 שעוסקים ב"צילום האף של הכלב שלך". בקבוצה זו מעל 2500 חברים. כל אחד יכול להצטרף וכל אחד יכול לתרום ממיטב התמונות של האף של הכלב שלו. מעולה,לא??
אז הצטרפתי בזריזות לאיזה 30 קבוצות שעוסקות בתחומי העניין שלי-אמנות הדפסים אמנות דיגיטאלית, חתולים, נשים, איורים. וכל קבוצה כזאת תשמח אם תשלח לה תמונות למאגר שלה. לפעמים זה מוגבל בכמות עבודות ליום או חודש, ועדיין מלא מפגשים של אנשים עם האמנות שלי. כבר הסתכלו באמנות שלי מעל 300 פעמים בשבועיים האחרונים,ואפילו כתבו לי דברים ואפילו יש אנשים שרשמו אותי ברשימת הקשר שלהם.
אז הנה גם אתם מוזמנים-להכנס ולראות אמנות ,לכתוב מילה או שתיים אם יש לכם רצון, ולהעביר הלאה …לאנשים טובים נוספים.זאת הכתובת ואני מקווה שתהנו.

הראה עוד

11 thoughts on “הפליקר של עמלמול”

  1. ראיתי גם ראיתי יקירה,
    היית ולעולם תהיי יפיפיה ,
    אני חושבת שמעולם לא דיברנו על זה,
    פעם לפני שנים על שנים, בכיתת האומן של הכוהנת הגדולה,
    כשחילקו אותנו לקבוצות עבודה, לא אחשוף כאן את פרטי המשתתפים בקבוצתי,
    או את תוכן העבודה,( היית אז סטאזרית ,)
    אך אתוודה ואומר, שכולנו בחרנו בך כמסמלת את העוצמה הנשית בגוף.
    אח אח אילו שנים קסומות ותמימות הן היו שנות הכמעט 20 לחיי,
    וגם קצת לא קסומות- בזיכרון נוסף…

כתיבת תגובה

Close