בעלי מקצועטורים אישייםטיפוליםניו אייג'נשיםסביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגים

ויהי אור – הילינג מתוך עולם ההארה

(נגה סיני)
נגה סיניהקשר הראשון שלי עם הילינג היה דווקא כשהייתי סטודנטית לאמנות ומצאתי את עצמי ממרקת חרסינות באתר בנייה בנמל תעופה בן גוריון לפרנסתי. בין שאר הפועלים המסוקסים שביצעו איתי את התהליך המייגע, היה בחור אחד, עם עיניים רגישות וביישנות טבעית שפנה אליי יום אחד ושאל אותי אם אני מרגישה משהו כשהוא מקרב אליי את היד. להפתעתי הרגשתי חום עובר מכף ידו אל זרועי מבלי שנגע בי. הוא גילה לי בסוד, שהוא לומד הילינג… עבורי זאת היתה הפעם הראשונה לחוות נוכחות אנרגטית ברורה ללא צורה ניכרת לעין או מגע.

היום, הרבה שנים אחר כך, כמי שעובדת עם ההילינג של האור הלבן כמעט מדי יום, אני יכולה להסביר את השדה האלקטרו מגנטי של הגוף ואת האופן בו הצ'אקרות מגיבות לאנרגיית הפראנה (כוח החיים). אני מודעת ופוגשת יום יום את העובדה המדהימה שיש לנו שדות אנרגטיים נסתרים ושאנו יותר מגוף פיזי, אפילו הרבה יותר ממנו.
אבל משהו לא השתנה מאז, גם כשהתווסף הידע והניסיון… תחושת הקסם והמיסתורין המופלאה של לצפות באדם מגיב לאנרגיית האור וכוח החיים ומתעצם בעקבות כך.

האור הלבן להילינג היא טכניקה ישראלית ייחודית, פרי פיתוחו של שי טובלי, המאפשרת להטעין את האדם באנרגיה, באור מרפא, בחיבור לשלוות מעמקים, בשחרור ממתח מצטבר, בתחושה של אווריריות ובידיעה עצמית עמוקה. בעזרת ההילינג אנו יכולים ליצור התגברות של היכולת של הגוף לרפא את עצמו; לסייע בהאצה של תהליכי ריפוי; להגביר את יכולתו של הגוף לחדש את עצמו (זרימת דם, זרימת נוזלים, ניקוי רעלים וכו') ולהעניק לאדם חוויה רוחנית של התפתחות והעצמה. האור הלבן להילינג מעודד ומעצים את יכולתנו להוליך אור, לקבל אור ולהתפתח מבחינה רוחנית ותודעתית הן כמנחים והם כמונחים. ההילינג של האור הלבן, הוא דרך מלאת שמחה לחולל הטבה במצב מערכת הגוף והנפש, כמו גם התפתחות רוחנית גם אצל המעביר וגם אצל המקבל.

בכל פעם שאני נותנת הילינג וצופה בעיניים הנעצמות בשלווה, באור האופף כל ובנוכחות המועצמת והמחוזקת של האדם, משהו בליבי מתרחב מייד. זה כל כך נגיש ואנשים כל כך זקוקים להרפייה עמוקה ולהזנה ישירה של מערכת הצ'אקרות שלהם שהמילה שעולה בדעתי, בסיום כל טיפול כזה, היא ברכה. הזרמת האנרגיה לצ'אקרות מחוללת שינויים – ובעיות גופניות, רגשיות ואנרגטיות משתפרות ונעלמות.

אז מה הסוד של משהו כל כך עצמתי שהוא לא זקוק לנוכחות חומרית בכדי לחולל טרנפורמציה חיובית בגופם ונפשם של אנשים? איך אפשר לעזור לאנשים לגלות את כוחותיהם ואת היותם ישוית רוחניות, בלי שום אמצעים מיוחדים מלבד ידיים חשופות, תודעה גמישה וטכניקה מובנית וקלה ללימוד?

אני מזמינה אתכם לבוא לפגוש אותי ואת האור הלבן ב- 25-26 במאי במרכז דיאן המקסים בכרכור וללמוד בסוף שבוע אחד תשובה מרתקת לשאלות האלה- להיות מטפלים מוסמכים בשיטה.
אפשר לבוא בלי שום ניסיון מוקדם משום סוג שהוא. אם אתם מטפלים בשיטות אחרות, ההילינג של האור הלבן יכול להיות כלי עזר נוסף שיעצים ויתרום לעבודתכם עם אנשים, ילדים ואפילו בעלי חיים. ואם חיפשתם דרך מהירה לחוות התמזגות עם מרחבי ההארה ולהכיר את הצ'אקרות שלכם ושל אחרים – ממש מקרוב ובאופן חוויתי- בואו לחגוג איתי!

 

נגה סיני

25-26 במאי, כרכור

הכשרת האור הלבן להילינג:
שישי: 15:00 – 19:30
שבת:  10:00 – 18:30

עלות למשתתף- 500 ש"ח. מבצע חבר מביא חבר: 100 ש"ח הנחה

לפרטים והרשמה:
נגה סיני 054-7631202

אתר >

מייל >

כתבו עלינו >

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close