2012 זה עכשיואינטרנטהתפתחות האתרכתיבה פרטיתסביבה וקהילה

זמן, סדר, התקדמות

שלום שלום!

הר הגעש האיסלנדי שהשתעל בשבוע שעבר השפיע עמוקות על העולם. מעניין כמה אהבות חדשות נולדו בעקבות זה,  נגיד בין תייר מצרפת ותיירת מגרמניה שנתקעו באנגליה. יהיה להם כבר מה לספר לנכדים..
אפילו עלי, הספונה בביתי רוב הזמן, הגיע הענן הוולקני. אהובי, שהיה אמור לחזור בלילה שבין ראשון לשני, הגיע מציריך דרך רומא באיחור של יומיים. מה שפינה לי ולאחותי גלו את יום העצמאות כדי לתקתק את הבית.

חודשיים חלפו מאז שעברנו לכאן, והחפצים הונחו בסדר מסויים. חודשיים חיכיתי לה, התחננתי שתבוא כבר עם זמן והשראה וביום שני בערב היא הגיעה, כולה עזוז, והפכה את הבית לארמון. בכישרון נדיר לעבודה עם מה שיש, בטאץ' נשי מקסים ומטפח, עם הבנה פנגשואיסטית וחיוך ממזרי היא ריפרפה בחדרים, הזיזה רהיטים (עם האגן), יצרה מיקדשים ומידי פעם התיישבה באחת הפינות החדשות, התבוננה וזממה את המוב הבא. ככה יממה שלמה של צרחות עונג על פיסות פאזל שמתיישבות בול במקום.

***

עוד אישה שעוזרת לי לסדר את הפאזל היא טליה טוקר.
כבר שלוש שנים תחזית המאיה האינטגרטיביות שלה מתפרסמת במושבה חופשית, ולא פגשתי את האישה היפה הזו מעולם. אנחנו מתכתבות ומדברות בטלפון, שולחות אחת לשניה ברכות ואיחולים לימי הולדת גלקטיים ומשתפות פעולה בהפצת המסר של עידון תפיסת הזמן.

והנה הגיע הזמן!
והניוזלטר הגלקטי של מושבה חופשית יצא אתמול, 22/4/2010
במקום אחת לשבועיים, מעכשיו כל 13 יום. כלומר, אחת לכל גל מאיה. מתחילים בגל הקוסם, שהתחיל היום. בינתיים הוספתי לקלנדר של מושבה חופשית את התחזית היומית, למי שרוצה לתת לעגלוליות הספירלית של תפיסת הזמן הזו ללטף לו את היומיום המשימתי.
תודה לכל הנרשמים על הסבלנות.
גם אני חיכיתי. חשבתי להעלות אותו בתחילת הגל הנוכחי, גל הדרקון שמסתיים היום והיה הגל הראשון במחזור צ'ולקין חדש. אבל זה לא קרה. לפעמים יש דברים שצריך לעשות אבל זה פשוט לא זז. כאילו יש בתוכי מנגנון שממתין בדריכות לאיזה רגע נכון, שעד אליו -האנרגיה לעשות את הדבר פשוט לא מסונכרנת עם שאר המערכות.
ואז טליה, שהיתה אמורה לטוס למילאנו שלחה לי את גל הקוסם מוקדם מהרגיל. וכתוב שם:

האנרגיות המוזרמות אלינו בצ'ולקין הנוכחי, שמתחזקות עוד יותר בגל הקוסם מאפשרות להרחבת שדה הראייה האנושי, לשינוי מבנה המח המוגבל ולתפיסה מחודשת בדבר המוות והאינסופיות שלנו. כשאנחנו במלוא האנרגיה שלנו אנו מסונכרנים באופן מושלם בכמה וכמה רבדים ומפתחים את היכולת להיות במקום הנכון בזמן הנכון וכפי שאמר טולקין בשר הטבעות: "קוסם אף פעם אינו מקדים ואינו מאחר…".

מי שטרם הצטרף מוזמן לעלות רגע לתיבת ההרשמה, שבבפינה השמאלית העליונה באתר. גם מי שקיבל את הניוזלטר בעבר ורוצה להמשיך צריך להירשם, כי בשנתיים האחרונות נכנס לתוקפו חוק הספאם.

כמה מילים על לוח האירועים של מושבה חופשית:
בתהליך האיפיון של העיצוב החדש, אחד הדברים שהכי התחבטתי בהם היה הקלנדר. איך בדיוק לעשות את זה? להתקין תוסף של וורדפרס? לא היה אחד ממש מלהיב. בסוף, מתוך גישה של לעבוד עם מה שיש, בחרתי בגוגל קלנדר. כלי נפוץ לניהול זמן, שהרבה אנשים עושים בו שימוש ממילא. אז עכשיו יש לנו לוח אירועים קהילתי מגניב, שהולך ומתפתח!
לאור מחאות הקהל (המוצדקות) שיפרתי את התצוגה בלוח – ממצג חודשי למצג יומי. זה פשוט מעולה וברור ככה. אפשר להיכנס לכל אירוע, לראות מפת הגעה, להעתיק לגוגל קלנדר שלכם, ולהיות מעודכנים!
בקרוב אעלה פוסט הדרכה על השימוש בו.

מה עוד חדש?
דף הפייסבוק של מושבה חופשית

אחרי ניסוי וטעיה באפליקציה המטורפת הזו, שכללה פתיחת פרופיל נפרד למושבה חופשית (טעות), פתיחת גרופ (טעות) – למדתי שמה שמתאים כאן זה דף. אז בשעה טובה הדף נפתח ומשמש ערוץ הפצה נוסף לתכנים שעולים במושבה חופשית.
בקרוב – עצות והדרכה על התופעה שסוחפת פה את כולנו.

שבת שלום ומבורכת!

תגיות
הראה עוד

1 thought on “זמן, סדר, התקדמות”

כתיבת תגובה

Close