השימושון

חבילות שי לחיילים

זה חלק מהתרבות בארץ הזו: לשלוח חבילות שי לחיילים בחזית. אני זוכרת את עצמי בתור ילדה, שולחת מרמלדה צבעונית, גרביים אפורים, קפה שחור, עוגיות שאמא ואני הכנו עם המכשיר עוגיות, ומציירת ציור ומוסיפה מכתב נאיבי באותיות גדולות ובשגיאות כתיב. כל חייל שמקבל חבילה היה לפני כלום זמן ילד שהכין כזאתי חבילה בעצמו, ככה שחוץ מממתקים הוא מקבל גם הזדמנות להבחין בשנים שחלפו (ולהתעצב?).
אני לא יודעת מה לחשוב על הריטואל הזה, אם הוא חיובי ופשוט ומייצג עזרה הדדית, או שאולי משריש אצל ילדים את הטבעיות של מעגל הלחימה. כך או אחרת, זה כיף לקבל חבילה. לא משנה איפה ומה אתה עושה.

לכל מתנדבי מעגלים ולכל תושבי פרדס חנה כרכור!

בעקבות ההסלמה בגבולות הארץ, ארגון "מעגלים – תושבים ועושים" וכל תושבי פרדס חנה כרכור, מחזקים את חיילי גדוד "שקד" במבצע איסוף חבילות שי. להזכירכם גדוד "שקד" הוא גדוד גבעתי שאומץ ע"י תושבי פרדס חנה כרכור
ועשה בשנה החולפת מספר פעילויות ברוכות עם התושבים ותנועות הנוער. כדאי מאוד לצרף מכתבים אישיים וציורי ילדים!

מוצרים מומלצים להכניס לחבילה:
ממתקים יבשים (שאינם נמסים בחום כמו סוכריות ומסטיקים), עוגות יבשות, קפה שחור, שימורים לפתני פירות, כלי רחצה ומוצרי הגיינה (כגון מגבונים לחים, טישיו), חולצות T בצבע לבן או ירוק זית, גרביים ולבוש תחתון.

את החבילות ניתן להביא לבית "מעגלים" ברחוב החרובים, פינת הדקלים מדי ערב בימים א' – ה' בשבוע של 16 – 20 יולי, בין השעות 19:00-20:00. לתאום שעות אחרות להבאת חבילות יש לפנות למרכזת הפרוייקט מיכל שטרן 0544-701398

כמוכן ניתן לפנות במייל למעגלים חברה וחינוך lea@maagalim.net או למעגלים ראשי maagalim@maagalim.net

מתנדבים המבקשים לסייע בארגון חבילות השי מתבקשים לפנות באמצעות הדוא"לים הנ"ל.

בתודה מראש,

"מעגלים" – חברה וחינוך
לאה נגבי

הראה עוד

1 thought on “חבילות שי לחיילים”

  1. ביום העצמאות האחרון עזרתי לאגודה למען החייל עם חבילות השי, ואני יכול לתת קצת מאחורי הקלעים…

    זה אולי יישמע מזעזע, אבל החבילות נפתחות ונארזות מחדש באופן שוויוני – חבילה ששלח ילד מעוט יכולת תאוזן עם חבילה של ילד שיש לו הרבה מה לשים, אין חייל אחד שמקבל חבילה שמנה וחייל שמקבל חבילה רזה, כשהחבילות המיוחדות (מי ששולח משהו שאינו השקית הסטנדרטית) ניתנות לחיילים בודדים.

    אחת החבילות כללה רק כמה דפים "יהודי לא מגרש יהודי" "ה' ישמור עלינו בזכות לבושנו הצנוע" וכן הלאה… עצוב לראות איך הורים שוטפים את המוח לילדים תמימים.

    כמו כן אני ממליץ לא לשים בחבילה סבון וכל מיני דברים מבושמים – הריח נדבק לכל הממתקים.

כתיבת תגובה

Close