אמנות ועיצובגם וגםיוזמות חופשיותמציאותסדנאות, קורסים, חוגים

חדש מעמלמול: סל"ק

[עמליה זנד]

סדנא ליצירת קלפי קריאה אישיים [או בקיצור סל"ק – ההקשר החקלאי ידוע…]

מהרגע שנחו לראשונה עיני על חפיסת קלפי ה"טארוט ריידר" של חברתי פטי, הבנתי שני דברים –
ראשית- אני מתכוונת ללמוד קריאה בקלפים,
שנית- יש בחבילת הניירות המצויירים האלה פוטנציאל יצירתי עצום.
חלפו הרבה שנים מאז.
למדתי לקרא בקלפי הריידר ובסוגי קלפים נוספים ושיכללתי לעצמי ערכת קריאה אישית.

קלפי סלק עמלמוליים
חפיסת הקלפים היא חפץ של עוצמה וככל שהיא אישית יותר, מדברת בשפה הפרטית של הקוראת בקלפים ככה הקריאות מדוייקות וזורמות יותר, האינפורמציה ניתנת לפירוש בקלות, והסימבוליקה ברורה ומובנת.

ישנם בשוק מאות סוגים של קלפים ורונים, עברתי על אין סוף חפיסות כאלה – זאת מכוערת, זאת הקלפים גדולים מדי לידי הקטנות, זאת מסובכת ויש המון לזכור וזאת פשטנית וריקנית… אוף אוף אוף…שום דבר לא ממש דיבר אלי..
אספתי המון המון קלפים שלא התחברתי אליהם לעומק, שלא תמיד יכולתי לפרש מספיק.. בקיצור – שלא עשו את העבודה. בדרך הבנתי שמה שעובד בשבילי לא בהכרח ימצא בשוק הקלפים המסחרי ויש מקום ליצור ערכת קלפים אישית. שרק אני אוכל להשתמש בה.

לא אכנס כאן להרצאה ארוכה על קריאה בקלפים בכלל ועל הקריאה ככלי של יעוץ, טיפול ולימוד עצמי. אני מזמינה לבוא ליצור את קלפיכם האישיים, חפצי העוצמה שלכם ומתוכם לחוות קריאות עבורכם ועבור אחרים..

ולכן –

לכל הקוראות והקוראים בקלפים [וגם לאלה שלא התנסו עדיין בקריאה בקלפים] אני מציעה סדנא של 4 מפגשים שבהם ניצור לעצמינו מספר ערכות אישיות לקריאה. לא צריך להיות אמן גדול, או צייר או יצירתי בטירוף ..רק לבוא עם רצון לחוות את החיבור בין הידע שקיים בכם לבין הידע האוניברסאלי.. השאר – יבוא מעצמו…

סדנא ליצירת קלפים אישיים –
4 מפגשים
מתחילים ביום ב' 22 לנובמבר .
משעה 20:30 ועד 23:30
אצלי בסטודיו
רחוב מגד 7

פרטים נוספים 054-4634906 ובמייל >>

תגיות
הראה עוד

3 thoughts on “חדש מעמלמול: סל"ק”

  1. מי שלא מכיר את חפצי העוצמה/ הקלפים התלת מימדיים / יצירות אמנות בפני עצמם – של עמלמול ואוהב את העולם המסתורי המאתגר וגם הזדמנות להכיר את הדובה הגדולה פנים מול פנים – להנות מחכמתה העמוקה העתיקה המעוגנת היטב בכאן ועכשיו , מרוחב היריעה של הידע שלה מההומור המקסים
    פשוט חייב את זה לעצמו – 4 מפגשים עם עמלמול מול החפצים האלה נשמע כמו הזדמנות נפלאה.

כתיבת תגובה

Close