השימושון

חורף חם מאלונה

סוף השבוע הגיע, בחוץ נושבות רוחות, קר ותיכף מתחיל לרדת גשם. אבל בבית חם, התנור דולק. זה לא ערב לצאת החוצה, זה ערב להזמין חברים הביתה, לפתוח בקבוק יין טוב או להתכנס כל המשפחה אל השולחן ולסכם את השבוע סביב ארוחה טובה.
נתחיל במרק מהביל שממלא את החדר בניחוחות עשירים ומחמם את הגוף והלב.
נמשיך בתבשילי ירקות-העונה במגוון טעמים וארומה של עשבי תיבול, מלווים במנה של דגנים או קטניות מזינים וטעימים וסלטים טריים ומחייכים.
את הארוחה הצבעונית והמענגת נסיים בתה חם ומתוק ולצידו קינוח שוקולדי מתוק וממכר.
עכשיו כשאתם שבעים ונינוחים, רק דמיינו לעצמכם שכלל לא הייתם צריכים לטרוח על הכנת הארוחה הזו….

בישולי אלונה

איך הופכים את התמונה שתארנו למציאות?

אלונה הופמן, ממושב עמיקם, מבשלת בכל סוף שבוע ארוחה צמחונית מלאה ועשירה הכוללת מרקים, תבשילים וסלטים, המשתנים בכל שבוע ומביאה אותה בצהרי יום שישי עד לביתכם.
בתכנון התפריט השבועי, אלונה מקפידה להשתמש במרכיבים בריאים, בירקות העונה (שחלקם גדלים בגינת הירק שלה) ולהרכיב תפריט עשיר, משביע ומגוון מתוך הקשבה לגוף, לחוש הטעם ולאסתטיקה.

אלונה, ציירת מוכשרת שאוהבת לבשל, הגיעה לאזור לפני כשנה ומאז מבשלת כמעט בכל סוף שבוע ארוחות לחברים מהאזור ולאלו שמגיעים מהעיר אל השקט והירוק שבטבע…
החיפוש אחר פרנסה באזור והרצון לעסוק במשהו יצירתי ומפנק, יחד עם תמיכה ועידוד של החברים הביאו אותה להחלטה, להפוך את אהבת הבישול למקור פרנסה.
היא מנסה לתת מענה לאנשים שאין להם את הזמן או החשק לבשל ולאפשר להם למרות זאת להגיש ולאכול מזון בריא, איכותי, מזין, מגוון ומאוד מאוד טעים במחירים שווים לכל כיס.

הנה כמה דוגמאות לתבשילים שצפויים לנו החורף מאלונה:
מרקים: דלעת ושמיר, אפונה, מינסטרונה, גריסים, מרק קארי ירוק חריף, חומוס וכרישה, שעועית, עדשים סלרי וגזר, מרק חסה ואפונה.
תבשילים: גריסים עם בצל מטוגן וחמוציות, אורז צהוב עם צימוקים, פתיתים בעשבי תיבול, בורגול עם עדשים, תבשיל חיטה, אורז עם כוסברה שמיר ופטרוזיליה, אורז עם עגבניות ובזיליקום, תבשילי אורז מלא, תבשילי קינואה, ירקות שורש בקארי וקוקוס, חומוס ומנגולד, גיבץ', שעועית ירוקה, ירקות וטופו במבחר שילובים.
סלטים: סלק ורימונים, שומר ותפוזים, פטרוזיליה ושקדים, גזר מזרחי מעודן, עגבניות שרי בבזיליקום ושום, סלטי חצילים, תפוחי אדמה, מלפפונים וירקות נוספים לפי המוזה והשוק.

פעם בחודש יהיו תבשילים מהמטבח ההודי: אלו פאלאק (תרד ותפ"א), דאל (תבשיל עדשים ירוקות או כתומות), רג'מה (תבשיל שעועית), פולאו (אורז עם ירקות) ותבשילים נוספים לפי ירקות העונה.

מומלץ להזמין עד יום רביעי בצהריים הזמנה מאוחרת יותר תסופק באהבה, תלוי במה שנשאר.
מחירי הכרות נעים בין 12 שקלים ל 18 שקלים למנה. מחיר הקינוח 3 שקלים לחתיכה.
משלוחים ליישובי אלונה, גבעת עדה, פרדס-חנה כרכור ובנימינה.
ניתן לקבל את התפריט השבועי במייל.

אלונה: 0528-523358 | אימייל

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close