השימושון

חיבוק חינם

החודש רץ ברשת (וגם בחיים) פרוייקט חיבוקים בחינם. קבוצה של אנשים שלקחה רעיון שנולד באוסטרליה (כן יהודה, אתה יכול לחייך מתחת לשפמפם) אצל אדם בשם חואן מאן, שיצא לרחוב והציע חיבוקים בחינם לכל מי שירצה. והוא חיבק המון אנשים. המון. להקה בשם "sick-puppies" כתבה לו שיר, הכינה קליפ נהדר ושמה אותו ברשת, שם הוא השיג כמעט 4 מיליון צפיות נכון לעכשיו.

בארץ אימצו את הרעיון כרמל וייסמן ועוד קבוצה של אנשים, שיצאו לכיכר העיריה בתל אביב עם שלטים "חיבוק בחינם" וצברו הרבה גבות מורמות וגם הרבה חיבוקים.

החיבוק הזה לא מנסה שום דבר. אין לו מטרות נסתרות חוץ מאחת – להעניק חיבוק למי שרוצה. בחינם. אין לנו תוכניות נסתרות להשתלט על העולם או לשנות משהו במדינה או כל סיסמה נחמדה אחרת. אנחנו פשוט רוצים לעשות טוב לאדם אחד שרוצה חיבוק. ואז לאדם נוסף. וכך הלאה, עד שנגיע ל-10,000 הראשונים. ואז אולי ננוח.

מרגש לראות.

הראה עוד

5 thoughts on “חיבוק חינם”

  1. שלום

    ראשית: כל הכבוד לכם!

    שנית:
    לאחרונה גם אני התחלתי עם המנהג המבורך הזה בימי שישי 🙂
    המטרה שלי היא להפיץ את זה כמה שיותר ברחבי הארץ.
    אם אתם מעוניינים לחבור ולשתף פעולה אשמח לעשות כך.

    דברו איתי
    אריאל 0548074700

    כל הכבוד לכם!

  2. אהלן אהלן…

    מה שלומך יקירתי? אני עדיין מקבל במייל את עדכוני המושבה החופשית שלך, ונהנה מדי פעם להציץ בעניינים שם בצפון הרחוק והקר.

    מה עם כל הקטעים הנהדרים פרי עטך שפעם שמעתי? מתקבצים להם ונוחתים על עולמנו בצורת ספר נהדר מתישהו בקרוב? אשמח לשמוע…

    וכן, קצת קשה למצוא שם מלא שלי בבלוג, אבל היו אנשים שהצליחו איכשהו (לא ברור לי איך), ויש אפילו חיפושים בגוגל של השם המלא שלי, שהביאו בתוצאות קישור לבלוג, שאני לא יודע איך זה הגיוני. אבל כנראה זה אומר שאי שם בבלוג יש את השם המלא שלי… תעלומה מרתקת.

    אז יופי להיפגש שוב, גם אם רק וירטואלית. ההזמנה לחיבוקים עדיין פתוחה.

    יום נפלא, שי.

  3. אולי שכחת, אבל הבחור עם החיבוקים זה מישהו שאת מכירה…

    (אהלן רונית. זה שי. היינו ביחד בסדנה של גבי לפני שנה בדיוק… ופתאום ממשק הניהול של הבלוג שלי קורא לי לכאן, לראות שכתבת עליי בעצם, בלי לדעת שזה אני. משעשע. תקפצי בהזדמנות לכיכר. כל שלישי בערב אנחנו מציעים חיבוקים, לכל מי שירצה. לילה נפלא.)

כתיבת תגובה

Close