אוכלבילוייםגם וגםסביבה וקהילה

טבעלו – כשכל ארוחה היא אירוע

[רואי עמנואל]

טבעלו3

כשאני נכנס לטבעלו, אני מרגיש שאני נכנס לעולם אחר. רגוע יותר. יש מקום לנשום ואוירה שרומזת להאט את הקצב ומשדרת "באתם ליהנות, האוכל הוא הצ'ופר".

השילוב הזה של מסעדה מתוקתקת ברמת גימור הכי גבוהה שיש עם תפריט עשיר, חצר מקסימה וידידותית לילדים עם שולחנות נמוכים שזופים ובית אומנות שכל פעם מפתיע מחדש – הופכים את טבעלו לחוויה רבת חושים.

נכון, לא הכי זול כאן (בהשוואה למזללות וצהריים זריזים) אבל טעים מאוד ויש תמורה של ממש למחיר. במקום יש תמיד מוזיקה שכיף לשמוע וכל התנאים לשבת עם מחשב ולעבוד, לחגוג בארוחת יומולדת, או סתם לשבת שעתיים ולהתחרדן על קפה בחוץ. לקראת ערב הופך המקום למסעדה שוקקת המציעה מטבח כפרי עשיר ומגוון.

המקום, שנפתח לפני כ-5 שנים, הפך לשם דבר באזור ומושך אליו אוהבי אוכל מכל רחבי הארץ.המקום מתחדש כל הזמן, עם דגים טריים, תבשילים מיוחדים, סושי טרי בכל ערב, וחוויה קולנרית ששומרת על רמה גבוהה ואסתטית, עם שירות אישי ואוירה כפרית.

ניתן גם לקיים במקום אירועים אינטימיים (עד 150 איש) באווירה קסומה וייחודית (ביתית וכפרית) וברמת הפקה מקצועית של כל פרט ופרט.

טבעלו2אז אם אתם חוגגים בת מצווש, יומולדת 121 לסבתא, או סתם ההורים באו לבקר, אם חשקה נפשכם להירגע ולנוח במקום ששוקד על האירוח, בואו לטבעלו. נעים וטעים כאן. באמת!


טבעלו – אחוזה 43, כרכור
t
טלפון: 04-6273535
t
לאירועים – אלי 050-7673739
t
דף הפייסבוק

 

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close