זוגיות ומשפחהטיפוליםסדנאות, קורסים, חוגים

טובים השניים

[אומני גל ורון פרוינד].

לפני שממש נספר לכם על הסדנה שלנו הנקראת "זוגיות כמרחב לצמיחה משותפת", אנחנו רוצים לחלוק איתכם את הסיפור כיצד היא נולדה לנו.

כשחזרנו אנו ושני ילדינו, לפני שלושה חודשים משהות של מספר שנים בספרד, הדבר המשמעותי ביותר היה עבורנו המפגש המחודש עם החברים. מעניין ומרגש לשמוע ולראות שינויים והתפתחויות מסוגים שונים.
אחד הדברים שכאב לנו לגלות היה ששלושה זוגות מקרב מכרינו נפרדו בזמן שלא היינו בארץ.
מדובר באנשים מקסימים, עם מודעות לעצמם ולסביבה, חלקם אף עוסקים בעבודה רוחנית. הדבר מעורר שאלות ותהיות ואצלינו – גם רצון חזק לעזור. הרי יש כל כך הרבה זוגות החווים כל כך הרבה קושי בקשר שלהם והקושי לעיתים קרובות, קרובות מידי, מגיע לנקודה שאחד או שני הצדדים מרגישים שהם לא יכולים יותר, מתייאשים ומפרקים את החבילה.

ביומיום, מתחת לשמיםבצניעות והודיה (כל בוקר הודיה) אנחנו חווים מזה 11 שנה זוגיות מופלאה, תומכת, מישתנה, גודלת, מצמיחה ומלאת אהבה. לא בלי קונפליקטים, גם אצלינו קיימים קשיים ואתגרים, אך ללא עויינות או מריבות. לפני כשנתיים בביתנו בספרד הבנו שאנחנו רוצים לחלוק את המתנה שלנו עם עוד זוגות. ישבנו "לפרק לגורמים" את מה שקורה ביננו בניסיון להבין מה בדיוק אנחנו עושים שמאפשר לקשר שלנו להיות כמו שהוא.

בדנמרק, שם עיקר הפעילות שלנו בשנים האחרונות כתרפיסטים, מעבירי סדנאות מודעות ומורים, הרמנו סדנה של סופשבוע לזוגות. לסוף השבוע הגיעו זוגות עם קשיים עמוקים בקשר בינהם, חלקם על סף פרידה. ההצלחה של הסדנה הזו, אם להיות כנים, הפתיעה אפילו אותנו – הטרנספורמציה שהם עברו במשך היומיים היתה מרגשת, אבל מה שעוד יותר חשוב הוא, שכשפגשנו אותם מספר חודשים לאחר מכן ניתן היה לראות בברור שמשהו בסיסי השתנה בינהם. האהבה קיבלה מקום של כבוד והיכולת האישית שלהם לגדול בתוך ומתוך הקשר, גדלה מאוד.

את המתנה הזו אנחנו רוצים לתת גם פה, בבית, בישראל.
במקום סדנת סופשבוע, פיצלנו את הסדנה לשלושה מפגשים, פעם בשבוע בערב וגם החלטנו על מחיר הוגן, שיהיה קל ופשוט להגיע.
דרך תרגילי תנועה, תקשורת בונה, שימוש בתשומת הלב שלנו בצורה מיוחדת, והעמקת ההבנה של מרחב הזוגיות, ניצור קרקע פוריה לגדילה משותפת וגילוי של החוזה הנסתר הקיים בינינו לבין בן או בת הזוג שלנו.

הסדנה בנויה משלושה מפגשים בני שעתיים, הנה הסידרה הראשונה:

יום חמישי 19.1.2012 20:00-22:00 איטימיות וראיית האיכויות
יום חמישי 26.1.2012 20:00-22:00 השתקפויות ודינמיקה בינאישית
יום חמישי 3.2.2012 20:00-22:00 תקשורת בונה ופתרון קונפליקטים

הסדנה מתאימה לזוגות טריים שרוצים לבנות מכנה משותף ובסיס חזק לדרך החדשה, לזוגות וותיקים שמעוניינים להעיר ולהעמיק את הקשר או שמעוניינים לפתור קונפליקט מסויים החוזר בחייהם שוב ושוב, וכמובן לזוגות במשבר הרוצים לתת לקשר בינהם צ'אנס אמיתי.

המפגשים ייערכו ב"מקום קסום" רח' עמל 38 פרדס חנה בעלות של 1000 ש"ח לכל הסדרה לזוג. להרשמה התקשרו אל רון: 052-8355281 ואומני: 052-8355281 | אימייל | אתר (בקרוב יתורגם לעברית) |  לאירוע >

 

תגיות
הראה עוד

5 thoughts on “טובים השניים”

  1. כן זה אנחנו עם הנחל. זה אתה שאיימת לבוא לשבועיים?
    בהחלט היה חלום רטוב, וכשהתעוררנו בבוקר ושאלנו את עצמינו האם פה אנחנו מגדלים את הילדים וחולקים את מה שיש לנו אז התשובה הייתה, לא. והינה אנחנו פה.

כתיבת תגובה

Close