השימושון

ט"ו בכיף ביום שישי הקרוב

בארגון "מעגלים" הולכות ונשלמות ההכנות לקראת ארועי "טו בכיף 2007".

אירועי ט"ו בשבט 2007, או בשמם "ט"ו בכיף", יתקיימו זו השנה הרביעית ברציפות בהמשך למסורת שבנתה "מעגלים" בשנים הקודמות ביום שישי, 2 לפברואר. השנה, כמו בשנה הקודמת, ייקחו חלק פעיל באירועים תושבים, ילדי תנועות הנוער וילדי בתי הספר. לאור הצלחת השנים הקודמות בכלל והשנה הקודמת בפרט, במעגלים צופים כי יגיעו לאירועים לפחות 5,000 תושבים.

האירוע בכללותו מתחלק לשתיים:

נטיעות ותחזוקת שטחים
חלק זה יערך בשעות הבוקר של יום ו' החל מ 09:00 ועד השעה 11:00.
עבודות הנטיעה ותחזוקת השטחים בהם ניטעו עצים בשנים קודמות יתקיימו הפעם בארבעה מוקדים ברחבי המושבה, אליהם יגיעו תושבים וילדי בתי הספר לצורך הפעילות. המוקדים הם: חורשת האלון ( בכניסה לשכונת האלון ), חורשת יד לבנים ( בין בית הכנסת הגדול ויד לבנים ), חורשת הגנים ( בקצה רחוב האורנים ) וחורשת מרחבים ( בצמוד לביה"ס מרחבים ). הדגש השנה הוא על כך תחזוקת שטחים בהם בוצעו נטיעות בשנים קודמות.
תלמידי בית הספר החקלאי יגיעו לשטחים הנ"ל ויסייעו בעבודות.

הפנינג
ההפנינג יחל בשעה 11:00 ויסתיים בשעה 15:00 באותו יום ו' ברחבת המועצה.
כמו בשנים קודמות, יכלול ההפנינג מגוון של פעילויות: הופעות של להקות מחול, להקות שירה, אמני רחוב, להטוטנים, ליצנים, מופע רוכבי אופניים ומתקנים אתגריים מקצועיים. כמו כן יופעלו במקום ביתני הפעלה של כל בתי הספר היסודיים במושבה וכן של ביה"ס התיכון "אלישבע". הנושא המרכזי השנה בביתני בתי הספר הוא "חולמים בירוק" תוך שימת דגש על מיחזור, איכות הסביבה ונקיון. בביתנים יציג כל ביה"ס פעילות הקשורה לנושא המרכזי תוך הפעלה של ילדים לקבל תוצרים. בנוסף, יופעלו בשטח ההפנינג ביתני מכירה של פריטים הקשורים לחג ולטבע כגון צמחים, מזון מן הטבע וכלי איחסון. ילדי תנועות הנוער יפעילו ביתני מזון ומשקה "צופיים" במחירים שווים לכל נפש.

ההפתעה הגדולה השנה תהיה מופע מחול של לוטם רגב, בן המושבה אשר העפיל לשלבים הגבוהים של התוכנית "נולד לרקוד" ונחשב למועמד מוביל.

במעגלים ביקשו לציין את שיתוף הפעולה הנרחב להם הם זוכים מהמחלקות השונות במועצה המקומית.

דני דנוש

"מעגלים"

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close