2012 זה עכשיוטורים אישייםיוזמות חופשיותניו אייג'סדנאות, קורסים, חוגים

ירח חדש באריה – 30/7 עד 29/8

[מאת: גלי ליבנה]

החודש אנחנו מתחילים את מחזור הירח החדש במזל אריה כשהשמש והירח צמודים לונוס. מזל אריה מביא איתו את הצורך להטביע את חותמנו האישי בחברה ולתת ביטוי יצירתי לעצמנו. כאשר השלישיה הזו של ירח, שמש, ונוס פותחת לנו את החודש ויוצרת זוית ליופיטר בשור, אנחנו יכולים להיות בטוחים שהפעם אנחנו עולים על גל יצירתי במיוחד, גל שיכול להוביל אותנו לעשיה מבורכת, לשפע של רעיונות ולעשות הרבה הרבה ילדים,  או לפחות להלחם על העתיד שלהם….

אולם לחודש הזה יש שני צדדים: צד אחד כפי שפתחתי שמביא לנו השראה ופותח את הלב ואילו הצד השני ממשיך את הפעילות הבוערת, את המהפכה שמייצגת נאמנה את רוח הזמן ומביאה אותנו כרוח סערה אל מציאות חדשה, אפילו עוד לפני שנוכל לשים לב. אז תזהרו במה שאתם מבקשים ומזמנים לחייכם…

רוח המהפכה המדוברת בעצם התחילה כבר בשנת 2010, כאשר רבים מאיתנו חוו שינויים מרחיקי לכת בחייהם, חלקנו היינו ממש צריכים להמציא את עצמנו מחדש, להגדיר את המציאות שלנו, את מי שאנחנו וכו'.

מתוך השינוי הזה התחלנו לשאול שאלות שאת התשובות עליהן אנחנו מקבלים עכשיו. ברקע מופעלת זוית בין אוראנוס בטלה ופלוטו בגדי, זוית שמגדירה לנו מחדש את המציאות ומעוררת אותנו להתפכחות ולשינויים בקצב מאוד מהיר, ויש לנו גם את נפטון שנמצא בתחילת דגים, שהחודש יחזור לעוד קצת למזל דלי, לגרנד פינאלה שלו עד פברואר 2012, ומשם ימשיך במסעו בדגים ב-14 שנים הקרובות.

אבל בעצם נפטון בדגים כבר החל לתת את חותמו, עם הצונאמי ביפן, שיש סיכוי שיחזור החודש לכותרות בדרך כלשהיא, וגם עם הדרישות של העם לחזור אל חיים שבהם אין הפרדה בין אליטות וממשלה לבין העם. עם נפטון בדגים כולנו אחד והעם חוזר אל מרכז העניינים. נפטון הדגים מדבר על המשאבים הטבעיים כמו נפט, גז, מים וגם ים המלח היקר שלנו שהולך ונשאב לאט לאט….לפי מה שזה נראה, ההתייקרויות האינסופיות של הדלק ושל המצרכים הבסיסיים שדרושים למחייתנו, כמו דירה, מזון ועוד שהם חלק מהנושאים שמעלה נפטון בדגים, אלו נושאים שיהיו על הפרק עוד הרבה זמן.

הוא לא אריה מאולףאז אם נחזור לאריה שפותח לנו את החודש, אנחנו מקבלים מסר שכל אחד מאיתנו צריך להיות ראש הממשלה של עצמו, ללמוד לנהל את חייו ולהביע את עצמו ומתוך המקום החזק של כל אחד נוכל להעביר את היצירה שלנו לקהילה שלנו, לשתף ולחלוק רעיונות ובעיקר לפתוח את מרכז הלב, להתחבר לקהלה ולחמלה כלפי כל אחד באשר הוא, מבלי  להבדיל בין שמאלנים וימניים, דתיים וחילוניים, ערבים ויהודים. כולנו רוצים לגדל את ילדינו בדרך הטובה ביותר, לחיות ברווחה ובשמחה פנימית שמגיעה מידיעה שאנחנו דואגים לילדים שלנו ולעתידם ומשאירים אחרינו מורשת שתיתן השראה ותביא שיוויון.

למהפכה יש פוטנציאל להימשך כל החודש, ונראה שיש גם ימים שיכולים להיות בוערים במיוחד, כמו 9-10, 23-25, ראו את הפירוט למטה.

מה שחשוב לזכור שכרגע גם הכוכבים מסמלים לנו שאנחנו נמצאים בתקופה שדורשת מאיתנו הרבה אורך רוח ורצון טוב. הידיעה שכולנו באותה סירה ואנחנו צריכים לחזק אחד את השני היא זו שמוציאה את רבבות האנשים לרחובות, עם כל כך הרבה נושאים על הפרק שכולם נמצאים מתחת למטריה של הצד החברתי.

גם "אביב העמים", המהפכה באירופה שהחזירה את הכוח לעם, התרחשה עם השילוב של נפטון בדגים ואוראנוס בטלה, בדיוק כמו עכשיו. לכן חשוב להבין שמה שקורה עכשיו, וימשיך לקרות בשנים הקרובות, הוא בעצם כתיבה של מציאות חדשה עבורנו.

אז מה קורה החודש:

30 ביולי – ירח חדש באריה בצמידות לונוס ובסקוור ליופיטר בשור בתוספת של זוית שנקראת יוד או אצבע אלוהים, שבראשה עומדת ונוס ובבסיס שלה כירון בדגים ופלוטו בגדי: נראה שעניינים כלכליים, נדל"ן ומשאבים ימשיכו להיות על הפרק. הייתי ממליצה לראשי מדינות באשר הם לשים לב לא להיות גאוותנים מדיי ולדעת להכנס ולהקריב דברים כשצריך. הזוית דורשת זהירות צניעות והקפדה בכל מה שקשור להתנהלות בנושאים הנ"ל.

30 ביולי – מרקורי בתחילת בתולה במולות לנפטון בדגים: ענייני בריאות, תזונה ועבודה יכולים להיות על הפרק

1 באוגוסט – שמש באריה סקוור ליופיטר בשור: אנרגיה יצירתית שטובה לאמנות ולהנאות החיים

2 באוגוסט – מרקורי עובר לנסיגה עד ל- 28 באוגוסט: שוב אנחנו מקבלים הזדמנות לבדוק את ההתנהלות שלנו בתוך המציאות והפעם ביחס לילדים, להורים, ולמנהיגים בחיינו.

3 באוגוסט – מרס עובר לסרטן ובטריין לנפטון: מביא איתו אנרגיה קצת "עצלנית", לא ברור לאן הדברים הולכים ומי מנהל אותם. צריל לשים לב שבגלל אופטימיות יתר הדברים לא נוזלים מן הידיים והולכים לאיבוד.

5 באוגוסט – ונוס באריה סקוור יופיטר בשור: ענייני כספים על הפרק, יש נטייה לבזבז יותר מדיי, ברוחב לב, אבל צריך לבדוק שבאמת יש את מה….

5 באוגוסט – נפטון חוזר למזל דלי, לכמה חודשים אחרונים במזל האורירי, ויהיה המולות למרס של מדינת ישראל עוד קצת, מה שיכול להמשיך את ההתנהלות הרפה של המדינה ולעוד קצת בלגאנים….

910 באוגוסט – מרס בסקוור לאוראנוס, במולות לפלוטו ולירח שנצמד לפלוטו : הזהרו מעימותים שיכולים להגרר לאלימות מיותרת, שמרו על איפוק ונסו להביע דעה או מחאה בדרך אחראית וללא אלימות. (שימו לב שאלו הימים העיקריים אולם כל השבועיים הראשונים של החודש יכולים להיות בסימן הזה).

13 באוגוסט – ירח מלא בדלי אריה והשמש בצמידות לונוס באריה – האירוע הנפלא של החודש! שפע של יצירתיות והשראה לעשות ולהעביר גם לאחרים את היצירתיות שלנו, זמן לחיבור בין לבבות האנושות.

17 באוגוסט – מרקורי בנסיגה נצמד לונוס ולשמש באריה, אחד מהשיאים של מרקורי בנסיגה, תאריך חשוב ומומלץ לשים לב מה קורה סביבו.

21 עד 23 באוגוסט – ונוס והשמש במולות לנפטון: השראה, השראה ועוד השראה, וגם ענייני כספים כמו בכל החודש הזה על הפרק, מערכות יחסים יכולות להיראות מאוד קסומות אולם במציאות….

24 באוגוסט – השמש עוברת למזל בתולה – מזל טוב לבתולות!

ונוס במולות לכירון מוסיפה עוד סימני שאלה ותהליכי הבראה לענייני הכספים ומערכות היחסים

25 באוגוסט – סאטורן בסקוור לצמידות מרס ירח בסרטן: עוד שילוב שיכול להביא להתנהלות כוחנית ואלימה, ודורש מאיתנו התנהלות סובלנית וסבלנית.

28 באוגוסט – מרקורי חוזר להילוך ישיר בצמידות לירח ב – 19 מעלות אריה

29 באוגוסט – ירח חדש בבתולה

המדיטציה שבחרתי לכם החודש היא מדיטציה להקרנה והגנה מהלב, שעוזרת לנו לפתוח את מרכז הלב ומחזקת את השדה המגנטי שלנו.

שיהיה לנו חודש מרתק, מאתגר ופורץ גבולות עם לב פתוח והרבה השראה!

באהבה

גלי סאט פוראן

לו הייתי האסטרולוגית של ראש הממשלה >

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close