טורים אישיים

ירח חדש בסרטן – 1 עד 30 ביולי

[גלי ליבנה]

מרגישים עייפים, מותשים, בתהליך ארוך ומתמשך? אתם לא לבד! ליקוי הירח המלא שראינו בבירור ב-15 ביוני הביא איתו תהליך עמוק ועוצמתי, שהשפעותיו עוד יובנו ויראו בהמשך במלואן. כל ההחלטות או האירועים שחוויתם בימים מסביב לליקוי יהיו משמעותיות לטווח הרחוק, הרבה יותר ממה שאתם חושבים.

החודש שלנו מתחיל ב- 1 ביולי בשעה 11:54 בבוקר, עם ירח חדש במזל סרטן כאשר החבילה כוללת גם ליקוי חמה חלקי. הליקוי הזה הוא השלישי והאחרון לעונת הקיץ ומביא איתו את הנושאים של מזל סרטן: חיזוק תחושת הזהות והשייכות, בניית רשת ביטחון, חיזוק הקשר למשפחה, להורים, במיוחד לאם ויצירת אינטימיות וקשר אישי עם החיים.
כל הנושאים האלו יהיו מודגשים, וכשאר זה מגיע ביחד עם הליקוי האחרון, זה מציג את עבודת העיבוד וההכלה שאנחנו צריכים לעשות.

הליקויים הקודמים שהיו בתאומים וקשת הביאו איתם ידע ותובנות. עכשיו עם הליקוי בסרטן אנחנו משלימים את המעגל הזה בהכלה והטמעה של הידע החדש שהועבר לנו, כדי שנוכל לעבור איתו גם תהליך של התפתחות וגדילה אישית ולאחר מכן קולקטיבית. יצירת רשת הביטחון וחיזוק הבסיס שלנו חשובים כדי שלא נלך לאיבוד בעומס המידע שאנחנו מקבלים. אם השורשים חזקים העץ לא ייפול בזמן הסופה, ולכן מומלץ לנצל את הקיץ כדי לעבוד על הנושאים האלו.

העבודה הזו יכולה להיות קצת מאתגרת מכיוון שהליקוי שקורה במזל סרטן בעצם סוגר בזויות עם פלנטות אחרות מבנה שנקרא גרנד סקוור, או מרובע גדול. החשיבות של העניין גדולה מכיוון שהפלנטות המעורבות הן פלוטו, אוראנוס וסטורן, כולן פלנטות שלוקחות אותנו לעבודה התפתחותית משמעותית. המרובע הזה קורה במזלות הקרדינלים, שמדברים איתנו על מחזוריות והתהוות של דברים. הליקוי מוסיף את ההיבט הדרמטי של שינוי ודברים בלתי צפויים והתוצאה יכולה להיות מפתיעה. דברים יקבלו תפנית חדשה, מהלכים ישנים יסגרו וחדשים יתחילו. מבנים ישנים יכולים ליפול וחדשים יקומו במקומם.

התוצאות של הליקויים נראות בבירור רק לאחר תקופה של חצי שנה, ולכן חשוב לשים לב ולהיות מודעים למה שקרה בחודש האחרון, במיוחד סביב ליקוי הלבנה ב- 15 ביוני, ולהבין שאלו זרעים שנזרעו. אם משהו הסתיים, התוצאה של זה תראה במהלך החצי שנה הקרובה.

התחושה עם פציחת החודש הזה יכולה להיות גם קצת מעיקה. השמש בזויות לפלוטו וסטורן לוקחת את החיים לכיוון יותר רציני ותובעני. זווית בין מרס בתאומים לפלוטו בגדי גם היא מוסיפה את שלה, וחשוב לשים לב להתנהלות שלכם בכל התחומים שקשורים לניהול ותקשורת. אולי תרגישו שאתם רוצים לפעול במישורים שונים ומגוונים, לא רוצים להתחייב ולקחת כיוון, אולם החיים יסמנו לכם אחרת וידרשו מכם לעשות מאמץ יותר גדול, ולפעול בצורה נכונה, אתית ולקחת אחריות.

מה שקורה בתמונה הרחבה יותר כרגע הוא התהוות של זווית בין אוראנוס בטלה לבין פלוטו בגדי. הזוית הזו היא רק בתחילת המהלך ובשנת 2012 תהיה יותר דומיננטית ומדויקת, אולם כבר עכשיו אנחנו יכולים להרגיש את ההשפעה שלה עלינו באופן אישי ובאופן גלובלי, מבחינת השינויים שהיא רוקמת ומתכננת. כן, כן….אם חשבתם שסדר עולמי חדש כבר קרה אז תחשבו שוב…ותתחילו להכין את הדפים והעט או המקלדת כדי לשכתב את ההיסטוריה. זה יכול לקרות הרבה יותר מהר משחשבתם כי אוראנוס ופלוטו ביחד זה מאיץ התפתחותי מהסוג המהיר והתובעני. אין תירוצים ואין מקום להיסוסים. צריך לקחת החלטות, לערוך שינויים ואין זמן להכלה של הכול כי זה יקרה מהר מאוד! לכן חשוב לתחזק את הבסיס שלנו כפי שכתבתי בהתחלה וליצור לעצמנו את הקרקע הבטוחה (יחסית) לשנים הקרובות.

אנחנו עוד נחזור לזווית הזו בהמשך…

מה קורה החודש:

1 ביולי – ירח חדש בסרטן וליקוי חמה

2 ביולי – מרקורי, הכוכב שעוזר לנו להבין את החיים, עובר למזל אריה ומביא תקשורת יצירתית

4 ביולי – ונוס עוברת למזל סרטן ומערכות היחסים שלנו הופכות לאינטימיות ומכילות

5 ביולי – מרס בתאומים בזוית לסאטורן במאזניים וגם הירח בבתולה מול כירון ונפטון בדגים

7 ביולי – יופיטר בשור בזוית לפלוטו בגדי – שפע והתעצמות כלכלית או נפילה לבור ללא תחתית מבחינה כלכלית

89 ביולי – ונוס בסרטן בזויות לאוראנוס ופלוטו. בימים אלו גם תהיה חזרת ונוס למקומה בלידה במפת ישראל, ועם מעברים כאלו בהחלט שנה חשובה במובן של היחסים שלנו עם שכנינו במזה"ת.

9 ביולי – אוראנוס עוצר ועובר לתקופת נסיגה. זמן לשיקוף והתבוננות של כל המהפכות והשינויים שאוראנוס בטלה הביא איתו עד כה.

13 ביולי – ונוס בסרטן בזוית לסאטורן במאזניים – אם רציתם להתמסד ולהקים משפחה, זה היום שלכם. יכול להיות גם יום שמלווה בהרבה ביקורת ושיפוטיות שתערער לכם את הביטחון. נסו למצוא את האיזון בין המחויבויות לצרכים האישיים שלכם.

15 ביולי – ירח מלא בציר גדי סרטן – זוהי פאזה חשובה בהקשר לליקוי ולהתחלות ומחזורים. הנושאים שעל הפרק יהיו קשורים למקום שלכם מול החברה, להתנהלות המשפחתית והערכית ולקצב הגדילה וההתפתחות שלכם בתחומים שונים.

23 ביולי – השמש עוברת למזל אריה – מזל טוב לאריות! מרס נצמד לזנב הדרקון של הירח ויכול לגרום לויכוחים מילוליים או אלימות על רקע מוצא או תרבות. הזהרו גם בכבישים בימים אלו!

29 ביולי – ונוס עוברת למזל אריה ומרקורי עובר למזל בתולה ושניהם יוצרים זווית לנפטון בדגים

30 ביולי – ירח חדש באריה עם הרבה זוויות מעניינות…ועל כך בחודש הבא….

אם אתם מעוניינים לעבוד גם ברמה אחרת על הנושאים שדיברנו עליהם כאן, אתם מוזמנים לתרגל מדיטציה לניקוי ושחרור רגשות העבר.

שיהיה חודש יצירתי ומעניין…..

ברכות, גלי

תגובות אפשר כאן בפוסט ואפשר גם לשלוח למייל.

לפרטים על ייעוצים אישיים, קורסי אסטרולוגיה למתחילים ומתקדמים ושיעורי קונדליני יוגה צרו קשר בטלפון 054-7371187 או במייל healingstar11@gmail.com לאתר של גלי >>

—-

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close