2012 זה עכשיוטורים אישיים

ירח חדש בתאומים – 1 ביוני 2011

[מאת: גלי ליבנה]

הפתיחה של מחזור הירח החדש במזל תאומים מתרחשת ביחד עם ליקוי חמה, הראשון משני הליקויים הצפויים בחודש הקרוב, ואלו בעצם גם האירועים החשובים של החודש.

הליקויים שקורים פעמיים בשנה, מביאים איתם אנרגיה של שינויים ותהפוכות. אלו תקופות חשובות מאוד, ואם הן משפיעות ישירות על פלנטות או נקודות במפה שלכם, הן יכולות לזרוע זרעים שיתנו את הטון המוביל לתקופה הקרובה עבורכם. הליקויים יכולים להזיז דברים שהיו תקועים, להפוך את הדברים על פיהם, ולזרז ולהעצים תהליכים אישיים וגלובליים. אם למשל הליקוי ייפול על ונוס במפת הלידה שלכם, זה ישפיע על ענייני זוגיות ואו כספים. דברים שחיכיתם להם זמן רב יוכלו להתקדם ובבוקר שאחרי הליקוי המציאות יכולה להשתנות בצורה דרמטית. אם זה טוב או רע, זה כבר תלוי בגישה שלכם למושגים האלו…

את הליקויים אנחנו מרגישים כשבוע לפני ושבוע אחרי, וכשיש שלושה ליקויים בהפרש של שבועיים זה אומר לנו שכל חודש יוני וחלק מיולי יהיה בהשפעת הליקויים.

מזל תאומים שבו מתרחשים הליקויים, מדבר איתנו על היכולת להבין את החיים דרך חקירה, התבוננות ולימוד של סביבתנו. היכולת המנטאלית שלנו גם היא קשורה לתאומים, ויכולות להיות השפעות שקשורות לתהליכי החשיבה שלנו ולדרך שבה אנחנו מבינים את הסביבה והחיים. בנוסף, הליקויים יכולים להשפיע גם על התנועה שלנו, אם ברכב או במטוסים, וכל מה שקשור בתנועה בכלל. נמצא את עצמנו נוסעים, לומדים, מתקשרים ומתבוננים על מה שיש לחיים להציע לנו וההמלצה היא לנסות לשלב ולמזג דרכים שונות של מחשבה ובכלל בחיינו, לנסות לגשר מעבר לפרטים הקטנים. התאומים גם מביא איתו אנרגיה תזזיתית והרבה סקרנות לשמוע מה יש לאחרים להגיד או למצוא פתרונות חדשים שיעזרו לנו לחבר את הפאזל.

החודש הזה יש לנו עדיין דגש על המזלות שמתחילים את הגלגל, טלה, שור ותאומים ואנחנו מתמקדים יותר בתהליכי התהוות חברתיים (אוראנוס ויופיטר בטלה), בקרקוע ובסיפוק צרכים פיזיים ביחד עם עבודה על המשאבים והחומר בחיינו (שור) וכאמור גם בתהליכים יותר מנטאליים, שיכולים להביא אותנו לחיפוש ולניסיון להבין מה מתרחש סביבנו. אנחנו עדיין במקום של הישרדות והסתגלות למציאות חדשה ולכן התחושה של קרקע יציבה וביטחון לא תהיה נוכחת.

ב-4 ביוני יופיטר עוזב את מזל טלה ועובר למזל שור לשנה הקרובה. בחצי שנה שיופיטר היה במזל טלה הספקנו לראות אנשים יוצאים לרחובות להפגין ולהביע מחאה בנושאים שונים. ללא ספק המעבר הזה זרע זרעים שימשיכו לנבוט עם השנים שבהן אוראנוס יהיה בטלה, בשילוב עם פלוטו בגדי ונפטון בדגים ונמשיך לראות שינויים פוליטיים וחברתיים מתהווים.

התקופה של יופיטר במזל שור תביא איתה דגש שקשור לעניינים יותר פיזיים וחומריים. במובן יותר גרפי, יופיטר שקשור לאמונות ואידיאולוגיות במזל שור שמדבר על אדמה וטריטוריה, ולכן נוכל בהחלט לראות שינויים בגבולות, או אפילו התהוות פיזית, מעבר לרעיון ולדיבורים, של מדינה פלסטינית מאוד מתאים למעבר הזה. בדרך אחרת יופיטר יכול להביא איתו גם שפע והתרחבות בכל מה שקשור לנושאים כלכליים, לייצב את המטבעות והכלכלה העולמית וגם להשקעות בנושאי נדל"ן.

ב-15 ביוני יהיה ליקוי ירח טוטאלי (ירח מלא בצמידות לדרקונים של הירח) בציר המזלות תאומיםקשת, שמדבר על נסיעות, אמונות וחיבור של חלקים שונים לאמת אחת ולתפיסה רחבה יותר. הציר גם מדבר על שני ההמיספרות של המוח, והחיבור בין החלק השמאלי הלוגי והרציונאלי לבין החלק הימני האבסטרקטי והיצירתי. ובאופן כללי יש אנרגיה רגשית חזקה, וצורך בחיבור חזק להבנה של החיים והמציאות עם קבלה של ידע. הליקוי הזה די קרוב לנקודה של מרכז הגלקסיה ב-26 מעלות קשת ותובנות עמוקות ועוצמתיות יכולות להגיע מהיקום לתושבי כדור הארץ…

לקראת סוף החודש הדגש יהיה במזלות תאומים וסרטן, וב-1 ביולי יש לנו מחזור ירח חדש בסרטן שפותח את הקיץ עם ליקוי חמה נוסף.

אז מה קורה החודש:

1 ביוני – ירח חדש וליקוי חמה ב-10 מעלות תאומים
3 ביוני – מרקורי עובר למזל תאומים ונמצא בעצם במזל שהוא שולט עליו
4 ביוני– יופיטר עובר למזל שור ואנו מקווים לשפע ויצירתיות
9 ביוני – גם ונוס עוברת למזל תאומים ויוצרת זווית של סקוור עם נפטון בדגים. זה שילוב שיכול להביא לפתיחות והכלה של מקומות שונים ותרבויות שונות, ללמוד מנהגים ושפות חדשות וללמוד לפתח גמישות והבנה ליחסיות שהחיים מציעים לנו.

910 ביוני – יש לנו מבנה שנקרא יוד או אצבע אלוהים בשמיים, והמשתתפים ירח במאזניים, נפטון בדגים ויופיטר בשור, אומרים לנו לדעת לעבוד עם מערכות יחסים זוגיות ובכלל, ממקום של קבלה והכלה של האחר, הבנה של הקוטביות והשוני מתוך חמלה. התוצאה תהיה ביסוס הערך העצמי שלנו לא על חשבון אחרים, אלא מתוך מקום שלם בתוכנו וסיפוק עצמי.

13 ביוני – שמש ומרקורי בצמידות לזנב דרקון בתאומים ביחד עם הירח בעקרב מביאים סקרנות, צורך להבין דברים לעומק, לחקור ולבדוק.
15 ביוני – ירח מלא עם ליקוי ירח מלא בצמידות למרקורי
19 ביוני – מרקורי בסרטן במולות לפלוטו בגדי זו עוד זוית שיכולה להביא אותנו לחקור ולחפור מעבר למה שאנחנו כבר יודעים מבינים. יכולים לעלות גם נושאים הקשורים דרך שבה אנחנו תופסים את עצמנו במשפחה שלנו וביחסים עם האחרים בכלל.
21 ביוני – יום השוויון של הקיץ – השמש עוברת לסרטן ומרס עובר לתאומים ויוצר זווית לנפטון בדגים. כל הפעולות שלנו יכולות להיות מכוונות לטובת הכלל ולפעילות למען מטרה גדולה יותר מאיתנו.

21 ביוני – מרקורי בסקוור לסאטורן במאזניים מביאים לנו זמן שבו אנחנו צריכים ללמוד כיצד לחיות ולהתנהל בקצב שלנו ועם זאת נרגיש שיש דרישות ומחוייבות ולא תמיד נוכל לעשות זאת. חשוב לזכור להיות גמישים ולהמנע מביקורתיות וגישה שלילית.

28 ביוני – ונוס נצמדת לזנב הדרקון בתאומים ואנחנו יכולים להרגיש משיכה אל מערכות יחסים ממוקמות ותרבויות אחרים, או לפגוש בני זוג לקשרים משמעותיים. זמן טוב לטייל…

1 ביולי – ירח חדש בסרטן ביחד עם ליקוי חמה נוסף…

שיהיה לנו חודש מעניין, מסקרן ומלא בידע ותובנות

ברכות

גלי

תגובות אפשר לשלוח למייל.

לפרטים על ייעוצים אישיים, קורסי אסטרולוגיה למתחילים ומתקדמים ושיעורי קונדליני יוגה צרו קשר בטלפון 054-7371187 או במייל healingstar11@gmail.com לאתר של גלי >>

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close