אקולוגיהחינוךסביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגים

ללמוד ערבית בגבעת חביבה

למה ללמוד ערבית בגבעת חביבה?
כי המכון ללימודי ערבית מקיים קורסים באוירת שיח, הכרות עם הזולת וכוונה אמיתית לחיים משותפים באזורנו!
בגבעת חביבה רואים את המכלול, מחנכים להכלה של הזולת ועושים זאת ראשית בהבנת שפתו ותרבותו. קיראו אחד ממכתבי תודה שכתב לומד לשעבר, אחד מיני רבים… :

למכון ללימודים ערביים בגבעת חביבה, למורים ולסגל

שלום וברכה,

ברצוני דווקא לשבח ולהלל. שנים רבות למדתי באוניברסיטה טרם בואי לגבעת חביבה, אך מעולם לא זכיתי לחויה לימודית כה מקיפה, משכילה ומהנה כמו כאן אצלכם. דאגתם מראש לכל עניין כדי לאפשר לתלמידים להתרכז בלימודים ולהסיר מהם כל דאגה, ותמיד נשארתם קשובים לכל בעיה.

כל המערכת ראויה לציון: המורים הנמרצים, הידענים והמסורים שיודעים תמיד להעביר את שעוריהם בעניין, נועם וחיוך, ההנהלה שדואגת לכל הצרכים ומארגנת פעילויות יומיומיות, טיולים והרצאות, ומאפשרת לכל דיכפין להתעמק ולצלול אל תוך מגוון נושאים הסובבים את התרבות הערבית.

גבעת חביבה היא נווה לימודים פורה. כל מי שחפץ ללמוד ערבית ולהבין את התרבות הערבית חייב להתחיל את מסעו בגבעת חביבה. כי הרי שפה היא יותר מחיבורן של מילים זרות – היא מראה על הסטוריה, תרבות, חברה ודת, ואין בארץ כמותכם, המשכיל ללמד את השפה על כל הרקע הזה. לא אשכח את ימי המהנים בגבעת חביבה.

תמיד רצית ללמוד לדבר ערבית?!
אין צורך להרחיק לכת. השנה, המרצים של המכון ללימודי ערבית, בעל ניסיון של 47 שנה, מגיעים לאזורך בשעות הערב. כל שעליך לעשות הוא לארגן קבוצת חברים או קבוצת עובדים ולפנות אלינו לתיאום קורס. פרטים על קורסים נוספים באתר גבעת חביבה.
הכנסו לאתרנו וקיראו על מגוון הפעילויות בין ערבים ליהודים, על הפרויקט האזורי המשותף לפרדס חנה – כרכור ולכפר קרע בהובלת מנחים ומנהלי פרוייקטים מגבעת חביבה. לרשימת הקורסים המלאה ל-2010-20100.

ההרשמה לקורס אוקטובר 2010 בעיצומה!

בברכה,

קלנר גלית

מנהלת לימודי ערבית, טל' 04-6309330 אימייל.
מזכירת המכון: חנה פלש 04/6309249, 04/6309242 אימייל.

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close