זוגיות ומשפחהסדנאות, קורסים, חוגים

למה אני כזו רגישה? למה לעזאזל אני כזו? איך אני לא אוהבת את עצמי!

כלים מעשיים לחיים טובים יותר

שוב זה קורה לי… אני כל כך כועסת על עצמי ועל הרגשות שלי. למה אני כזו רגישה? למה לעזאזל אני כזו? איך אני לא אוהבת את עצמי!
זה היה השיח הקבוע שרץ לי בראש כמעט בכל פעם שעלו בי רגשות קשים. לא יכולתי לקבל את הרגשות האלו וניסיתי להעלים אותם, להגיד לעצמי שאני חזקה יותר מזה ואני לא צריכה להרגיש ככה. ניסיתי להדחיק אותם.
אך הם לא נעלמו…. הם רק תפסו יותר ויותר מקום.
כשהתחלתי לתרגל חמלה עצמית הבנתי שמה שעשיתי עד היום לא היה נכון אבל התקשיתי לשנות את האוטומט שלי, למרות הידיעה.
המשכתי לתרגל והאמנתי שלאט לאט יבוא שינוי.
יום אחד, אחרי ריב נוראי עם בן זוגי, התפרקתי…. האוטומט שלי היה לומר לעצמי: "מה קורה איתך? מה את נותנת לו ככה להשפיע עלייך, למה מי הוא? הוא לא שווה את זה, קחי את עצמך בידיים, תהיי חזקה". אבל באותו רגע עצרתי, נשמתי עמוק ואמרתי לעצמי: "ווואווו המקום אליו הגעתם ממש קשה. זה ממש הגיוני שכל כך עצוב וקשה לך עכשיו. זה בסדר, זה לגמרי טבעי שאת מרגישה ככה, תרשי לעצמך להיות עצובה.. אתם כאן מאהבה". באותו רגע נפתח משהו אחר בלב שלי. במקום מלחמה אינסופית של הראש והרגש, נוצרה אחדות וקבלה שאיפשרו לי פשוט להיות מי שאני. ואז ממקום של קבלת הרגשות שלי יכולתי לחזור לשוחח איתו לא ממקום מתגונן ומוכן למלחמה אלא ממקום המקבל את הקושי ומוכן להתחיל להתמודד איתו…
ב 18.4.21 אנו פותחות קורס של 10 מפגשים, אונליין, כדי ללמוד את השיטה ואת כוחן הפלאי של חמלה-עצמית והכרת הטוב.
לפרטים נוספים אפשר לבקר בדף שלנו ולצפות במפגש מבוא, המסביר את עקרונות השיטה.
(מס המקומות מוגבל)
באהבה וחמלה

מיטל ויפית

על המנחות
image
מיטל רונן
BA בפסיכולוגיה, MA בהנחיית קבוצות (תזה בנושא קבוצות לחמלה עצמית), דוקטורנטית בחוג לפסיכולוגיה באוניברסיטת אריאל שבשומרון (מחקר ליצירת התערבות קבוצתית מבוססת חמלה לאנשים עם מוגבלות נפשית), מנחת קבוצות הורים וקבוצות לטיפוח והרחבת החמלה למבוגרים. מתמחה בשיקום והנעת תהליכי שינוי. הכשרת מנחי קבוצות וניהול צוות שיקומי תעסוקתי לאנשים בעלי מוגבלות נפשית.
image
יפית אורבך
B.Ed בחינוך, MA בהנחיית קבוצות (תזה בנושא קבוצות חמלה עצמית), דוקטורנטית בחוג לייעוץ והתפתחות האדם באוניברסיטת חיפה (מחקר בנושא ויסות רגשות אצל הורים באמצעות חמלה עצמית), מנחת קבוצות לטיפוח והרחבת החמלה עצמית למבוגרים.
צילום Kopitchinski Reuven
הראה עוד
Close