השימושון

מה חדש במרכז הפנימי בעמיקם:

מיד לאחר חג העצמאות ובמהלך כל חודש מאי נפתחים קורסים חדשים
במרכז הפנימי בעמיקם

מבט מבחוץ

ימי ראשון בשעה 20:30 יוגה לנשים עם שני
מתיחס לצרכים של הגוף הנשי דרך תרגול המותאם למחזוריות האישה ולשינויים המתחוללים בגופה. השיעורים מתאימים לכל אישה באשר היא בתקופות שונות בחייה: מחזור חודשי, בהריון, לידה, גיל המעבר ועוד. מנחת הקורס- שני קידר סבג. עוסקת ביוגה 11 שנים בארץ ובהודו , מתמחה בהוראת יוגה לנשים ויוגה לנשים בהריון.

ימי שני ב- 8:30 בבוקר: ראג'ה יוגה עם שני
הידע הפילוסופי והחוויה המעשית של היוגה כוללים בתוכם תרגילים לטיהור הגוף, חיזוק מערכת העצבים, פיתוח יכולת פיסית, שליטה בנשימה, איזון רגשי ועוד.

ימי שלישי 7:00 בבוקר: יוגה נשימה ותנועה עם אורלי
דרך המשלבת עבודת מודעות, תנועה וחיבור המתבססת על השלד המובנה של היוגה. בשיעורים נלמדים תרגילי יוגה קלאסיים תוך כדי פיתוח מודעות פנימה – לדרישות והקצב המיוחד לגוף של כל מתרגל. במהלך הקורס נעבוד עם האלמטים, עם הצ'קרות, עם כאבים, עם החן המיוחד לכל גוף, עם המסגרת היוגית ומחוצה לה. מנחת הקורס: אורלי שעיה מורה ליוגה ורייקי עשר שנים, מטפלת בארומוטרפיה ופרחי באך .

בימי רביעי 20:30 בערב: נפתח קורס חדש של יוגה דאנס למתחילים
להיות באופן מלא, כפי שאנו חווים בתנוחה היוגית, ביחד עם חופש מוחלט להיות ולגלות עוד ועוד על הגוף, הנשמה השוכנת בו ואת חווית האין סוף. לחוות את היופי של הגוף שלי כשאני מקבלת, מקשיבה ואוהבת אותו, לתרגל מאיפה שאני, כמו שאני יכולה ועוד להנות מזה…

בימי חמישי יוגה מוקדם בבוקר: בשעה 07:00 יוגה עם שני

בימי חמישי בערב: 20:15 יוגה לכל עם אורלי ושני

בימי שישי 09:30 בבוקר: יוגה דאנס למתקדמים

בשבת 31 במאי תתקיים סדנת טעימה בנושא יוגה דאנס

יוגה דאנס

הדום בעמיקם מקום להשראה, נמצא בלב סביבת טבע מקסימה ומיוחדת במינה. רצפת העץ המלא ושאר פרטי החלל העשויים מחומרים טבעיים, יחד עם נוף הגבעות, עשרות העצים, "הזולות" מסביב, חוות הסוסים, הציפורים והפרפרים מקנות לשיעורים נופך קסום ומופלא. במהלך חודש מאי , עם פתיחת הקורסים החדשים, מעניקות אורלי ושני הנחות מיוחדת למצטרפים ואפשרות לבוא ולהתנסות בשיעורים ללא התחייבות ובמחירים סמליים. במקום גם מתקיימים קורסי רייקי, טיפולי ארומוטרפיה (מאסג'ים) ופרחי באך. ניתן גם לשכור את הדום לסדנאות, קורסים, מעגלים, רטרטים ופעיליות העצמה והתפתחות.

לביקור בשיעור אפשר להתקשר ישירות למורות.
אורלי: 077-7008973 וגם 054-7692879 | שני: 052-8029806 | אתר

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close