בעלי מקצוע

מוביל הבית: עודד ארז

חלפו הימים שבהם מה שהיה צריך כדי להעביר דירה היה לקרוא לחבר'ה.
החבר'ה עסוקים. חלקם כבר בעלי בתים משל עצמם. לא טריוויאלי לבקש מהם להקדיש זמן עבודה או מנוחה לטובת מובינג. מה גם שמבית לבית יש יותר חפצים. מצד שני לעבור דירה עם עם זרים גמורים וממהרים זה כמו.. ללדת בבית חולים על הגב עם זירוז. אפשר להדחיק, אבל אם אפשר לבחור במשהו יותר סימפטי – מה טוב.

עודד והבנות

עודד ארז הוא אחד כזה, שאיך שרואים אותו הוא נראה מוּכָּר. ולא בגלל שהוא יפה תואר, זה משהו פנימי וחברי שיש בו. מאז גיל 19 שיצאתי מהבית עברתי דירה 15 פעמים (לא כולל מעברונים) ובלב שלם אני יכולה לומר שהוא המוביל הכי חמוד ונעים שיצא לי לעבור איתו. רגוע, מחייך, קולט.

עודד מעביר לכל הארץ, גם בהתראה קצרה. מפריט אחד ועד בית שלם. גם דברים כבדים כמו כספות ופסנתרים. מציע פירוקים והרכבות של כל סוגי הרהיטים, שיקום ארונות מצ'וקמקים, התקנת מנורות, אהילים, מאווררי תקרה, מדפים, מאבטח ארונות לקיר.
אחראי, עובד עם אנשים טובים.
המחירים שלו שפויים.

עוברים בקרוב?
עודד מציע שתעברו חדר חדר רהיט רהיט, ותכינו רשימה מפורטת, כולל הערכַה של כמות הארגזים. כתבו מאין לאין, האם קומות, האם יש מדרגות וכמה. "ואם יושב עליהם משהו על הלב שיכתבו גם אותו כדי שאני ארגיע אותם"
את הרשימה שלחו אליו במייל וקבלו הצעת מחיר.
ואפשר גם להתקשר אליו 052-3766042 לאורלי (אשתו ואם ארבע בנותיו) 052-3756184 והביתה 04-6421703

הראה עוד

30 thoughts on “מוביל הבית: עודד ארז”

  1. תורי להגיב 🙂
    אני העברתי עם עודד שלושה בתים וגם עכשיו אני מתכונן להעביר איתו שוב שני בתים – האחד מרעננה והשני מפרדס חנה – שניהם לבית חדש בכרכור.
    עודד אינו חבר שלי, אבל ללא ספק שמהרגע הראשון שפגשתי בו, ראיתי את טוב ליבו וזה בעיניי חשוב לפחות כמו העובדה שהוא כבר העביר לי שלושה בתים מורכבים ללא שום קושי ובמקצועיות רבה ( וכן – לי הוא דווקא הציע להביא ארגזים :))
    בתור עצמאי אני יודע כמה קשה לשמור על יחסים טובים עם כל הלקוחות – גם לי יש לקוחות שלא ממש היו מרוצים וגם לקוחות שאני לא ממש מרוצה מהם.
    לפני כל עניין העסקים והכספים – אנחנו בני אדם ואין דבר יותר חשוב בעיניי מלשמור על כבודו של אדם ובטח שעל פרנסתו.
    אני חושב שצריך לשים דברים בפרופורצייה – אני אישית תמיד אעדיף לעבוד עם אנשים שהם בני אדם לפני הכל מאשר אנשים אחרים שאני משתדל לא להכניס לחיי.
    אור ואהבה לכולם!
    גיא לב

  2. שלום לכולם,

    אז ככה, גם אנחנו עברנו לפני כמעט חודשייים וגם אנחנו הזמנו הובלה אצל עודד לאחר המלצה חמה שלך רונית.אני ועודד דיברנו בטלפון, עודד היה אדיב וחם. שלחתי לו את רשימת הדברים להובלה באופן מפורט. קיבלתי הצעת מחיר וסגרנו על תאריך.

    הבעיות:
    1. במוצ"ש כ-12 שעות לפני ההובלה עודד התקשר והתנצל שהוא לא יוכל להגיע אבל שישלח שניים
    מ'טובי מבניו'. מבחינתי לא היתה בעיה למרות שזה לא מה שנסגר
    2. ההובלה נקבעה ל-8 וחצי בבוקר אבל החבר'ה שלו הגיעו רק בסביבות 12 בכל מיני תואנות שונות
    ומשונות (פקקים, הרכב נתקע וכו') – מיותר לציין שאיחור כזה פוגע בכל התוכניות שמשיקות למעבר
    בית, תיאום זמנים עם ספקים וכו. אם גם צריךלהוסיף אז עודד לא התקשר כדי להודיע על האיחור וגם
    לא העובדים שלו
    3. קצת לפני סיום עבודתם של המובילים, התקשר עודד וביקש שאתן טיפ למובילים שעבדו קשה וזאת
    לאחר שאחרו וכו' בלי להזכיר פיצוי הוא משהו בכיוון (שלא להזכיר שדאגנו להם לארוחת צהרייםושתייה
    וקפה לאורך היום). טיפ בעיניי זה משהו שהלב מוביל לא ה'מוביל'
    4. לאחר שהמובילים עזבו (עם טיפ כמובן), גיליתי להפתעתי שהמיטה בחדר שינה נוטה על צידה,
    התקשרתי מייד לעודד שהבטיח שכבר למחרת על הבוקר הוא יתייצב לסדר את העניין.

    עודד לא הגיע גם לאחר שהתקשרתי 4 ו-5 פעמים ולאחר שהבטיח שיגיע.

    רונית, זה טוב ובסדר להמליץ על ספק (גם אם הוא חבר) כאשר יש ניסיון ואמונה (דגש על הניסיון) שהנ"ל מבצע את עבודתו נאמנה, לשביעות רצון לקוחותיו. אבל זה יותר מבסדר ואף נדרש מאיתנו הלקוחות לספר ולהתריע בפני אלה שעדיין לא זכו ל'טיפולו' של עודד על מה שחווינו (ועדיין חווים) כדי שיעשו את ההחלטה והבחירה הנכונה עבורם.

    מושבה חופשית לא ?!

    שרון

  3. לפי ההיכרות שלי עם עודד מזה מספר שנים , גם העביר לי דירה, גם לחברים,מאוד חשוב לו להיות בסדר עם הלקוח ולעשות את העבודה הכי מהר והכי מקצועי תוך כדי שירות אדיב ואכפתי.
    כנראה זו הייתה חויה לא נעימה לך הגר ,אך לכל סיפור שני צדדים ואת באמת פוגעת בפרנסה של בן אדם שבכל זאת ניסה לרצות ולפצות אותך. שמירה על טוהר המילה זה דבר חשוב בחיינו וזה ממש מקומם שאת רוצה להפיץ זאת. דבר זה פותרים ב 4 עיניים וכרגע את יושבת בביתך החדש, נכון יש לך הרבה עבודה ולא תמיד התחלות זה קל אך לחפש איפה להשפריץ את הכעס שלך זה לא לעיניין באתר זה! וזה באמת פוגע בפרנסה ראית? והם עוד מודים לך, אלוהים, מעניין על איזה מובילים הם ייפלו…..וקרטונים זו קטנוניות לשמע! כל כמה ק"מ יש פח למחזור קרטונים נו באמת! ולנו ספציפית הוא הביא קרטונים :)אך מצאתי גם מלא בפח ובאמת שבאו קלטתי שיש עוד מלא מה לארוז והם ארזו איתי על הדרך, ובבית החדש חיכו לי בשביל שאגיד להם איפה להניח כל רהיט וכל ארגז. בקיצור הוא היה ממש בסדר ,קולטים את האדם והאנרגיה , בגלל זה זה מקומם אותי.
    שבת שלום פרדס-חנה-כרכור, שיבואו ימים של שקט ומעברים נעימים .

  4. הי חברים,
    גם אני לקחתי את עודד וחבורתו המקסימה להובלה והיה תענוג,
    הם עשו עבודה מאוד מקצועית, היו אדיבים.
    אפילו שהתקשרתי 4 ימים לפני ההובלה המיועדת(חיכתי לרגע האחרון מודה) הם באו במיוחד בשבילי
    במוצאי שבת האחרונה והעמיסו את ביתי בשמחה ובתחושה שהם יעשו הכל כדי שאני אהיה מרוצה ואכן הייתי.
    אני מצטערת על החוויות שמסופרות כאן, אבל אני בטוחה שזה לא היה בכוונה, עודד וחברתו ממש לא הראו חוסר אכפתיות מהציוד והיו סבלניים, ופתרו בעיות שצצו בלי בעיה.
    לגבי פיצוי אני בטוחה שאם תדברו עם עודד הוא יפצה, מאוד חשוב לו שהלקוחות יהיו מרוצים.

  5. רונית אם את מעוניינת אשלח לך מייל שמפרט את כל השתלשלות העניינים ותביני שיש מקום להעלות כאן את הביקורת ושדווקא חסכתי בפרטים. זו הייתה מהחוויות האיומות שעברתי בחיי ונראה לי לגיטימי לדווח עליה לאור ההמלצות ההיסטריות שיש כאן שגרמו לי לשכור את שירותי החברה הזו

  6. רונית, אני מבינה את חיבתך לעודד,
    אבל – אני הזמנתי אותו לאחר שראיתי פה את כל ההמלצות וחשוב לי שאנשים ידעו גם על מה שקרה לי לפני שעושים את הבחירה.
    אני בהחלט נתתי לו את ההזדמנות להתייחס למה שקרה, ופרסמתי פה רק לאחר שלא קבלתי כל תגובה.
    מבטיחה שאם אקבל התייחסות, אעדכן גם פה בפורום.

  7. כמו שאמרתי הקרובים שלי הזמינו פעם ראשונה בחייהם הובלה מקצועית. אין להם כל ניסיון בתחום.
    עודד הוא המקצוען. הוא שצריך להעלות את נושא הארגזים.
    אמנם עברו כמה שנים, אבל בפעם האחרונה שאני עברתי – כל המובילים שדיברתי איתם אז הזכירו את הארגזים כחלק מהשירות.
    כשיש כזאת התלהבות גורפת מבעל מקצוע, יש נטיה לתת בו אמון עיוור. מסתבר שתמיד כדאי להיזהר. זה חשוב מאד בנושא כמו הובלה ששירות גרוע ונזקים לרכוש מתגלים בדיעבד.

  8. חייבת להגיד- הובלתי עם עודד והיה תענוג.
    באמת.

    הכי חשוב בהובלות ובכלל – לתאם ציפיות – ארגזים, כמות הדברים שאתם רוצים להעביר, שעה וכו'.
    אנחנו פירטנו כמה שיותר וכך קיבלו הצעת מחיר ריאלית ואמיתית בלי הפתעות.

    חייבת לציין שהיו לנו ארגזים ספר (שלנו) שלא ארזנו איתם – והיו רמקולים גדולים להעביר שלא ארזנו – הצוות ישר ארז לנו את הרמקולים, וטלוויזיה וכל מה שהיה טעון אריזה.

    אני ממליצה!

  9. הגר, אני מבינה שאת כועסת ולפי הסיפור נראה שגם בצדק. ויחד עם זאת, לשחרר על בנאדם ביקורת מ-ז-ו-ע-ז-ע-ת באינטרנט זה לא בהכרח הצעד הנכון. בצד השני של המסך יושבים אנשים כמו טל, שלוקחים שמועה צעד אחד הלאה – הנה הקרובים שלה, פעם ראשונה שעוברים דירה, עוד לא פגשו את עודד וכבר "טוב שידעו להיזהר ממנו"…
    ואת העובדה שהם לא שאלו אם הוא נותן קרטונים היא כבר זוקפת לחובתו. (אגב זה לא נהוג שמוביל מספק קרטונים. זה שירות שצריך לבקש אותו).

    כל אחד מאיתנו, כאיש מקצוע, נתקל בהרבה סוגים של אינטראקציה עם לקוחות. הלוואי שהיה אפשר לרצות את כולם תמיד. אני אישית חושבת שצריך לנהוג באחריות גם כשנתקלים במה שנתפס כחוסר אחריות של הצד השני. לנשום עמוק ולתפוס את הצד השני לשיחה בארבע עיניים ואם אפשר אז גם מלב אל לב, ולתת לו את הבחירה – במקרה שלך אם את משלמת על ההובלה או מפיצה ביקורת שלילית בתפוצה רחבה ובכך פוגעת לו בפרנסה.

    בהתחשב בעובדה שמדובר בבנאדם חמוד ונגיש מבחינה דיאלוגית, שהמקצועיות שלו קיבלה כאן אישוש לא פעם אחת, נראה לי שיש סיכוי שבאופן קוסמי מוזר הפרשייה הזו היתה חוסכת ממך את דמי ההובלה.. אם רק היית ברורה בקשר לזה למען השם.

  10. הגר וניצן תודה ששיתפתן.
    קרובים שלי הזמינו אצלו הובלה בימים הקרובים. טוב שידעו להיזהר ממנו.
    זו פעם ראשונה שהם עושים הובלה, והם לא ידעו שמאד מקובל שהמוביל מספק קרטונים. הוא אפילו לא הזכיר את הנושא, ועכשיו הם שוברים את הראש מהיכן למצוא קרטונים.

  11. רונית הם כנראה היו טובים לפני שהם החליטו להתרחב. נהרסו לי המון דברים. נדרמה לי עוגמת נפש שלא תתואר. ישבתי ברחוב עם הדברים הכי פרטיים שלי מרוחים בצואת חתולים. עודד פיצה אותי על מוכנת הכביסה ועשה לי הנחה. תודה רבה. מבחינתי זה לא לקיחת אחריות ואם הייתי נותנת למישהו יחס כל-כך מבזה ושומעת ממנו באופן ברור משהו כמו מה שעברתי היום לא הייתי מעזה לגבות תשלום. נגרמו המון נזקים – ברכוש וברגש. לא משאירים אישה ברחוב עם כל הציוד שלה במשך 12 שעות – כשחלק גדול מהזמן אין מי שישמור על הדברים, ואז עושים הנחה. לא מחייבים על הובלה מחפירה כזאת

  12. הדבר היחיד הטוב שאני יכולה להגיד הוא שעודד אכן מאוד נחמד. אבל, מבחינת הובלה לצערי ממליצה להתרחק וכמה שיותר מהר. הגיעו אלי רק בסביבות 21:30 אחרי שחיכיתי מהבוקר. בהובלה נשברו לי המון דברים, נשארו לי כתמים שלא יורדים על כל מה שהיה חשוף – ספות, מזרון וכו'. זאת ההובלה הכי גרועה שהייתה לי בחיים!

  13. THR GOOVE MOVE
    לא עלה בדעתי שהעברת בית יכולה לבוא במשפט אחד עם המילה כף…
    אבל עם עודד זה היה בדיוק כך!
    נהניתי מכל רגע. גם החברה הנעימה ( הוא והעוזרים שלו מקסימים) וגם מהטיפול העדין והמקצועי בחפצים שלי (שרובם עתיקים/שבירים)!

  14. פינגבאק: לוח בתים
  15. גם אני זכיתי לפני כחצי שנה להעביר את תכולת הבית עם עודד ואני יכולה רק להעיד שכל האמור נכון הוא. אחלה בן אדם והחבר'ה שעובדים איתו חמודים וכל המעבר נעשה בניחותא ובלי לחץ ועצבים וגם המחיר יותר מסביר. בקיצור – ממליצה בוחם 🙂

כתיבת תגובה

Close