השימושון

מוזיקה לשבת

הבוקר התעוררתי ושמתי לב שעומד בבית ריח מוזר ומוכר, די מסריח. אה, זה העיתון! שאתמול קיבלתי מתנה בקניות אצל כדורי והסכמתי לקחת. חלשת אופי שכמותי. כבר חודשים שנים אין כאן בבית עיתוני סופשבוע, מקסימום הגפן וכל הפרדס. אנחנו (טוב, אני) שוקדים על יצירת מרחב בועתי מוגן. אין כבלים ולווין, ועדכונים שוטפים רק דרך האינטרנט. הכי טוב לשמוע מוזיקה.

נעמה הילמן היא מוזיקאית ישראלית שחיה בלונדון ושרה באנגלית. לאחרונה הוציאה את האלבום השני שלה in berween the lights, והיא מציעה אותו להורדה חינם דרך האתר שלה. בשבוע האחרון יוצא לי להקשיב לה הרבה, ומהאזנה להאזנה זה פשוט משתבח. ביום ראשון הבא 6/8/06 נעמה מופיעה בארבינקא בת"א. הכניסה חופשית.

ואם מישהו צריך עוד המלצות, אז הבלוג נימוקים של צורה ותוכן מתפייט טוב ממני:

הייתי יכול לספר לכם שהיא דייב מתיוס בלי המפרצים, שהיא ניל יאנג בלי הכובע או ג'וני קאש בלי המגפיים (ולפעמים עם); שהיא אני דיפראנקו בלי הקפיצות על הבמה, שהיא פול סיימון רק קצת יותר רחוק מהרצפה, שהיא אהוד בנאי בלי הכיפה; שנתגלגלה בה נשמתו של ניק דרייק ושהיא כותבת את השירים שלה כאילו הם מכתבים ללאונרד כהן. את כל אלה הייתי יכול להעמיס על הנייר האלקטרוני – אך אין בכך צורך. הלא רק כדי לשכוח את "המצב", ואת החידוש הלשוני המפוקפק של המלחמה הזו, ה"נפילות", אתם ממילא תרוצו לכם ותורידו את האי פי החדש של נעמה הילמן. הלא האוזניים שלנו ניתנו לנו for a reason.

הראה עוד

3 thoughts on “מוזיקה לשבת”

כתיבת תגובה

Close