ילדיםמוזיקהסדנאות, קורסים, חוגים

נעים עם סמאיה

נעים!

חוג תנועה חווייתי לילדים בגילאי 4-5
בהנחיית סמאיה
ימי ראשון 16:30 בכרכור.

שלום לכולם, אני סמאיה, יוצרת ומנחה את חוג התנועה "נעים".
כבר שנים אני עובדת בגני ילדים באהבה גדולה. בעלת רקע באנתרופוסופיה וחינוך, הנחיית תנועה, מדיטציה, ועוד. אני גם רפלקסולוגית בכירה בשיטת גרינברג ומטפלת במבוגרים, אבל זה כבר שייך לפוסט אחר 🙂

ובכל שבוע, בימי ראשון אני נפגשת עם קבוצת ילדים לשעה שבועית של קסם.
לפני שאספר על החוג עצמו, רציתי לספר איך ומה הביא אותו לעולם –

אז איך חוג נולד? בשמחה ובקלות
כשהייתי מגיעה לעבודה בגן הבאתי איתי מוזיקה, תנועה וריקוד. ברגעים של חשק הייתי שולפת את נגן המוזיקה שלי, העמוס בהפתעות (הילדים כבר הכירו אותו טוב) שׂמה SHUFFLE ורואה יחד עם הילדים מה יקרה עכשיו. מוזיקה מזרחית? אולי הודית רגועה? אולי קופצנית? ויחד היינו יוצאים למסע ספונטני בתנועה. עשיתי כך מתוך הבנה שמה שחשוב לילד זה לנוע, לחוות את המוזיקה ולתת לאנרגיה שלו חופש יצירתי ובעיקר, מתוך העובדה הפשוטה שפשוט מאוד נהניתי לרקוד עם הילדים. כנראה כי גם בתוכי יש ילדה שמאוד, מאוד אוהבת לנוע ולרקוד.

אז בכל פעם הגעתי עם המוזיקה ונהניתי לראות את הילדים נרגשים, מוציאים מתוכם את המיטב, צוחקים ונהנים, מחזקים את הביטחון, את התנועתיות והקואורדינציה. זה הניע אותי להיות בעצמי יצירתית ולגוון. יצרתי הנחיות חדשות, התחלתי לשלב אלמנטים מסדנאות תנועה שונות, להמציא דרכים חדשות להתחבר לגוף שלנו, לשלב עבודה עם אביזרים שונים וליצור עולם שלם סביב המוזיקה והתנועה.

התוצאות  הקסימו אותי בכל פעם מחדש.  ברגע שהילד איפשר לעצמו לנוע ולזוז, הוא חש בטוח במרחב ונהיה בטוח יותר בעצמו, בגוף שלו. הוא מחייך ושמח יותר.

הפעילויות התחילו לקבל מקום קבוע בגן והתחלתי לשים לב איך הילדים הופכים אחריהן לרגועים ושמחים יותר בהמשך היום שלהם. הילדים חיכו לפעילות (וגם אני) וגם ההורים הגיבו לזה נהדר. ראיתי קסם שמתרחש שם בזמן הזה. קסם פשוט עם השפעה עמוקה, חיובית, משחררת ומחזקת.

כך, כמעט מעצמו נולד לו הרעיון להפוך את המפגשים האלה לחוג, לשעה שבועית שכולה חגיגה ומיועדת לילדי פרדס חנה-כרכור והסביבה.

ומה בחוג?
בכל מפגש אנחנו יוצאים למסע – מסע ברחבי העולם, המקצבים, עולם הטבע, החיות, הגוף שלנו ועוד. כל מסע מגרה ומפעיל אצלנו משהו אחר- בגוף או ברגש. בשילוב משחקי תנועה ודרמה, עבודה עם אביזרים שונים, דמיון מודרך ואלמנטים מתחום היוגה.

דגש על:
יצירתיות וביטוי אישי
יכולת ריכוז
יכולת עבודה בזוג ובקבוצה
ארגון הגוף, קואורדינציה ומוטוריקה
חיזוק דימוי עצמי ובטחון
תשומת לב אישית לכל ילד

החוג, "נעים עם סמאיה", מתקיים מדי יום ראשון בשעה 16:30 בסטודיו נפרד במתחם החוגים של דרור, דרך הבנים פינת דרך משמרות, כרכור.
כבר נוצרה סביבו קבוצה של בני 4-5. אני שמחה להזמין אתכם להביא את הילדים לשיעור ניסיון ללא תשלום.

אז שתהיה לכולנו שנה מלאה בריקוד ותנועה ו…שיהיה נעים!

לשאלות ולתיאום שיעור ניסיון: סמאיה 054-5585852 ובמייל >

בשלב הבא – חוגים לילדים גדולים יותר, למתעניינים שלחו לי פרטים ואעדכן אתכם
למעוניינים- אני מעבירה פעילויות גם בגני ילדים

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close