2012 זה עכשיוחינוךיוזמות חופשיותילדיםניו אייג'סביבה וקהילה

נתיב אלתר: בית חניכה, חוגים וקייטנה

קייטנת אלתר נתיביקיימת דרך, שמעולם לא אבדה, להגיע לליבו ונפשו של כל אדם, ולמצוא שם תלמיד חכם – נשמה סקרנית, רגישה ושלמה.
דרך שמכבדת את מכלול האדם, את המוח האנושי המחונן, המכירה במבוגר שבכל ילד, ובילד שבכל מבוגר.

עוד לפני "חינוך החובה" קראו לה דרך החניכה, והיא מתבססת על העברה אישית של ידע, מיומנויות, כישורים, ערכים וגישה לחיים – בין חונך לנחנך ולהיפך.

כשם שהמערכת האקולוגית מורכבת מיחידות רבות, שפועלות יחד כיחידה הרמונית אחת, כך גם האדם הוא שלם הגדול מסכום חלקיו. לכן כדאי לכל ילד לרכוש ידע מיוחד שיעזור לו להגיע לאיזון בין חלקיו השונים, הנמצאים בהתפתחות דינאמית.

אנו מציעים דרך אינטגרטיבית ייחודית המשלבת בין: צורות, צבעים, צלילים, מקצבים, מספרים, אותיות, סמלים ו… שקט, דרך האומנויות: טאי-צ'י-קונג-פו, יוגה, מוזיקה, ציור, פיסול, תיאטרון וקיימות.

"תנועת הטאי צ'י זורמת כתנועת המכחול וכשרביט קסם הופכת למקל תיפוף… במקצביו נוצרות צורות גיאומטריות בתוך תנועה מעגלית"

אנחנו יוצרים את המקום שבו חלמנו לגדול. היום רוח התקופה, סוף סוף, מאפשרת זאת!

אז מה בתוכנית?
בית חניכה אוהב לגילאי 6-11 (עם אפשרות גם לבוגרים יותר) בסביבה טבעית, עם זיקה לקיימות וחקלאות, אשר בו נלמד את שילוב האומנויות השונות יחד עם מקצועות הליבה.
מחנה-קייטנה המתקיים בקיץ זה בין התאריכים: 4.7-13.8, בו תוכלו לקבל טעימה מאיתנו ומדרכנו.
מזה חצי שנה פועל חוג "נתיב אלתר" בגישתנו ובו משתתפים רבים ומרוצים! (ראו סרטון וידאו)

למי מתאימה הפעילות?
פעילותנו מתאימה לילדים הזקוקים לסביבת גדילה אורגנית והוליסטית, ילדי החינוך הביתי, ילדים הלומדים במסגרות קיימות וזקוקים להעשרה מיוחדת וכל ילד שיתחבר לאווירה המיוחדת השוררת אצלנו ולתכנים.

מי אנחנו?
שלושה מורים/יוצרים/חונכים המסורים לדרך יצירתית, מקורית ומהנה.
ליאון ספונר (54): אמן, מורה וחונך. אבא לאריאל (16). צייר, מוסיקאי, מדריך מדיטציה, אומנויות לחימה ובריאות, בעל ניסיון של מעל 30 שנה. מייסד השיטה האינטגרטיבית של אומנויות, המעודדת את התלמיד לצמיחה והתעוררות תוך התחברות לכוח היצירתי הפנימי. מידע נוסף באתר>>

חן ארנון (30): בן אדם. יוצר בשלל תחומים. בעל ניסיון רב בעבודה עם ילדים: בחינוך בלתי-פורמאלי, הוראה (מוזיקה, תנועה, משחקי-תפקידים ועוד…), גנים, מסגרות טיפוליות. איש מחשבים ומדריך טאי-צ'י. אתר אישי >>

אפרת פרלמן (28): מוסיקאית יוצרת ומורה, מתרגלת ומלמדת יוגה טאי- צ'י ומוסיקה כדרך חיים .עוסקת בהדרכה וטיפול בילדים ומפעילה חוגי ריתמוסיקה בגנים ובתי ספר. עוד על אפרת >>

ביום ראשון 23/5/10 בשעה 20:00 תתקיים בכרכור פגישת היכרות עם צוות נתיב-אלתר. אנו מזמינים כל מי שרוצה לשמוע, לשוחח ולהיפגש עם הצוות ועם הורים לילדים בבית החניכה.

לפרטים, פנו אלינו!!

אפרת – 0507-212828 begin_of_the_skype_highlighting              0507-212828      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              0507-212828      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              0507-212828      end_of_the_skype_highlighting, ליאון – 0524-855448, חן –0524-832397 | "דה מרקר" >> | פייסבוק >>

תגיות
הראה עוד

9 thoughts on “נתיב אלתר: בית חניכה, חוגים וקייטנה”

  1. שלום לכולם!

    אני מצרף תמונות וקישור לסרטון מהמחנה!
    המחנה יהיה פעיל כל השנה במסגרת של צהרון+חוג פעמיים בשבוע
    המחנה נמשך עד סוף אוגוסט
    מוזמנים להתרשם ולבקר!

    מחנה הקיץ של "נתיב אלתר"Click here for more free videos

    מחנה קיץ נתיב אלתר 2010

  2. שלום לכולם
    לכל מי שעדיין לא מצא קיטנה או פעילות לקיץ שתתאים לו(לילדיו), אני מזמינה למחנה-קייטנה טבע ואומנויות. במקום קסום בטבע, באווירה מיוחדת , צוות אוהב עם ניסיון רב (כל הפרטים באתר)
    בתאריך ה-2 ביולי שעה 10 בבוקר יתקיים יום פתוח -מפגש לילדי הקייטנה וההורים, אפשר לבוא לטעום מהפעילות ,להכיר, לשאול שאילות…
    באהבה
    אפרת

כתיבת תגובה

Close