בילוייםיוזמות חופשיותמהעולםמוזיקהשיטוטים

סאנביט יולי! הקרֶם של הקרֶם

סאנביט יולי

SUNBEAT FESTIVAL – אירוע חגיגי שסוגר את הפסטיבל!!
שבת 9.7.11 שעות 15:00-00:00
בחורשתא (סמוך לטבעון)
פסטיבל מוזיקה בינלאומי בשלושה חלקים – מאי, יוני ועכשיו יולי! בואו לרקוד את הקיץ באוויר הפתוח עם הרכבי הקצב הטובים, הבועטים והמחדשים בעולם. בתפריט: שכרון חושים מוסיקלי, אנשים נפלאים וחורשה מקסימה.

17:00
(ZVOOLUN DUB SYSTEM (ISRAEL

"זבולון נהנו להשתהות על גרוב אטי במשך דקות ארוכות, ואז פתאום העבירו להילוך חמישי והפגיזו את הבמה באנרגיות סוערות"
לעצום את העיניים, להתמכר לשמחה המדבקת ולוויברציות החיוביות… זבולון הולכים לכבוש אתכם במסיבת ראגיי על טהרת הפאן!
הלהקה מנגנת רגאיי-רוטס עכשווי ומקורי עם שורשים שנטועים עמוק בתור הזהב של הרגאיי בג'מייקה. הלהקה כוללת השפעות של פ'אנק, ג'אז, רוק, מוסיקה ישראלית ואתיופית, המתובלים באפקטים ובאסים שמנים שיוצרים חוויה עמוקה לפי מיטב מסורת הדאב הג'מייקנית.
שופו על הבנאדם >

20:00
YEMAN BLUES (ISRAEL/USA)

סופרגרופ גדוש כשרונות המשלב שורשים תימניים עם מקצבי גנאווה ממדבריות מערב אפריקה. ג'אז וטראנס היפנוטי המושרים במספר שפות ובעיבודים מקוריים ומרגשים. תוך זמן קצר הספיקה הלהקה לקצור שבחים ולעורר עניין עולמי ונחשבים מטאור מוסיקלי עם עתיד מזהיר.
רביד כחלני, הסולן הכריזמטי של הלהקה הוא זמר עתיר כשרון ויכולות ווקאליות מדהימות. היווה, בין השאר, חלק מהפרוייקט של עידן רייכל, ויצא לדרך עצמאית.

על הניהול המוסיקלי והעיבודים העוצמתיים מופקד המאסטרו עומר אביטל, ממובילי סצנת הג'אז הניו-יורק, הלהקה מאגדת מהטובים והוירטואוזים שבמוסיקאים הישראלים. ההופעה האנרגטית והשואו המוסיקלי המשובח שהחבורה הזו מעבירה תשאיר אתכם מרחפים ומלאי התרגשות, הרבה אחרי שהצליל האחרון ינוגן…

22:00
SHYE BEN TZUR & THE QAWWALI SUFIS (INDIA/ISRAEL
המוזיקאי והמלחין הישראלי-הודי המחונן מגיע להופעה אחת בישראל!

שי בן צור, משורר, מוסיקאי ומלחין רב תרבותי יוצא דופן, חי ויוצר מוזיקה למעלה מעשור בהודו. הופעותיו של בן צור הן חוויה מפעימה ומרגשת בהן הוא מנצח בכישרון וכריזמה על מוזיקאים מהודו וישראל. הפעם מגיע בן צור לישראל בליווי המוזיקאים הסופים מאלבומו הראשון ופורץ הדרך- HEEYAM. המוזיקאים הסופים יוצרים מוזיקה בסגנון הקוואלי שמקורה בפקיסטאן – מוזיקת דבקות עוצמתית שסוחפת את הקהל לאקסטאזה באמצעות שירה ונגינה.
שי בן צור מפגיש על במה אחת מוזיקת דבקות סופית, שירה בעברית והינדית ומקצבים מערביים לכדי מסיבה חיה צבעונית ומחשמלת! להתחמם >

ינצחו מעמדת הדי.ג'יי בביטים חובקי עולם במגוון סגנונות וצבעים
DJ ORI BANKHALTER <> DJ AFFICOMAN

לפרטים המלאים: קטעי וידאו, רכישת כרטיסים ונקודת מכירה
הכנסו: WWW.SUNBEATFESTIVAL.COM

רכישת כרטיסים ברשת | extraLink | טלפון:  052-7782712 | מייל | לפייסבוק!

לוידאו מסאנביט יוני, היה מהמם!

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close