2012 זה עכשיובילוייםגם וגםמהעולםמוזיקהניו אייג'שיטוטים

סאנביט יוני: מתחמם!

SUNBEAT FESTIVAL קיץ בקצב בינלאומי!
פסטיבל מוזיקה בינלאומי בשלושה חלקים:
מאי, יוני, יולי 2011
שבת 18.6 15:00 עד 00:00
בחורשתא (סמוך לטבעון)

שיכרון חושים מוזיקלי בשלושה חלקים עם הרכבי הקצב הטובים והמחדשים בעולם. בואו לרקוד את הקיץ באוויר הפתוח!!

ליין אפ:

17:00
קבקו מארחים את נועה זולו –

"המקצבים הבועטים, הריקוד והתנועה הסוערים, השפה החושנית של השירה, מצליחים להשיב רוח חדשה, רעננה בתרבות האפריקאית המסורתית שיובאה לישראל".
קבקו מנגנים מוסיקה שורשית שמקורה בבורקינה פאסו שבמערב אפריקה, עם השפעות מסגנונות מוסיקליים שונים מפאנק ורוק ועד ראפ ורגאיי. הלהקה מביאה את המקצבים הסוערים של מערב אפריקה, המלודיות והכלים המסורתיים ליצירה שלמה של מוסיקה מקורית, מקפיצה ומרעננת, הופעת גרוב אפריקאי סוער!

20:00
HILIGHT TRIBE (France) Feat. MAYUMANA

"ההופעה החיה של היילייט היא פיוז'ן מוסיקלי אדיר של טקס שמאני, הופעה של הגרייטפול דד ורייב טראנס אקוסטי". שתי תופעות הקצב העולמיות בשיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו – חגיגה חד פעמית של מקצבים מהפנטים, אנרגיה סוחפת וכשרון וירטואוזי.
ההרכב הצרפתי המוערך HILIGHT TRIBE מחלוצי סצנת המוסיקה השבטית העולמית, מגיע לישראל! אחת הלהקות הטוטאליות, האנרגטיות והעוצמתיות ביותר בעולם חוברת למיומנה – קבוצה ישראלית רב תרבותית אשר פיתחה שפה ייחודית המבוססת על מיומניו, קצב, אפקטים חזותיים ומעל לכל – יצירתיות והומור. הקבוצה הופיעה בפני למעלה משבעה מיליון צופים ברחבי העולם. הנה וידאו מקונצרט שלהם, וואו >>

22:00
משפחת אלייב מארחים את תמיר מוסקט (Balkan Beat Box)

משפחת אלייב משיקים מופע ואלבום חדש של גרוב בוכרי מטורף, פרי שיתוף פעולה עם מפיק העל תמיר מוסקט (בלקן ביט בוקס). אלייב הם חמולה בוכרית המשלבת את הפולקלוק הייחודי שלהם עם ביט מקפיץ המכניס את הקהל לחגיגה אקסטטית ומרוממת. השילוב של האנרגיות של אלייב והגרוב של תמיר הולידו מסיבה בוכרית שטרם נראתה.

ינצחו מעמדת הדי.ג'יי בביטים חובקי עולם במגוון סגנונות וצבעים
DJ DARWISH <> DJ YANO <> DJ BUSH BEATS

לפרטים המלאים: קטעי וידאו, רכישת כרטיסים ונקודת מכירה
הכנסו:
WWW.SUNBEATFESTIVAL.COM

רכישת כרטיסים ברשת | extraLink | טלפון:  052-7782712 | מייל | לפייסבוק!

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close