אמנות ועיצובילדיםסדנאות, קורסים, חוגים

סדנאות יצירה, דמיון, טבע, עולם

אצבעות יוצרות
סדנאות יצירה, דמיון, טבע, עולם

בעולם רווי גירויים כמו זה שאנו חיים בו, אנו מאמינות ביופי ובקסם שיש לאמנות, המשמשת עבורנו כמקום מפלט.

בסדנת אצבעות יוצרות, אנו מציעות לילדיכם מפגש צבעוני, מלא יצירתיות וחשיבה, במרחבי עולם הדמיון, הצבעים, המכחולים, החימר וכל השאר נפליג לעולמות אחרים.

מדי שבוע נכיר, נחווה, נחוש וניגע בחומרים שונים כגון צמר (מוביילים, פיות וכו')
לבד ( מחברות, תיקים ותכשיטים), עץ, צבעי מים, מתכת וחומרים נוספים בדגש על חומרים טבעיים.

בהשען על עקרונות מעולם החינוך האנתרופוסופי, אנו מאמינות כי באמצעות אומנות ותהליכי יצירה, מצליחים ילדים רבים להגיע למיצוי והגשמת עולמם הפנימי, כמו גם פיתוח קואורדינציה, תחושת מסוגלות עצמית וכפועל יוצא, גם ביטחון עצמי.

יחד ננסה להתחבר לחווית היצירה והאומנות האותנטית, הטבעית, הפשוטה. נשלב מוסיקה, סיפורים וכלים שונים ומגוונים על מנת לעורר אצל כל אחד ואחת את החושים האומנותיים הטמונים בו ולבטאם החוצה.

במהלך השנה תתקיימנה פעילויות הורה- ילד ופעילויות נוספות. פרטים בהמשך…

***

הורים המעוניינים בפרטים נוספים מוזמנים לפנות אלינו אישית: יעל- 052-8239237 ודפנה: 052-8350041. הסדנא תיפתח בתאריך 14.10.2012 ותתקיים מדי יום ראשון בסטודיו "צרופים" בעמיקם, בהנהלת דורית דהאן-בוסקילה.

מיועד לגילאי גן חובה עד כיתה ב' ולילדי כיתות ג'-ה'.

בתאריך ה-23.9.2012, בין השעות 16:00-19:00, אנו מזמינות אתכם, הורים וילדים ליום פתוח בו נכיר את החומרים, את הסטודיו וכמובן…אותנו.

בהנחיית:
דפנה מידן, תואר שני בטיפול באמנות אוניברסיטת חיפה, בוגרת שנקר במגמת צורפות.
ויעל לוין, תואר שני בטיפול באמנות אוניברסיטת חיפה, תואר ראשון בחינוך בשילוב אומנויות, לימודי אומנות ב"סמינר דרך האומנות" בהרדוף ולימודי הכשרת גננות בחינוך האנתרופוסופי.

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close