גם וגםסדנאות, קורסים, חוגים

סדנת עומק פילאטיס גוף-נפש-רוח

אתמול נסעתי באוטו בדרך לסידורים בחדרה. האוטו נסע מעולה הודות לטסט + טיפול תקופתי שעשיתי לו בשבוע שעבר. אבל מה עם הגוף.. כבר שבועיים לא עשיתי פילאטיס. ויתרתי לעצמי בגלל פסח..
דרך החלון ראיתי כמה נשים עייפות, קצת מוזנחות, וחשבתי על הפער בין העולם הפנימון והחיצון, שמתחיל להתעצם בשנות השלושים (חוץ מלבנות מזל כמו אני הנסן, שתוך חודש מאז הלידה היא נראית שוב כמו בת 15 קורנת ושאפה!). הגוף, המרכבה המופלאה שנושאת אותנו, זקוק לאהבה ולתחזוקה יומיומית. הרבה מהנשים שאני מכירה מטפלות בכל העולם ושמות את הגוף במקום שולי. גם אני נופלת לזה לפעמים.

ריבי פלג היא מורה מעולה, מאובזרת, קשובה, ערנית, יצירתית ומתקשרת עם כל החלקים – לא רק עם הגוף. היא מורה מוסמכת לפילאטיס מזרון "דרור רז", מורה מוסמכת לפילאטיס מזרון ומכשירים "סטודיו מרתה פילאטיס", יש לה אביזרים שווים והיא כל הזמן מתחדשת.
כבר כמה חודשים שאני פותחת את השבוע ביום ראשון בבוקר עם שיעור שלה ויוצאת מקורקעת ושלווה. היום, יום חמישי 15/4/10 נפתחת קבוצה ללימודי תיקשור בהנחייתה, ובשבת הבאה סדנת פילאטיס מרוכזת. הסדנא מיועדת לתלמידות הרוצות להעמיק את ההבנה בפילאטיס, ולכל מי שאוהבת פעילות גופנית מודעת.

מאגן ניטראלי לגלגול אגן – הטבעת חוליות -imprinting
בחלק הראשון: נבדוק את היכולת לגלגל אגן תוך כדי הרפיה בכדי ליצור חיזוק שרירי מאוזן סביב האגן. נבדוק את גלגול האגן ממצב ניטראלי במנחים השונים: שכיבה – על הגב, בטן, צדדים. ישיבה, עמידת שש, עמידה.
העבודה יחידנית ובזוגות. אביזר – גומיות, קיר.
בחלק האחרון של השיעור- נשב ביחד למדיטציה מונחית קצרה.
המדיטציה כמאפשרת זמן של שקט, הרפיה וריכוז באינטנסיביות של חיי היומיום.

בחלק השני נעשה שיעור פיזיולאטיס פילאטיס על הכדור הגדול.

בחלק השלישי
מתיחות והרפיה.
במהלך הסדנא אביא תרגילים חדשים המשלבים בין המוח לגוף ועוזרים להרפות מתח במהלך היום.

הסדנא תתקיים בשבת 2010 .8.5 בקבוץ משמרות, משעה 9-12 בבוקר
עלות:
90 ש"ח למשתתפות הקבועות בחוגים שלי. 120 שקל- לאורחות.
הרשמה
עד ה21.4 .
לגבי האוכל:
תהיה הפסקת שתייה. אם מישהי יודעת שהיא חייבת לאכול  – תוכל להביא לעצמה פרי או משהו קל.
הוראות הגעה
:  נוסעות מכיכר- אגד בפרדס חנה לכיוון בנימינה, פניה ראשונה ימינה לרח' דרך השדה. עוברות את 'ראגה' ותיאטרון הידית, מגיעות לצומת T ופונות שמאלה. נכנסות ימינה בכניסה לשער הקיבוץ. בכיכר הראשונה פונות שמאלה ושוב פנייה ראשונה שמאלה. תראו שילוט סטודיו בתנועה. בכל מקרה ממליצה לקחת את מספר הפלפון שלי. מומלץ להביא מגבות אישיות בכדי לשים על המזרונים.

לפרטים נוספים: ריבי פלג-0528959925. אימייל >> | אתר >>

תגיות
הראה עוד

1 thought on “סדנת עומק פילאטיס גוף-נפש-רוח”

כתיבת תגובה

Close