2012 זה עכשיואינטרנטאמנות ועיצובזוגיות ומשפחהיוזמות חופשיותכתיבה פרטית

סיפור אהבה מעורר

כל האינטרנט יום האהבה יום האהבה. הקלנדר הגלובאלי משובץ באירועים, שמעצבים תכנים של בלוגים, דפי פייסבוק, עיתונים, כמו במסלול דמיוני. איקאה של תוכן.

פוטורומן של הגר ינאי וערן ב.י
הפעם בא לי להצטרף לחגיגה, בגלל הפוטורומן של הגר ינאי וערן ב.י.
נתקלתי בו אתמול בפייסבוק ושקעתי בקריאה שלו באוטו, בשעה שינאי היה בג'ודו. איך זה קשור? או.

בדיוק היום לפני לפני עשר שנים, ינאי היה בן חמישה ימים ואני הייתי שרויה בשטף הורמונלי של דמעות, בפרשת דרכים מקצועית ועם ידיעה שהבנאדם המתוק שאיתו הבאתי את הילד הזה לעולם הוא לא באמת בן הזוג שלי. אז מה יהיה, מה יהיה, מה יהיה, מצאתי את עצמי משתדלת לא לטבוע בערמת פחדים.

שבוע אחר כך בערך, קיבלתי פרוייקט: לכתוב את הקריינות ל"מישהו לאהוב" – סדרה תעודה בבימויה של ציפי ברנד, שמתעדת רווקים ורווקות בגילאי 28-40 המחפשים אחר חום, אהבה, קשר או סקס מזדמן. בין המשתתפות בסדרה היתה הגר ינאי, סופרת. בחורה ג'וסית ומעניינת. ציפי היתה מגיעה בערב עם קלטות והיינו יושבות ומדברות. הייתי בת 31 ועם תינוק. בפרספקטיבה – היה לי מזל. אם הייתי צריכה לקחת החלטה על מתי לעצור ולהביא לעולם ילד זה כנראה היה קורה הרבה יותר מאוחר. באותה תקופה לא שמעתי את השעון הביולוגי מתקתק. נחשפתי אליו רק בהמשך, דרך חברות, עצמאיות ומתוקות וחכמות, שחיכו עם הריון ובשלהי שנות השלושים התחילו להילחץ.
אני מבינה את זה מצויין כי גם אצלי הקונספט של זוגיות והולדה לא בא ביחד. בתוך השנים הבודדות היה לי ברור שאני כן אחיה בזוגיות טובה, מתאימה, מצמיחה, נכונה, שנוכל לראות אחד את השני דרך המצבים המשתנים ושינאי ירגיש בה כמו דג במים.
ותודה לאל זה קורה.

ונחזור לפוטורומן המקסים של הגר ינאי וערן ב.י. כי זה סיפור אמיתי ואמיץ, כתוב בכנות, פתיחות והומור ומעוצב לעילא (ע"י הדס פרידמן), שמתקיים בתקופה שבה אנשים דוחים את החלטותיהם הגורליות עד הרגע האחרון. והנה בכל זאת – למרות כל הנסיבות הכביכול מכשילות, הסיפור הזה מוכיח שאף פעם לא מאוחר מידי לאהבת אמת. אני מקדישה את הסיפור הזה לכל חברותי וחברי  שחיים לבד, ומעודדת אתכם לרצות, לבקש ולהסכים לקבל אהבה גדולה וטובה. כי טובים השניים. באמת ומעומק הלב.

לפוטורומן הקליקו

הראה עוד

5 thoughts on “סיפור אהבה מעורר”

  1. פעם אישה עם ילד – גרושה או אלמנה – היה גורם מעכב בתפיסה של אנשים (גברים ונשים) מאיפה צריכה להתחיל זוגיות. בשנים האחרונות יצא לי לפגוש הרבה גברים שמעדיפים לפגוש את אהבת חייהם אחרי שהיא כבר אמא, עם כל החוכמה והאהבה ללא תנאי שבאה עם זה.

    כולנו שרוטים, מתאוששים, מתחדשים.
    בני אדם, עם כל מה שבא עם זה.

כתיבת תגובה

Close