השימושון

"סיפור נודד במושבה" חוזר!

למי שייך הקולנוע העתיק בכרכור ותמורת מה הוא נבנה? למה לרח' הדקלים קראו רח' ה-500? מי עמד על הבמה באמפיתיאטרון הענק של פרדס חנה ומה או מי פרץ מתוך הבמה באמצע ההצגה? מי היא בכלל חנה, ולמה השם כרכור?

שרון אביב בבית הראשון

"סיפור נודד במושבה" הוא מופע המזמין את הקהל לחזור אחורה בזמן לתקופת הקמת המושבות פרדס חנה וכרכור. לנדוד בין תחנות משמעותיות במושבה עם צוות שחקנים ומספרי סיפורים החושפים את הקהל לרחובות המוכרים מזוית ראיה חדשה ומרתקת, בסיפור טוב, קטעי משחק תלבושות תקופתיות, ומוסיקה חיה המלווה את המופע לאורך הדרך.

בשנה שעברה הוצג הפרויקט לכבוד יום העצמאות ה60 למדינה.
ובעקבות ההצלחה חוזר השנה שוב במסגרת אירועי יום העצמאות ו-80 שנה לפרדס חנה –כרכור.
את המופע ביימה והפיקה שרון אביב, יוצרת תיאטרון ומייסדת "גולם" – המקום הרב תחומי למספרי סיפורים, אחרי "צלילה" עמוקה אל נבכי הארכיון בבית ראשונים העלתה משם סיפורים, קטעי עיתונות, תמונות וחפצים שנתנו את ההשראה לעבודה עם צוות מיומן של שחקנים ומספרי הסיפורים, תוך כדי עבודה נוצרו דמויות מרשימות, המדברות במבטא ובשפה שיש בה ניגון של פעם… תהליך העבודה היה מרתק אט אט התבהרה התמונה, בכל מפגש הלכו הדמויות ונעשו מוחשיות יותר כל שחקן התחבר לדמות שדיברה אל ליבו, השלים את החלקים החסרים בכלים אומנותיים, וכך הלך ונרקם הסיפור שיסופר.
זהו מסע חווייתי, מרגש ורווי הומור אל תקופה רומנטית ברוח אידאליסטית רוויית "קולטורה" (תרבות) בצד ערכים של עבודה עברית שיתופית.
לאורך המופע הקהל מוזמן לרקוד, לשיר, לטעום ובאמת לחזור לרגע בזמן אל התקופה המפתיעה והמרגשת ההיא של שנות השלושים והארבעים שקמה לחיים מול עינינו כאן ועכשיו.

"סיפור נודד במושבה" יוצג במסגרת אירועי יום העצמאות ו80 שנה לפרדס חנה בשני חלקים:
יום ו' 1/5/09 15:00 "עקבים גבוהים בחול"- סיפורי הקמת המושבה פרדס חנה
יום ו' 8/5/09 15:00 "הלורד האנגלי והאופה התפרן"- סיפורי הקמת המושבה כרכור

בימוי הפקה וניהול אומנותי – שרון אביב, גולם-המקום הרב תחומי למספרי סיפורים
משתתפים: טובי נבו, אידה בלייר, רחל וולך, מיכל בר לב, אפרת בנור, ורדה גיל, עמית נגדימן, אמיר אולריך ושרון אביב.
ליווי מוסיקלי – דויד צבי ויינקרנץ
עיצוב – יערה ברזל
כרטיסים: (מחיר סמלי) 20 ₪ בטל: 04-6271420 מס' המקומות מוגבל.

הראה עוד

1 thought on “"סיפור נודד במושבה" חוזר!”

כתיבת תגובה

Close