אוכליוזמות חופשיותכתיבה פרטית

סל ירקות אורגניים עד פתח הבית – משק המעפיל

אני דותן גושן, עד לפני 5.5 שנים הייתי סמנכ"ל מכירות בחברת הייטק בתחום המחשוב. עד אותו יום שבו הבנתי שאני לא נמצא מספיק בבית, לא עושה את מה שאני אוהב באמת ומשקיע את כל כולי עבור החברה בה עבדתי ולא עבור עצמי ומשפחתי.

אז החלטתי לפנות למה שהלב בוחר, להתחבר לאדמה ולהתחיל לגדל ירקות כמקור הכנסה ולא רק כתחביב.

נכון, כמעט כולם אמרו לי שאני משוגע ושזה עוד מעט יעבור, אבל כאדם עקשן, זה רק חיזק אותי ודירבן אותי ללכת קדימה עם החלום.

במשק האורגני שלנו אנו מגדלים עשרות סוגים של ירקות ותבלינים ללא ריסוסים כלל (גם לא ריסוסים אשר מותרים בחקלאות האורגנית), ללא דשנים כימיים ועם המון אהבה.

המשק עובד בשיטת ה"חקלאות בשיתוף הקהילה" ומוכר את תוצרתו לחברים קבועים המנויים לשירות. קבוצת החברים שלנו מקבלת כל שבוע, עד פתח הבית, סל ירקות אורגני עשיר הנקטף ביום החלוקה. כל הירקות בסל הינם ירקות טריים, בריאים, אורגניים ב-100%, בעלי ערך תזונתי גבוה ו…טעימים מאוד!

מחיר סל הירקות הינו קבוע לאורך כל השנה, אטרקטיבי והוגן.
סל ירקות אורגני משפחתי עולה 110 ש"ח וסל ירקות אורגני בסיסי עולה 85 ש"ח (לכל סל תתווסף עלות משלוח כתלות באזור החלוקה)

אנחנו משתדלים שבכל סל יהיו עגבניות ומלפפונים ושאר הירקות משתנים משבוע לשבוע ביחד עם עונות השנה.
ניתן להזמין סל ירקות שבועי, פעם בשבועיים או מידי פעם כשמתחשק.

דותן גושן – משק אורגני, המעפיל  –  052-6122222  –  פייסבוק  –  לאתר >

לקוחות מספרים:

קרני: תודה רבה, אנחנו ממש נהנים מהירקות המדהימים ומרגישים את האהבה שבהם גידלת אותם בכל ביס!

דפנה: אני רוצה לחלוק איתכם את ההתרגשות והשמחה כל פעם שמגיעה חבילה חדשה! הירקות כל כך יפים וטעימים ואני רוצה להודות לכם על העבודה הקשה והאיכפתיות…. מרגישים שאתם שמים את הלב שלכם בכל אחד ואחד מהם 😉 

עדי: אנחנו לקוחות של המשק ומאוד מאוד נהנים. שירות מצוין. ירקות טריים ותמיד הפתעות 

טל: אין כמו להגיע הביתה, בחוץ יורד גשם ובפתח הדלת מחכה ארגז ירקות שעליהם טיפות גשם. כל הבית מתמלא בריח והראש כבר מתכנן את המרק הבא. תודה ענקית על הבריאות שהכנסתם אלי הביתה ועל החשיפה כל פעם מחדש לירק חדש וטעים. ירקות עושים באהבה או לא עושים בכלל. רואים את זה בתמונה ומריחים וטועמים את זה בסל עצמו

גילה: השדה יפהפה, הירקות נפלאים ובטעם אמיתי, השירות מצוין ומעל לכל – האמינות! כייף לנו שיש לנו את דותן כחקלאי האישי שלנו…

אורית: היי, אנחנו לקוחות מרוצים מאוד של המשק. הסל תמיד מפתיע ומגוון. למדנו להכיר ירקות חדשים והרבה דרכים טעימות לאכול בריא. ממליצה בחום!

איריס: איזה מזל שעזבת את ההייטק ובחרת לגדל יקרות אורגנים ולשמח לבבות של אנשים . מוכירת תודה על היבול הטוב ושפע הברכה שבא איתו.

אפרת: המשלוח היה מדהים. אני בת להורים חקלאיים לשעבר והרגשתי כמו בילדות כשהסלרי נקטף טרי מהשדה והגיע הביתה. חגגו עם הגזרים , הארטישוק הירושלמי והכל הכל היה טעים מאוד.

אירית: תודה רבה על ירקות נפלאים! סוף סוף בגיל 41 אני מכירה את הטעמיים האמיתיים של הירקות, כל המשפחה ממש נהנית!

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close