השימושון

עד שהשיקשוק יחזור

כל פעם שאני עוברת ליד הואדי, כל פעם שאני נתקלת בבית במפה או בכלי או בצעצוע שנרכש בשיקשוק, עובר בי געגוע ברור וחזק. מי שסגר אותו לא רואה איזה סדר מופתי יש בתוך מה שנראה לו ככאוס מסוכן? פעם אחת באו שוטרים וזהו – מאות אנשים טובים לא מוחים, לא נלחמים, לא מאתגרים את המשטרה, אלא פשוט יושבים וממתינים שהגזירה תבוטל ואפשר יהיה לחזור למחצל את הואדי ולזלול כדורי שוקולד ולבחור חפציצים.
עד שזה יקרה, רוחו השובבה והאספנית של השיקשוק עברה לנשב בחצרות פרטיות. קבלו כמה דברים שקורים מחר, יום שישי 30/11:

מכירות קבועות אצל רענן האספן
טוב, מהון להון, וממציאה למציאה, בעיקר מאז מותו המצער עד מאוד, בטרם עת, של השיקשוק, נהייה לנו גראז' מלא בחפצים. חלקם שימושיים, אסטטיים, או רק לאספנים. הרבה פיצ'יפקעס ושמונצעס.
רשימה חלקית: המון כלי בית, ספרים, תקליטים, בגדים ומעילי חורף, תנורי ספירלה, פטיפון ומכשירי וידאו, רולר בליידס לגדולים, מנורות, שעונים, כלובים, לול או שניים, שטיחים ועוד כמה רהיטים, ועוד ועוד… אז סידרנו אותם כך שיהיה יפה ונוח, ועכשיו אנחנו והם מחפשים בתים חמים שיארחו ויהנו מהם לסיבוב נוסף.
ביום שישי הקרוב 30/11/07, בשעות 10:00-17:00 תתקיים מכירת פתיחה,
ובאופן קבוע כל יום שישי השני והרביעי בכל חודש. כמו כן בכל יום שלישי בין השעות 14:00-18:00 ובתאום טלפוני 052-4657366/7

להתראות,

רענן ואביב

(ואגב, הערב, יום חמישי 29/11 יש אצל אביב סווט לודג'. מי שרוצה לבשל תהליכים מוזמן להתקשר לאותו טלפון)

מיני שיקשוקון (ממש קטן) אצל חניתה
אצל חניתה בחצר בגדנ"ע 6 בכרכור (ליד רחוב הנחל) ביום שישי הקרוב 30/11 החל מהשעה 10 בבוקר. בגדי יד שניה חורפיים של רות, בגדים מעוצבים של אלכס ל"סהרה", עודפים של מורן, מכנסי דייגים לחורף של רן וענת, שקיות בד לקניות ועוד. נשמח אם תבואו. פרטים אצת רות בטל' 054-6231347

והנה משהו לא שיקשוקי שקורה מחר, אבל משתלב באוירה:

אאוטלט במרכז דיאדה פרדס חנה
חיסול מלאי מתצוגה, סוג ב', מציאות ועודפים בהנחות ענק! עד 70% הנחה.
צעצועים, משחקים, ספרי ילדים, בגדים לתינוקות ולילדים, אבזרים לחדרי ילדים, גדי נשים, בגדים לנשים בהיריון, מניקות ועוד. שישי, 30.11.07 בין השעות 9:00-14:00 הכניסה חופשית! במשך היריד יוכלו ההורים והילדים ליהנות מפינת זוּלה.

הראה עוד

5 thoughts on “עד שהשיקשוק יחזור”

כתיבת תגובה

Close