השימושון

ענת מחלקת מתנות ביום הולדת שלה

יום לפני יום הולדתה ה- 49 ענת סידרה לי הקפצה לגורן. "בואי בואי! נאכל ביחד ארוחת בוקר ונזיז עניינים" היא אמרה ואני זינקתי בפרץ ספונטניות. כשזה מדויק זה מדויק. ככה, על חביתה וסלט שמעתי סיפורים מהאישה היפה והמרתקת הזאת, שהיא גם בת דודה שלי וגם עוד הרבה דברים. לכבוד האביב שהגיע ולכבוד 'שנת שיחרור העבדים' כמו שקוראים באנתרופוסופיה לגיל המופלא שהיא הגיעה אליו (יפה מתמיד!), ענת יוצאת לאור בגילגול חדש עם מתנה אביבית שאי אפשר לסרב לה. קבלו:

ענת טל

נתבקשתי לכתוב כמה מילים לטובת מי שלא מכיר אותי אז קוראים לי ענת טל ואני מעמיקם, בת 49. יש לי שלושה מורים רוחניים שמלווים אותי ביומיום (שתי בנות ובן) ומאסטר אחד שממנו התגרשתי פעם אחת והתחתנתי איתו פעמיים…
מהם למדתי הכי הרבה אבל אני גם בוגרת ומוסמכת מטעם מכון אדלר (הנחיית הורים בקבוצות או יחידים), מטפלת בדימיון מודרך מוסמכת המכללה ההוליסטית בכרכור, אסיסטנטית בקורס לדמיון מודרך, מתרגלת/מאפשרת את 'העבודה' של ביירון קייטי ותלמידה לתמיד של 'ימימה'.
האביב שהגיע אלינו השבוע סופסוף ויום ההולדת שלי מביאים אותי לשלב את שניהם ולהקדיש את החודש הזה לפגישות היכרות ללא תשלום.
אז מה זה אומר החודש הזה? זה אומר שמי שרוצה להכיר את עצמו קצת יותר ומי שמרגיש שיש לו בחיים איזה שהוא קושי שהוא לא חייב לעבור לעבור אותו לבד, מי שמתווכח עם החיים שלו ומפסיד בכל פעם שהוא עושה את זה, מי שרוצה לראות את המקומות שבהם הוא סובל וללמוד איך אפשר לצאת מהם ללא טיפולים ארוכי טווח- מוזמן להתקשר אלי ולתאם פגישה אחת ללא תשלום.
בכרטיס הביקור שלי כתוב 'אפשר כך אבל אפשר גם אחרת' אז אם התעייפת- זה לא הזמן ללמוד איך לעשות אחרת?
להתראות, ענת 054-5876877 | אימייל

הראה עוד

3 thoughts on “ענת מחלקת מתנות ביום הולדת שלה”

כתיבת תגובה

Close