2012 זה עכשיואמנות ועיצובטיפוליםניו אייג'

פנג שואי אחר: ריפוי בתים

שמי מריתה בת שושן.
למדתי פנג שואי לפני 11 שנה.
בתור מעצבת פנים מאוד נמשכתי לפן הרוחני של הבתים.
פירושו של המילים פנג-שואי הוא רוח ומים ואני התחלתי להרגיש את האנרגיות ואת הרוח של הבתים וידעתי שיש אמת בידע העתיק הזה.

מריתה

למדתי את הפנג-שואי הקונוונציונלי, שכולל נוסחאות המאפשרות לנתח את הבית לפי האנרגיות הקיימות בחלל.
בפנג-שואי מכירים בזה שהאנרגיה בבית משפיעה על האנשים הגרים בו, שאפשר לשנות אותה לטובה דרך שימוש נכון באלמנטים (מים, אש,עץ, אדמה ומתכת) הממוקמים במקום הנכון, וששינוי עיצוב הבית גורם לזרימה הנכונה של האנרגיה במקום.

אומרים שטיפול פנג-שואי מורכב מאדם, אדמה ושמיים. אדם ואדמה מובן לנו ואפשרי לשנות. שמיים תמיד היה נראה ללא תשובה. איך מטפלים בהשפעה של גורמים שלא ניתן לראות אותם?

התחלתי לעבוד בשנת 2000, זמן שפנג-שואי היה די חדש בארץ ובעולם המערבי בכלל. עבדתי הרבה, האנשים היו סקרנים והזמינו אותי לבדוק את בתיהם בכל רחבי הארץ. אחרי כמה זמן הרגשתי תסכול מסוים. חסרה לי תשובה לשאלה:
איך מרפאים ומשחררים אנרגיות שתקועות בחלל הבית?
התשובות על פי פנג-שואי קלאסי לא סיפקו אותי וגם לא עבדו עד הסוף. בריפוי על ידי אלמנטים ממקמים חפצים (כמו עציצים, אקווריום, כלי מתכת או אדמה) במקומות שזקוקים לתיקון אנרגטי. כמובן שאחרי כמה זמן, האנשים שלא מודעים לכך שהחומר משפיע על הסביבה, הזיזו את החפצים למקום אחר בבית והאלמנטים לא עבדו יותר לטובתם.

יום אחד פשוט שאלתי בקול רם את היקום, את אלוהים, את עצמי: איך אפשר אחרת?
וכך התחיל מסע מדהים, שהובלתי, התנסיתי ולמדתי על אנרגיות הקיימות בתוך האדמה ובסביבה, על חיבור בין הטבע ואדם ועל ורבדים אחרים שמשפעים על ההרמוניה בביתנו. למדתי את החיבור בין אדם וביתו, עולמו, בדרך אחרת המשתפת את הבית עצמו בתהליך, את האדמה ואת הטבע שסביבו.

אני נכנסת לבית ומיד מתחילה תקשורת ביני ובין המקום.
אני מרגישה ומחזיקים לי את היד ולוקחים אותי לאזורים הזקוקים לטיפול. ואני הופכת להיות סוג של גשר שמאפשר ריפוי בין האדמה, הטבע, האדם ורבדים שונים שמשפיעים על ההרמוניה של המרחב.
ארץ ישראל היא אתר עתיקות ענק. היסטוריה של הרבה מלחמות, הרס ובניה מחדש. יש כאן הרבה אנרגיות תקועות שמבקשות שחרור ואנחנו מרגישים את זה.

איך מרגישים:
-אי שקט בכל הבית או במקומות מסוימים בו.
-הרבה דברים מתקלקלים – צנרת, מכשירים, חשמל.
-הרגשה שאנחנו תקועים בחיים,שום דבר לא זז.
– בעיות שינה.
– טיפול פנג-שואי קונבנציונלי לא עזר במיוחד.

ציור אנרגטי

דרך עבודה עם המרחב הבחנתי שלתמונות ולציורים התלויים סביבנו יש השפעה גדולה עלינו ועל הבית דרך סימבוליקה, צורה וצבע.
תוך כדי המסע שלי התחלתי לצייר ציורים אנרגטיים העובדים עם הסביבה, משנים אותה ועושים את החיבור בין אדם והבית תוך כדי העצמת אנרגיות חיוביות.

היום אני יכולה להגיד שקיבלתי את התשובות על השאלה שלי. אפשר אחרת. ריפוי יסודי של הבית נעשה בקלות, בלי להתייחס למיקום האלמנטים וזה מורגש במהירות.

הטיפול נעשה בשני ביקורים, השני אחרי חודש כדי לבדוק שהגשר בין אדם והבית פועל עד הסוף או אם יש צורך בחיזוק נוסף.
ציור להעצמת הבית אפשר להזמין במיוחד והוא מותאם לבית ולמשפחה.

אני כאן בשבילכם כדי לעזור ולשפר את חייכם וליצור הרמוניה שכל כך חשובה בימינו. ברור לי שהמסע שלי (כמעט 9 שנים) בא לתרום משהו חשוב לי, לאנושות לאמא אדמה ולטבע. וזה הזמן להוציא את הידע החוצה לעולם הגדול.

בברכה ואהבה

מריתה בת שושן

052-5688007 | אימייל | פייסבוק

תגיות
הראה עוד

1 thought on “פנג שואי אחר: ריפוי בתים”

כתיבת תגובה

Close