סדנאות, קורסים, חוגים

צ'יקו-דאנס – לנוע בחיים

הגוף הוא מכחול. בעצם הגוף הוא מכחולים רבים איתם אנו יכולים לצייר בו זמנית. לשם כך אנו משתמשים בצבעים רבים – חלקי גוף שונים אשר בנפרד ויחדיו יוצרים ציורים נפלאים.
אם אתם אוהבים לרקוד ולהתנועע או בא לכם להפסיק להתבייש מלרקוד ולהגדיל את הרפרטואר של תנועות הגוף, להעשיר את ארגז הכלים התנועתי שלכם על רחבת הריקודים ובחיים – הזמנה זו עבורכם ועבורכן. אין זה משנה כלל אם מדובר בריקוד מקצועי, בלרקוד לעצמנו בבית, או ליהנות מזרימה חופשית ומגוונת יותר במסיבות, באירועים, וביומיום.
גוף פתוח, משוחרר, וקשוב אינו מותרות השמורים לרקדנים בלבד – זוהי זכות קיומית המאפשרת ביטחון תנועתי בחיי היומיום. זה הכי פרקטי שיש.
אני מזמין אתכן ואתכם לסדנה בה בעזרת כלים מעולם הצ’י קונג התנועתי נתמקד בעבודת רגליים והאגן, שני אזורים בגוף שאורח החיים המערבי-מודרני הוביל לניוונם ברמות שונות, בין אם חווית תקיעות, חריקות, ניתוק, היעדר “שימון,” ועוד. נכיר את שושנת הכיוונים – תרגול רגליים פרקטי המרחיב את התנהלותנו במרחב באופן חופשי ובטוח יותר ותרגילי הגמשת גב כף הרגל. עבור האגן נתרגל סיבובים, שמיניות, פיתולי גוף, ותנועת הקוף החמדן. זו סדנה טכנית המשלבת גילוי, שובבות, ויישום בתוך הריקוד ואין צורך בידע מוקדם. רק לבוא עם גוף ונשמה סקרנים.
לפרטים אודות המנחה זהר
www.zoharwilson.co.il/workshops/chiko-dance
יום שבת ה-3 באפריל, 2021 ב-19:45
מועדון יוניקורן – פרדס חנה
60 שח
מספר המקומות מוגבל
הראה עוד
Close