זוגיות ומשפחהילדיםסדנאות, קורסים, חוגים

קנגורו בתנועה המחודש – משפחה בתנועה!

אנחנו, גלית ואייל שמש רוצים לשתף אתכם ברעיון ובחלום שלנו. נעזרנו במטפלת של בר הקטנה- מיי  לראיין אותנו, וזה מה שיצא:

אייל וגלית בבית. גלית יושבת מולי מתראיינת ואייל לא מפסיק לזוז מחדר לחדר. בר הקטנה ברקע ממלמלת ומדי פעם מטפסת למישהו על הידיים. אווירה חופשית כמו שאומרים…

 אתם חדשים בפרדס חנה נכון?

הגענו לפני כמעט שנה מהרי ירושלים והתאהבנו. פרדס חנה-כרכור זה מקום מדהים יש כאן הרבה לב ועזרה הדדית.
כשהגענו חיפשנו אולם וכל מי ששאלנו שמח לעזור. ממוכר במכולת ברחוב או בחומוסיה  אין מצב שלא נפתחת שיחה. יש כאן אווירה של עזרה הדדית ולב פתוח. זה רק בפרדס חנה.

 אני גם מרגישה ככה!! אז איך קרה שקניתם את מרכז קנגורו?

חלק מהקסם של "פרדס". השכרנו את האולם בקנגורו לטובת קורס "אנטומיה יישומית"  (שזה לימוד אנטומיה של הגוף בדרכים של חוויה ולמידה) שאייל מעביר וכדרך אגב שאלנו את ורד (הבעלים הקודמים של קנגורו) אם היא יודעת על סטודיו/מקום שאנחנו יכולים לקנות באזור. היא הציע לנו את קנגורו בתנועה. כמובן שלקחנו. האולם גדול ומאוורר עם רצפת פרקט ובכלל אחרי השיפוץ (בו הוספנו עוד חדר הרצאות) יש במקום אנרגיה ממש טובה.

 אז מה פתאום "מרכז" מה רציתם לעשות בו?

היה לנו חלום וחשבנו שזה מקום נהדר להגשים אותו. רצינו להקים מרכז חוגים באווירה אחרת. מקום שנוכל להיפגש בו, מקום להשתחרר, ללמוד דברים חדשים, שיקרו בו גם אירועים קהילתיים. מקום מפגש לשיפור איכות החיים. שיהיה בית.

 מאיזה רקע אתם מגיעים? מה למדתם?

גלית מחייכת, אני בכלל עד לפני שנה עסקתי באדריכלות שמבחינתי היא תכנון התנועה במרחב.  אני אוהבת מאוד לנוע ולחקור את הגוף, התנועה היא חלק ממני.  אייל  כבר שנים "חוקר תנועה" הוא בוגר האקדמיה למחול ותנועה, מורה ומטפל בשיטת פלדנקרייז, מלמד אנטומיה ישומית.

 ובעצם אתה ממציא שיטת ה"קי דאנס" לא?

כן. ה"קי דאנס" היא שיטת תנועה חדשה שכל התנועות שבה נובעות ממרכז הגוף- מה"קי".  אצלנו בבית כולם עושים קי דאנס גם הילדים וזה מוסיף הרבה שמחת חיים ושחרור לחיים שלנו. רצינו שלקי דאנס יהיה בית ולכן קנגורו.

 אז למה בעצם שאר החוגים ?

חוג זה הזדמנות להכניס תנועה לחיים שלנו. אנחנו יושבים המון שעות בפגישות, מול המחשב, חוזרים הביתה יושבים מול טלוויזיה. הגוף צריך תנועה, לזה הוא נועד, כשאנחנו מכניסים תנועה לחיים שלנו יש זרימה טובה יותר בכל המערכות מה שמביא לשיפור באיכות החיים. אנחנו מציעים מגוון חוגים (בבוקר ובערב) כדי לאפשר למגוון אנשים אפשרויות שונות להתחבר לגוף ולתנועה, כל אחד בוחר את הדרך שלו. גם חוגי היצירה שלנו הם חלק מזה – כשמתחילים לזוז באופן קבוע,  גם היצירתיות מתפתחת.
לילדים, מעבר לכך שיש שיעורים מגניבים, הרבה מהחוגים מפתחים את היכולת המוטורית  וברוב החוגים נדרשת הקשבה ועבודה קבוצתית כדי לקיים את השיעור.  ויש גם שיעורים משותפים להורים ולילדים בגילאים שונים – מליווי התפתחותי לתינוקות דרך חוג תנועה וחוויה לילדים בגיל 2,3 ועד ריו-אביירטו לאמהות ולבנות.  מהניסיון שלנו, יש משהו בפורמט המשפחתי שמעודד תנועה. וזה חלק מהמסר שאנחנו, כמשפחת בתנועה, רוצים להביא כאן לקהילה.  משפחות מוזמנות לבוא ולהתאים לעצמן תכנית לכל בני הבית (מהתינוקות עד לסבא וסבתא!) כל אחד והתחום שמדבר אליו.

אני מסכימה איתך (לי יש ילדה בת 6 בחוג קרקס והיא מאוד נהנית)  אז, משהו להוסיף לפני סיום?

רצינו שקנגורו יהיה בית ומבחינתנו בית זה לפנק! אז הצלחנו להשיג סדנת תזונה להורדה במשקל בחינם! ואחרי שיעורי בוקר יש כאלו שממשיכים ל"קפה הגורן" עם קופון הנחה שלנו לקפה ומאפה  ובקרוב גם פינוקי אחה"צ לילדים ולמבוגרים.

אני כבר מרגישה בבית בקנגורו בתנועה וממליצה לכם לבוא ולפגוש את אייל וגלית.

תודה רבה למראיינת שלנו מיי, ולצלם אביב קורט על הצילום המשפחתי.

לוגו קנגורו בתנועה

אנחנו מזמינים אותכם לבוא ולהיות חלק מקנגורו בתנועה.

לחוברת החוגים הדיגיטלית >

הכנסו לאתר שלנו: COM.קנגורו-בתנועה WWW
והתעדכנו בדף הפייסבוק שלנו.

התקשרו-04-6231632 או כתבו לנו מייל kb046231632@gmail.com

הראה עוד

1 thought on “קנגורו בתנועה המחודש – משפחה בתנועה!”

כתיבת תגובה

Close