אוכלבילוייםטורים אישייםיוזמות חופשיותכלליכתיבה פרטיתמציאותסביבה וקהילהשיטוטים

קנטרה כרכור – להיפגש ברגעים המיוחדים

cantareמה החלום שלכם? האם אתם שוקעים מדי פעם במחשבה מה היה אם? מהו הזמן המתאים לצאת לדרך חדשה? אולי אחרי שנעבור דירה? כשיהיה מספיק כסף? האם אנו מוכנים לקחת את הסיכון? האם לוותר על הנוחות? האם הוויתור שווה?

שאלתי את השאלות האלו זמן רב.
באמצע החיים עם משרה בהי-טק, לימודי הנדסאי בטכניון, תואר במנהל עסקים, 3 ילדים צעירים, אשה מדהימה, חיבור לקבוצת רכיבה ובילוי של שעות במטבח בבישול ואפיה – עדיין חיפשתי איך למצוא את המקום שבו אוכל לחבר את כל הדברים שאני אוהב במקום אחד.

יש משהו קוסם בחיבור לאנשים, לקוחות, עובדים, ספקים. עולם שלם של סיפורים, תובנות ומפגשים של סיפוק העשייה. יש משהו בלתי מוסבר שגורם לאנשים להתענג על כוס קפה. אולי זה הטעם, או אולי הרצון לשבת לפסק זמן בכדי להתנתק ולו למספר דקות מהמירוץ או אולי דווקא ההיפך, לחלוק וליצור חיבור עם אנשים אחרים.

כאדם שמנהל שירות לקוחות בשני העשורים האחרונים אינני חושב שיש תחליף לחיוך של לקוח שמרגיש שקיבל תמורה. לצד זה, קיים הרצון והצורך לעשות טוב יותר, ללמוד את היום ולהביא טוב יותר מחר.

אז כך, סתם באמצע החיים, החלטנו (אשתי ואני) שאי אפשר לדחות חלומות והחלטנו לרכוש לנו פינה שקטה שתיתן לנו את האפשרות להיפגש עם אנשים ברגעים המיוחדים שלהם. לקחנו סיכון רב בהשקעה כספית וביציבות הכלכלית. העתקנו את מגורינו לאזור בכדי להרגיש ולהיות חלק מהקהילה… וכמובן, אנחנו פה להישאר.

רצינו להזמין אתכם בשמחה ובאהבה אל בית קפה אישי שנמצא ממש מתחת לאף, במרכז המסחרי נווה-גד ברחוב הגליל, בשכונת יובלים בכרכור.

לצד קפה מתערובת ייחודית לקנטרה תוכלו למצוא:

לחמיםלחמים מקמח מלא ושיפון שנאפים מידי בוקר. לצד הלחם הכפרי (שיפון וקמח מלא), נאפים מידי יום: לחמים קלים, תמרים ואגוזים, זיתים ובסופי שבוע לחם גזר ולחם עגבניות.

• סלטי קנטרה מוגשים יחד עם לחמי הבית. סלט הבריאות מורכב מבסיס קינואה, עדשים, חמוציות ברוטב לימון ושמן זית. סלטים נוספים כמו: סלט ים תיכוני וסלט טונה מורכבים מירקות טריים שנחתכים במקום.

בוקר• כריכים (גם ללא גלוטן), מגוון שלם של כרכים: טונה, בולגרית, סביח, גבינה צהובה וחביתה. כולם מוגשים לצד סלט הבית.

• ארוחות בוקר (מוגשות כל היום 😉 ), שילוב של מזטים משתנים, לחם הבית, חביתות, סלט, שתיה קלה וכמובן הקפה המשובח.

קוראסונים מכל הסוגים נעעשים בהקפדה רבה עם שימוש בחומרי גלם הטובים ביותר כאשר הטופ הינו קוראסון השקדים
לו אנו שומרים מקום של כבוד באפיה היומית.

צר מלהכיל, אך נוסיף בקצרה שלא כדאי לוותר על הקישים המיוחדים, מוסים מסוגים שונים, קראנצים, בחושות, עוגות טורט (גם לימי הולדת), פלוטים, סברינות ולא לשכוח שקשוקות ומרקים.
לחובבי התה, מגוון של חליטות. בירה מהחבית במחיר מוזל למזמיני ארוחות וכמובן גזר ותפוזים שנעשים במקום (ובקרוב שייקים ירוקים טריים ומיץ סלק – אני כבר מכור 🙂 ).

הרצון לחבור לקהילה כיוון אותנו לבנות תפריט פשוט שמאפשר לכולם לממש את רגעי השלווה. אנו מתחייבים להיות קשובים ולהתאים עצמנו לתת מענה ולהרחיב את האפשרויות.
האנשים, ריח הקפה והמאפים איתם אנו פותחים את הבוקר מזכירים כל יום למה בחרנו בדרך זו. אנו מזמינים את כולם לחוות את השינוי והרצון להעניק.

אנחנו פה, פתוחים כל יום מ-6 בבוקר  ועד עשר בלילה (בשישי סוגרים בארבע, בשבת נחים…) בכדי להיות איתכם ברגעים המיוחדים.

ניתן לעשות במרפסת שלנו אירועים של עד 40 איש.

בואו לקפה…

שלכם,

רמי.

Cantare

קנטרה כרכור, מרכז נווה-גד, רח' הגליל, כרכור (שכונת יובלים)
טלפון: 04-824-4533  /  הפייסבוק שלנו  /  מייל

 

תגיות
הראה עוד

3 thoughts on “קנטרה כרכור – להיפגש ברגעים המיוחדים”

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close