השימושון

ראש דיו

יום רביעי לפני שבועיים. יום שקט, בית שקט, מזגן מאוושש ברכות. ערמת משימות מתגבהת בפנקס ואני מזגזגת בינן ובין אינדיאן טיים, מנסה לעקוב אחר החוט החמקמק של הקול הפנימי, צמאה לשקט הזה.
שינוס מותניים עד הצהריים מסמן וי על חלק מהמטלות, חוץ מאשר לקנות דיו למדפסת. את זה, הבליחה לי מחשבה בבוקר, אפשר לעשות גם דרך האינטרנט. הגיע הזמן לעבור לדיו ממוחזר כי האורגינל עולה איזה 150 ש"ח, שזו שערוריה בכל קנה מידה, בפרט שהמדפסת כו-לה עלתה 200 שקל באיזה מכרז מקוון.
חיפוש בגוגל: ראש דיו ממוחזר.
עולה חברת ראש דיו, עם ממשק מזמין וקל ופשוט, ואני מחפשת ומוצאת שם שראש דיו ממוחזר ללקסמרק שלי עולה 82 ש"ח וששליח עד הבית יעלה לי עוד 12 ש"ח. כבר חסכתי מלא! אני מצלצלת קטנת אמונה, לראות אם זה נכון שהשליח מגיע עוד באותו יום ואפילו לפרדס חנה, וכן! קובעים איתי שהוא יגיע בין 6 ל- 8 בערב והסיפור נסגר. אני עושה עוד כמה דברים מהרשימה ומתעלפת לשנת צהריים מתוקה במזגן.

מתעוררת באיזשהו שלב כולי אפיפות נעימה. שמה מוזיקה, מים לקפה, ושוקעת במחשב. דפיקה עדינה בדלת המרפסת מחזירה אותי לשעון. וואו כבר שש! בואנה השליח הזה דייקן. כשהוא ממתין בסבלנות עד שאשיב לעצמי את מצב הצבירה היאות, אני שולפת את המחסנית הריקה מהמדפסת (ככה זה אצלם, מחסנית חדשה תמורת הישנה), השליח סוקר את הגינה הקטנה, מפרגן על הבית, מפה לשם מתפתח דיבור והוא שואל מה אני עושה, וכשאני אומרת מושבה חופשית הוא מחייך ואומר: השארתי לך אתמול הודעה…. בכלל בקשר למשהו אחר..
אהה, איך שעולם מסתובב לו. בנאדם מחפש בגוגל משהו אנונימי – טראח מגיע אליו מישהו ספציפי.

אז החלטנו ביחד על מבצע: גולשי מושבה חופשית שיקנו בראש דיו, יזכו בהנחה של 5 ש"ח.
ככה תוכלו לתרום את חלקכם למיחזור העולמי, או אם אתם מתעקשים – לרכוש דיו אורגינל.
דיו בהנחה לגולשי מושבה חופשית!
כדי לקבל את ההנחה בהזמנה דרך האינטרנט – היכנסו מכאן. כדי לקבל את ההנחה בהזמנה טלפונית, התקשרו 2050*, ציינו בפני המוקדנית את קוד ההנחה של מושבה חופשית: 4243, והשליח (הדייקן) בדרך!

הראה עוד

7 thoughts on “ראש דיו”

  1. טוב, ראש הדיו הגיע היום. בסוף כן הזמנתי דרכם. גם בגלל שלא היה לי כח לשוטט באינטרנט ולחפש עוד מקום אחר. גם בגלל שבסה"כ המחיר נראה לי בסדר. הגיע השליח דורון של האזור, שקרא את מה שכתבתי באתר ושאל למה אני מלכלכת -והסביר שהיה לו חופש אתמול ולכן דחו להיום ושהמרכזנית לא יודעת, אבל הוא גר בפרדס חנה ויכול להגיע גם בשעות הערב, ובכלל משתדל להגיע כשמתאים ובהקדם אפשרי. (עדיין אלי הגיע בחמש ורבע, למרות שקרא מה כתוב כאן. לזכותו יאמר שהתקשר לוודא שאני בבית).

  2. טוב, הזמנתי פעם קודמת והגיע באותו יום. עכשיו כשהתקשרתי אמרו לי שלפרדס חנה כרכור יכול להגיע רק למחרת, ורק בין 16:00 ל-18:00, שזה בדיוק כשאני עם כל הילדים ובהסעות וממש לא יושבת בבית ומחכה שיגיע שליח. ואמר שאם השעתיים האלו לא נוחות – שאמתין עד יום ראשון. ואולי כדאי שאיזו שכנה תיקח עבורי? בקיצור – השירות לא נשאר משהו. בודקת במחוזות נוספים. למישהו יש עצה?
    ולגבי ההנחה – הנחה של חמישה שקלים. (לא משנה הכמות שאת קונה) ואמרו שזה רק להזמנה הראשונה אצלם, ורק אחרי שאמרתי שלא מצוייין באתר שזו הנחה חד פעמית – אמרו שיעשו. (מה שרק אחרי שאמרתי שלא חד פעמי וכו' שאלתי כמה בכלל ההנחה – וכשאמר חמישה שקלים – קצת ביאס). המשלוח עולה 12 ש"ח. ששווה בהחלט את זה שמגיע הבייתה.

כתיבת תגובה

Close