אמנות ועיצובאקולוגיהבעלי מקצוענשים

רוחַ-לַה עבודות יד בעור

[רחלי וורולקר, רוח-לה]

רוח היצירה שבי נובעת מהחיבור שלי לטבע, ומההקשבה לאל. עמוק בנשמתי ישנו חיבור לתרבויות שבטיות, לאינסטינקט ולחושינו הנפלאים. החומרים שמהם אני יוצרת הם ממתנותיו של הבורא.

עור, נוצות, זרעים, אבנים ועץ. כל פריט נעשה באהבה גדולה, ועם המון כוונה. לזרעים ולנוצות סגולות מרפא, ולכן כל מוצר מקבל משמעות שונה ומיוחדת. היצירה לא שייכת לי, אני רק הכלי דרכו היא עוברת.
היצירה היא מתנתי חזרה לסובבים ולחיים.

התחלתי ליצור כשהתחלתי לטייל בעולם.
כשפגשתי תרבויות שבטיות, התפעלתי מדרך חייהם
וההתקשטות שלהם ובמיוחד מהתרבות האינדיאנית.
הצבעים, השילובים והפשטות קסמו לי מאוד.
התחלתי לאסוף חומרים מן הטבע ושילבתי ביניהם.
משהו בתוכי רצה לצאת החוצה,והיצירות התחילו להופיע.
היצירה הפגישה אותי עם עומר, בן זוגי חברי לחיים.
כשהצגנו את עבודותינו ביריד אומנים.
ומשם המשכנו יחד ויצרנו את זוהר המקסים (בנינו).
בשנתי הראשונה עם זוהר בבית היצירה הלכה והעמיקה,
והתחלתי לעבוד עם עור.
תמיד רציתי ללמוד לתפור, וליום הולדתי קיבלתי מתנה נפלאה.
מכונת תפירה!
איך לגשת אליה?
חודש וחצי חיכתה לי המכונה.
ויום אחד התיישבתי מולה ונזכרתי.
והנה יצא תיק לעומר.
ועוד תיק, ועוד תיק, ועוד, ועוד, ועוד…
כנראה שיש בתוכנו דברים,
שאנחנו לא יודעים,
שאנחנו בעצם,
יודעים,
ורק צריך להיזכר.
כיום אני מבלה לי בבית עם קסם (בנינו השני בן ה 10 חודשים) ממשיכה לגדול, ליצור ומשתבחת עם הזמן שחולף.

הסטודיו שלי שופע בעבודותיי – חצאיות, וסטים, חגורות, תיקים (תיקי גב, תיקי צד, תיקי מותן, תיקים לטבק ועוד), מוקסינים לתינוקות ולגדולים, קישוטי שיער ועוד….. כל העבודות מעור בשילוב – נוצות זרעים ואבנים טובות והכל נעשה בעבודת יד איכותית.

הסטודיו נמצא בחצר ביתי שבפרדס חנה ברחוב פדויים 215 והוא פתוח בימים ראשון-חמישי משעה 10 בבוקר ועד 1 בצהריים ומ 4 ועד 7 בערב בתאום מראש: 0523-506331. אתם מוזמנים לראות את העבודות בסטודיו, באתר שלי וגם בחנות שלי באינטרנט-RUCHLA.ETSY.COM

לכבוד שנת 2012 אני עורכת מכירה ביתית ומזמינה אתכם לבוא להתחבר לעבודות היחודיות ולאוירה קסומה. המכירה תתקיים בשישבת 30-31/12/11 שישי: 10:00 עד 16:00, שבת 10:00 עד 18:00.  במקרה של סופשבוע גשום צלצלו לברר שהמכירה אכן מתקימת.  כולם מוזמנים להשתתף בחגיגה!

בהמון "עור" ואהבה

רחלי

טלפון: 052.3506331 | אימייל  | אתר | Etsy

תגיות
הראה עוד

9 thoughts on “רוחַ-לַה עבודות יד בעור”

  1. לכבוד שנת 2012 אני עורכת מכירה ביתית ומזמינה אתכם לבוא להתחבר לעבודות היחודיות ולאוירה קסומה. המכירה תתקיים בשישבת 30-31/12/11 שישי: 10:00 עד 16:00, שבת 10:00 עד 18:00. במקרה של סופשבוע גשום צלצלו לברר שהמכירה אכן מתקימת. כולם מוזמנים להשתתף בחגיגה!

  2. מהיכרות טובה ומעמיקה עם רחלי ועומר הנפלאים, היינו רוצים לספר עליהם בכמה מילים.
    מספיקה הנוכחות לידם בכדיי לקבל תחושת שלווה, רוגע והשראה. והיצירות של רחלי בעור הן הרבה מעבר לאסתטיקה… יש בהן מתנה של התכווננות חיובית וכוחות קסומים. מומלץ בחום להכיר אותם ואת העשייה שלהם. מעבר לכך שכוס תה בבית הנעים שלהם עושה טוב על הלב… בסוף שבוע חורפי של סוף דצמבר…..

  3. רחלי יקרה, כתבת מקסים וכך גם אני מרגישה ,יש בעבודות שלך הרבה מעבר לחומר, שאר רוח שנובע מפנימיותך ומרגישים זאת כשלובשים או מתקשטים בעבודותייך הייחודיות. אני רוצה לציין למי שלא מכיר אותך שאת אוהבת ומחוברת לבעלי חיים מתוך עומקי שורשייך, אוספת את הנוצות אחת לאחת מפינת חי וממחזרת עורות בכל הכבוד הראוי לכל חיה ובצורה לא מסחרית אלא פרטנית לחלוטין. אוהבת ענתי.

כתיבת תגובה

Close