השימושון

רונית גלפו תקיים מהלך נוסף של "קוד האוטיזם"

[רונית גלפו לא פנתה אלי לפרסם את המידע הבא. אני מביאה אותו כאן כי היא מורה מוערכת עלי, וכי היא עלתה על משהו ענק – רונית]

שלום לכם,

בעקבות התוצאות חסרות התקדים של מהלך "קוד האוטיזם" אשר התרחש בחצי השנה האחרונה ובו השתתפו ארבעה זוגות הורים לילדים על הספקטרום האוטיסטי – אני שמחה להניח הזדמנות למהלך נוסף יוצא דופן זה.

שיפורים דרמטיים אצל הילדים
מהלך "קוד האוטיזם" הוא מהלך פורץ דרך באופן שהוא מתנהל ובאופן שדרכו הוא מאפשר לשינויים דרמטיים להתרחש בחיי הילדים על הספקטרום האוטיסטי. מהלך "קוד האוטיזם" מתנהל אך ורק מול ההורים, והשיפורים הדרמטיים ניכרים בחיי ילדיהם. זהו מהלך הנשען על חוקיות אחרת. זהו מהלך המקפל בתוכו את הברית שהשתנתה בין הורים לילדיהם.

ארבעה זוגות הורים לילדים על הספקטרום האוטיסטי הרוויחו את ילדיהם באופן שאין מילים לתאר אותו, וכהרף עין. תוך חודש וחצי מתחילת המהלך החלו להתרחש שיפורים ניכרים בעולמם של הילדים, ולאחר שלושה חודשים בלבד כברהיתה ניכרת פריצת דרך חסרת תקדים. היום, חצי שנה מתחילת המהלך, אלו ילדים תוססים, שוקקי חיים, הרוכשים מיומנויות של דיבור ושל תקשורת אנושית בקצב מעורר השתאות.

מפגש מבוא למהלך נוסף
ב-12.3.09 אקיים מפגש מבוא אשר מיועד להורים לילדים על הספקטרום האוטיסטי המבקשים להביא פריצת דרך לילדיהם, ומוכנים לאפשר להיגיון אחר להנחות אותם על מנת שפריצה כזו תתרחש. במפגש המבוא אדבר על מהלך "קוד האוטיזם", על העוצמה שלו, על אופי התנהלותו, ועל הסיכוי העצום של הילדים לפרוץ את מרחב האוטיזם. כך קרה אצל אותם ארבעה זוגות הורים וארבעת ילדיהם. כך זה יכול להתרחש בחיי ילדים נוספים, ובעולמן של משפחות רבות.
אם אתם הורים לילדים על הספקטרום האוטיסטי, ההזמנה הזו מונחת בפניכם. אם הנכם מכירים הורים לילדים על הספקטרום האוטיסטי, אנא הניחו הזמנה זו בפניהם.

אתר אינטרנט חדש למהלך
על מפגש המבוא ועל מהלך "קוד האוטיזם" הנוסף, תוכלו לקרוא באתר "קוד האוטיזם" החדש, שנבנה עבור עשייה זו. באתר תוכלו למצוא תכנית מפורטת של מפגש המבוא, פרטים על אופי המהלך והתנהלותו, ועל התוצאות הדרמטיות בחיי הילדים ומשפחותיהם.

מי ייתן שהורים רבים נוספים ייהנו מכוחו של המהלך, מעוצמתו האחרת, ויותר מהכול – ייהנו אף הם מהמרחב החדש שייפתח בפניהם ובפני ילדיהם.

בברכה,

רונית גלפו

לאתר החדש של מהלך "קוד האוטיזם" >>

הראה עוד

1 thought on “רונית גלפו תקיים מהלך נוסף של "קוד האוטיזם"”

  1. לא מכיר את רונית גלפו, אבל בנושא אוטיזם היא לא מומחית גדולה. הרעיון שהאוטיזם נובע מהתנהלות לקויה של הורים הוא רעיון עיוועים ישן, שנולד בארה"ב בגילגולו הקודם על ידי ברונו בטלהיים שהאשים את האמהות המסכנות שהן "אמא פריג'ידר" ובגללן הילד הוא אוטיסט. זה הוביל להוצאת ילדים מהבית למוסדות (כדי להגן עליהם מהאמהות), והיה טרגדיה גדולה וכתם שחור גדול על הפסיכולוגים. לא עזר שמדובר היה במשפחות בהן היו 7 ילדים ורק אחד מתוכם היה עם אוטיזם. כובד האשמה, שמימילא חווה הורה לילד עם לקות (אולי זה באשמתי?), גרם לגרושין ולמעלה מכך בגלל הפסקנות החותכת של אותו "מומחה". מאז כבר חלה התקדמות בהבנת האוטיזם, כבר הראו במחקרי נוירוביולוגיה שמבנה המוח שלהם שונה פיזית.
    ווטסון (שגילה את הDNA) חוקר DNA של ילדים וגילה שאצל ילדים עם אוטיזם יש מקטעים גדולים בDNA שחסרים להם.

    והנה שוב אותה גברת בשינוי אדרת. גם כאן ההורים הם האשמים. הפעם שניהם(אין הפליה). הילדים לא חולים אלא "מאותתים" להורים על הבעיה שאצל ההורים. מסכנים ההורים שנופלים בפח האשמה שמוכן לפתחם.

    אי אפשר לא לשים לב לשפה הדמגוגית, המלאה בעצמה, המשעבדת והמשפילה. אני אביא את הגאולה, רק תקפידו למלא אחר כל מצוות, אתם המקולקלים והמקלקלים!
    ההורים המיואשים והטובים והנפלאים, מוכנים ללכת אחרי כל שבב של תקווה. מי לא ילך ל"רנטגן" אם הרופאים נואשים?

    אין ספק היום, שטיפולים אינטנסיביים, במיוחד בגיל צעיר, מביאים להתקדמות מרשימה ביכולות התפקודיות של אנשים עם אוטיזם, אם כי לא נראה שמישהו מצליח להעלים את הקשיים או השוני במנגנונים האוטומטיים הקוגניטיביים. אבל לא בזה מדובר כאן, נכון?

כתיבת תגובה

Close